Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superwoman schreef:Bij ons in de rijbak reed o.a een homo en mijn vriendin werd boos tijdens-na een bok op haar paard en zei heel hard flikker! tegen haar paard, maar iedereen was er wel een poosje stil van om vervolgens te lachen...
amoj schreef:superwoman schreef:Bij ons in de rijbak reed o.a een homo en mijn vriendin werd boos tijdens-na een bok op haar paard en zei heel hard flikker! tegen haar paard, maar iedereen was er wel een poosje stil van om vervolgens te lachen...
Haha dat brengt mij ook op een erge van paar jaar geleden.
Wij hadden op de middelbare altijd tekenles van een homo. Maar die man was echt geweldig, die maakte altijd grappen over zijn homoseksualiteit en kon altijd veel hebben.
Keertje waren twee klasgenoten beetje aan het klieren, eentje zette bij de ander een dikke streep door zijn tekening.
Toen riep die jongen waar die tekening van was keihard flikker!! door het lokaal, echt keihard.![]()
Iedereen doodstil en keek naar die leraar.
Die leraar heel droog; je mag me ook wel bij mn naam noemen hoor, als je me nodig bent?
Citaat:Haha dat brengt mij ook op een erge van paar jaar geleden.
Wij hadden op de middelbare altijd tekenles van een homo. Maar die man was echt geweldig, die maakte altijd grappen over zijn homoseksualiteit en kon altijd veel hebben.
Keertje waren twee klasgenoten beetje aan het klieren, eentje zette bij de ander een dikke streep door zijn tekening.
Toen riep die jongen waar die tekening van was keihard flikker!! door het lokaal, echt keihard.![]()
Iedereen doodstil en keek naar die leraar.
Die leraar heel droog; je mag me ook wel bij mn naam noemen hoor, als je me nodig bent?
Citaat:Haha geweldig zulke mensen. Mijn vader loopt altijd survivaltochten met een groepje. En daar zit dus ook een homo bij. Riep iemand anders: Ik zie geen flikker hier. Gaat die man voor hem springen en zegt: Joehoe ik ben hier![]()
Of als iemand bij hem in de buurt zegt: Flikker toch op. Dan zegt ie droog: Hou mij er even buiten ja