Meest foute opmerkingen (dirty mind)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WilmaBoy

Re: Meest foute opmerkingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 10:13

lijkt me een fijne plek om te werken... :-)

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 10:20

Bij ons in de rijbak reed o.a een homo en mijn vriendin werd boos tijdens-na een bok op haar paard en zei heel hard flikker! tegen haar paard, maar iedereen was er wel een poosje stil van om vervolgens te lachen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 14:53

Misschien niet zo grappig..
Maar een jongentje rond de 5 zong een paar jaar geleden..
(op dat kerstliedje van midden in de winternacht.. Hij zong het ook op het podium, tussen de andere kids door...!)

Midden in de winternacht, ging de Hema open!
Onderbroeken en BH's, waren een stuk goedkoper!

Aulaantje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 16:35

Had vandaag een leuke, wij hebben een viskraam in de AH staan voor 3 dagen per week, waar nu mosselen te koop zijn. Maar proeven kon alleen 's middags, dus (mannelijke) collega komt aanlopen, ik vraag: hee hoe is het? collega: jaa goed, heb net Annie's mossel mogen proberen!
Wij lagen helemaal dubbel, terwijl hij zelf eerst niet eens door had wat hij zei :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 18:04

superwoman schreef:
Bij ons in de rijbak reed o.a een homo en mijn vriendin werd boos tijdens-na een bok op haar paard en zei heel hard flikker! tegen haar paard, maar iedereen was er wel een poosje stil van om vervolgens te lachen...

Haha dat brengt mij ook op een erge van paar jaar geleden.
Wij hadden op de middelbare altijd tekenles van een homo. Maar die man was echt geweldig, die maakte altijd grappen over zijn homoseksualiteit en kon altijd veel hebben.
Keertje waren twee klasgenoten beetje aan het klieren, eentje zette bij de ander een dikke streep door zijn tekening.
Toen riep die jongen waar die tekening van was keihard flikker!! door het lokaal, echt keihard. :')
Iedereen doodstil en keek naar die leraar.
Die leraar heel droog; je mag me ook wel bij mn naam noemen hoor, als je me nodig bent?

_/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 18:07

amoj schreef:
superwoman schreef:

Wij hadden op de middelbare altijd tekenles van een homo. Maar die man was echt geweldig, die maakte altijd grappen over zijn homoseksualiteit en kon altijd veel hebben.
Keertje waren twee klasgenoten beetje aan het klieren, eentje zette bij de ander een dikke streep door zijn tekening.
Toen riep die jongen waar die tekening van was keihard flikker!! door het lokaal, echt keihard. :')
Die leraar heel droog; je mag me ook wel bij mn naam noemen hoor, als je me nodig bent?

_/-\o_

Haha geweldig zulke mensen. Mijn vader loopt altijd survivaltochten met een groepje. En daar zit dus ook een homo bij. Riep iemand anders: Ik zie geen flikker hier. Gaat die man voor hem springen en zegt: Joehoe ik ben hier :')

Of als iemand bij hem in de buurt zegt: Flikker toch op. Dan zegt ie droog: Hou mij er even buiten ja :+

Nustice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 19:42

Citaat:

_/-\o_

Citaat:
Haha geweldig zulke mensen. Mijn vader loopt altijd survivaltochten met een groepje. En daar zit dus ook een homo bij. Riep iemand anders: Ik zie geen flikker hier. Gaat die man voor hem springen en zegt: Joehoe ik ben hier :')

Of als iemand bij hem in de buurt zegt: Flikker toch op. Dan zegt ie droog: Hou mij er even buiten ja :+

Haha, dit is dan wel weer humor. _O-

x_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 20:05

superwoman schreef:

omg, die is echt té hilarisch _O- :D

Hemasa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 20:54

amoj schreef:
Advertentie voor een kat op mp;
ik ben een lief speels poesje

<<)

Hahaha, het poppetje made my day. :') Moest pas heel hard lachen toen ik die zag. ;p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 21:50

Nu police academy kijken, ook lekker droog XD

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 22:34

Aaah die films zijn geweldig! Zo droog dat ze grappig zijn gewoon

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 22:37

Inderdaad XD ik lag dubbel XD Blijft leuk!

Nu engelse jongeren die op vakantie gaan.. Dat hun ouders hen in de gaten houden is zóó slecht..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 10:57

Oke, ga niet 'wat als iedereen foute opmerkingen heeft' doen met je vriendin op whatsapp XD
Misschien is ie niet erg grappig, maar wij hadden de dikste lol XD

?: wat als de titanic niet gezonken was erbij?
J: oke!
?: wel een spannende film he? De titanic met die boze meeuw!
J: jaah, echt spannend! Die meeuw wou iemand verkrachten!!
?: whahaha, ik lig plat hier XD
J: ik snap het XD Door die meeuw zeker! Hqha!
?: tuurlijk ja XD
J: ben blij dat ik niet plat lig, ik lig dubbel! XD
?: ook al zo fout XD

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 19:53

Mijn vriend stond met een meisje dat hij kende van vroeger te praten aan de bib en het begon te regenen. Zegt hij tegen haar: Ik maak je zeker nat?
:')

Hemasa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 23:14

Ik zat vandaag met m'n moeder in de auto, en ze vraagt aan me: 'Hoe reageert Herco (paard) nou op die CTC spray op z'n hoeven?'
Dus ik zeg dat als het balletje heen en weer gaat (haha..) tijdens het schudden van de spuitbus, hij een beetje schrikt. Dus ik maak die beweging alsof ik die bus heen en weer schud, maar ik zit dus eigenlijk iets heel anders te doen..
Dus ik stop er gauw mee en zeg: 'Maar als ik begin te spuiten wordt hij wel weer rustig.'
OEPS! Ik had het eerst helemaal niet door, had daarna moeite met m'n lachen inhouden. M'n moeder had het gewoon niet door, of vond het niet gepast om te lachen, maar ik voelde me zelf wel heeeel stom. :p

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 23:39

mijn zusje had er ook een vanmiddag waarbij ik aan dit topic moest denken .
daarvoor eerst wat uitleg .
zij heeft een teckel teefje Saartje (gesteriliseerd) en mijn vader een mastiff reu Ben (gecastreerd).
de teckel heeft de smerige afwijking om het kwijl uit de bek van de mastiff te likken.

dus vanmiddag deed ze dat weer , roept mijn zusje Saar lik dat vocht van Ben niet op dat is smerig ... ik moest toch wel even 2X denken :=

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 16:26

Ik werk op de boetiek: oudere vrouw zei vanochtend: Heeft u ook brood met zaad? Moest wel even mijn lachen inhouden! _O-

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 20:45

xDonja schreef:
Ik werk op de boetiek: oudere vrouw zei vanochtend: Heeft u ook brood met zaad? Moest wel even mijn lachen inhouden! _O-

Eh neeh maar kan geregeld worden hoor mevrouw :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 13:24

Kommst du alleine klar? ( of hoe je het schrijft ).
Blijkbaar betekend het iets heeeeel anders als ik op het eerste moment dacht...

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 13:30

Oh die duitse doet me nog denken aan een verhaal van een collega!
Die ging naar Oostenrijk op vakantie en nam daar na het apres skieen een duitstalig meisje mee naar het hotel. Wilde hij haar de volgende ochtend thuisbrengen en dat heel stoer in het duits vertellen. Maar nee hij dacht te moeilijk en zei "Ich brauche dich zu hause"
Meisje wist even niet waar ze kijken moest :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 13:40

Zalige taal is dat Duits toch :D

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 13:58

die Ich brauche dich zu hause snap ik niet.... (maa rmijn duits is dus ook heel slecht)

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 13:58

EmptyWords schreef:
die Ich brauche dich zu hause snap ik niet.... (maa rmijn duits is dus ook heel slecht)

Was al even bang dat ik de enige was haha :')

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 14:20

brauchen = nodig hebben
bringen = brengen

Hij dacht dus te moeilijk en zei "Ik heb je thuis nodig" ;)

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 16:48

ahh :P