Mijn vriend zegt altijd.. "Sorry hoor, maar die stem herkend half nederland inmiddels toch wel?? Als jij dit bij mij zou doen, vallen jij en 538 gelijk door de mand!" Met vervolgens een dikke grinniklach erachteraan! wat heb ik toch een lekkere vent hahahaha
ik heb ze destijds ook gewoon opgebeld, toen ik meedeed met de relatietest.
Dreamy: hoe heb je het gespeeld dan? had je tegen jevriend gezegd dat ze gingen bellen dan of? Mijn vriend wist niet dat hij gebeld ging worden, had het echter wel snel genoeg door. Maar het lukte niet om 2 weken mijn mond te houden (hij was er niet zo van gediend haha) dus hij wist wel dat we opgebeld zouden worden zodra de uitzending zou zijn. maar verder wist hij het niet.
Ik heb er niet aan meegedaan hoor, maar een collega! Weet er verder 't fijne niet vanaf want heb haar nog niet gesproken, wist alleen dat zij op de radio was en dat ze het zo met d'r vriendin had afgesproken. (Lesbisch stel)
Ik wil wel hoor! Maar ben afgelopen tijd niet meer gebeld, en had ook terug gebeld maar kreeg het antwoord, Daar gaat een collega over, en durf niet te zeggen wie op dit moment dat is... Handig.. Vanavond ben ik te zien bij Hoe leuk is Nederland, bij het park de Thijmse berg. met mijn werk. Waarschijnlijk even een shotje als mij als receptioniste