Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
( wat behoorlijk hoog is uit zo'n trein springen ). Gelukkig stonden er een paar mannen
om de rest op te vangen. En liepen we met de hele stoet uit de trein naar het station. nadat we een kwartier lang langs het spoor waggelde naar het station werden we gefotografeerd en behoorlijk raar aangekeken. Een jong kindje dacht dat we zigeuners waren
Uiteindelijk ben ik op school heel hard uitgelachen om dit verhaal en mocht ik mijn herkansing in eerste instantie niet opnieuw doen.. totdat ze eind van de middag hoorden dat het echt gebeurt was. Achteraf was het een heel avontuur.

Lekker bezig... Inoterry schreef:Door rood rijden is een erg gevoelig onderwerp op het spoor. Het levert een hele berg problemen op voor de machinist in kwestie en dat geval in Amsterdam heeft iedere spoorman en vrouw echt heel erg geraakt. Daarom is het totaal geen goed voorbeeld om te vergelijken met achteruit rijden van treinen of iets dergelijks
Koper schreef:Inoterry schreef:Door rood rijden is een erg gevoelig onderwerp op het spoor. Het levert een hele berg problemen op voor de machinist in kwestie en dat geval in Amsterdam heeft iedere spoorman en vrouw echt heel erg geraakt. Daarom is het totaal geen goed voorbeeld om te vergelijken met achteruit rijden van treinen of iets dergelijks
Mij heeft het ook geraakt, ik vond het vreselijke beelden.
Daarnaast ging de discussie, althans in de vorm waarop ik reageerde, over het rijden door rood, niet over het wel of niet achteruit rijden. De quote van maaike waar ik op reageer ging over het rijden door ROOD, zonder verdere toevoegingen. Daarom heb ik gereageerd: om aan te geven dat dat dus wel degelijk wel voorkomt, hoewel maaike poneerde van niet.
Natuurlijk begrijp ik dat het niet de bedoeling is om door rood te rijden. Of je dat nou met een trein doet of met een ander vervoersmiddel. Maar maaike, hou nou eens alsjeblieft op met doen alsof machinisten geen fouten maken. Fouten maken is menselijk. Daarom komen ze ook voor. Dat is wat ik bedoel. Jij kunt wel heel stellig beweren dat machinisten niet door rood rijden maar we weten allemaal dat dat niet waar is![]()
Zo'n veiligheidssysteem zou fijn zijn. Tot die tijd maar gewoon een zonnebril op bij laagstaande zon?
Of n klasgenootje van mij, op dezelfde dag, die zat in de IC naar Eindhoven en die moest in Boxtel terug naar Den Bosch en die mensen lieten ze niet uit stappen? maaike5581 schreef:Ik voel me absoluut niet aangevallen, waarom zou ik?
Er worden alleen appels met peren vergeleken, en dingen vermeld wat gewoon niet klopt.
Als er aan mij een voorbeeld gevraagd word, en ik dat geef en vervolgens word het ongeluk aangesneden wat idd onder ns personeel, betrokkenen en slachtoffers heel gevoelig ligt.
Als ik aangeef dat dit niet te vergelijken is mbt vreemde vertragingen etc voel ik mij aangevallen omdat ik dat zeg?
Sommige vertragingen zijn gewoon vreemd, raar en komisch ik zal de laatste zijn die dat tegenspreekt.
En aangevallen nee hoor totaal niet, ik heb zelf ook rare dingen meegemaakt.
)
) iedereen als een malle rennen --> trap af --> lopen --> trap op.. kom je boven gaan de deuren al dicht
wat is iedereen toen kwaad geweest