Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.

Sunrise_ schreef:Weetje, het is ook een beetje je eigen mindset hoe je hier in staat. Iedere vrouw zou zichzelf leuk genoeg moeten vinden, om voorzichzelf te willen weten waar ze aan toe is.
Op iemand blijven wachten is ook zo zonde van je tijd! Die tijd kun je dan beter besteden aan iemand die wel voor 100% voor jou gaat. En zijn antwoord zal denk ik niet veranderen, of je het nu vraagt, of over drie weken. En als hij niet hetzelfde voelt voor jou, hoef je je ook nergens voor te schamen. Je hebt lef getoond en je open gesteld, alleen maar dapper en bewonderenswaardig imo.
amoj schreef:Nouja ik kan moeilijk gaan uitleggen/vertellen wat hij allemaal voor me doet. Toch heb ik het gevoel dat hij mij wel leuk vind.
En ja, lijkt me logisch dat ie niks met mij wou toen ik er stageliep. Ik bedoel, zijn vader was mijn stagebieder. Als ik vanuit zijn oogpunt kijk snap ik het heel goed, ik bedoel jullie werkgever gaat toch ook geen verkering vragen aan een werknemer?
Konstantine schreef:Weet je wat TS?
Ik denk dat je het op moet geven. Je maakt jezelf gek met dat gemaal en je maakt iedereen die in dit topic met goedbedoeld advies komt gek met die smoesjes en weerwoorden.
Als je die jongen echt zo leuk zou vinden als je zegt dat je hem vindt, dan zou je niet steeds met uitvluchten en smoezen komen.
Sleep vanavond je vriendinnen mee naar dat feest en maak lol met hen. Voor de mannen ben je nog niet echt klaar als je je zo onzeker en afwachtend opstelt.