Mannen, echt kortaf of gwn geen interesse?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xMercury

Re: Mannen, echt kortaf of gwn geen interesse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:39

Jaa ik weet niet vind het allemaal een beetje dubbel. TS is een super lieve meid, maar toont ook vrijwel geen initiatief toch? Denk dat het iets van twee kanten is dat al de hele tijd beetje in de lucht hangt zonder enige vooruit- of achteruitgang..

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:46

Kijk, dat zo'n jongen verlegen is dat kan natuurlijk. Maar hij krijgt nu zijn kans op een presenteerblaadje aangeboden en er komt nog 0,0 uit. Als er écht oprecht interesse is dan ga je daar wel anders mee om.

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 14:19

Ja... Dat kan... Ik weet het niet haha sorry

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 14:35

Zelf denk ik wel dat hij interesse heeft. Ben meerdere keren verliefd geweest op verschillende jongens, en dit is toch anders.
Als hij me ziet begint ie helemaal te lachen, hij straalt dan echt. Als ik bij hem ben doet ie van alles voor me, hij bakt een eitje, maakt een tosti, zet mijn ketting erop als ie er af is.
En aangezien zijn vriend ook zei dat hij het altijd over mij heeft.. Dat moet ook haast wel waar zijn want die vriend wist dingen over mij te vertellen, terwijl ik die vriend nooit eerder gezien/gesproken heb.

Ik heb hem weer iets teruggestuurd, namelijk van haha hoezo te lui dan?
Bekeken maar geen reactie terug.
Voor de duidelijkheid; heb hem nog niet gevraagd of ie samen naar dat feest wil. Twijfel er nu ook wel aan of ik dat nog moet sturen of niet.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 14:50

Maar waarom stuur je zoiets terug? Waarom niet gewoon to the point? Dit is juist een goede kans om dan wel hem zover te krijgen om er met jou heen te gaan :D

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 14:54

Weetje, het is ook een beetje je eigen mindset hoe je hier in staat. Iedere vrouw zou zichzelf leuk genoeg moeten vinden, om voorzichzelf te willen weten waar ze aan toe is.
Op iemand blijven wachten is ook zo zonde van je tijd! Die tijd kun je dan beter besteden aan iemand die wel voor 100% voor jou gaat. En zijn antwoord zal denk ik niet veranderen, of je het nu vraagt, of over drie weken. En als hij niet hetzelfde voelt voor jou, hoef je je ook nergens voor te schamen. Je hebt lef getoond en je open gesteld, alleen maar dapper en bewonderenswaardig imo :) .

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 15:08

Afbeelding

ElinaSK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 16:14

ik zou je bijna opgeven voor flirt je stijf op 3FM . hoef je het niet zelf te vragen, weet je het direct en heb je als ie ja zegt ook nog eens een date die voor je geregeld wordt.. :')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 22:05

TS toch... Wat doe je jezelf aan? :=
Je had die kerel gewoon dat berichtje wat hier voorgekauwd werd moeten sturen ("Ik ga, dus leuk wordt het sowieso!" was het toch?) en als 'ie dan ook zo lauwtjes gereageerd had was het gewoon mooi duidelijk geweest. Nu heeft het je zo belachelijk veel moeite gekost om dat berichtje te sturen, maar ben je er nog helemaal niks mee opgeschoten.
Dus. Zoek die vriend die zoveel over jou weet op via de facebook van je droomman, vraag hem om het mobiele nummer van je droomman en BEL HEM GEWOON. Dan kan 'ie er niet omheen draaien, omdat 'ie direct antwoord moet geven. En als hij dat toch probeert ("Ik laat het je nog wel weten" of zo) dan is dat gewoon een nee en kun je verder met je leven.
Dan ga je gewoon lekker met je vriendinnen naar dat feest en zoek je daar een leuke nieuwe jongen uit. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 09:45

Ben wel benieuwd of hier nou nog iets gaat uitkomen....ooit....

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 09:53

Sunrise_ schreef:
Weetje, het is ook een beetje je eigen mindset hoe je hier in staat. Iedere vrouw zou zichzelf leuk genoeg moeten vinden, om voorzichzelf te willen weten waar ze aan toe is.
Op iemand blijven wachten is ook zo zonde van je tijd! Die tijd kun je dan beter besteden aan iemand die wel voor 100% voor jou gaat. En zijn antwoord zal denk ik niet veranderen, of je het nu vraagt, of over drie weken. En als hij niet hetzelfde voelt voor jou, hoef je je ook nergens voor te schamen. Je hebt lef getoond en je open gesteld, alleen maar dapper en bewonderenswaardig imo :) .

Helemaal mee eens. Als hij je echt leuk had gevonden had hij nu wel toegehapt neem ik aan. Ik heb ook heel vaak gehad dat ik iemand 'leuk' vond maar er niks mee deed behalve beetje praten. Maar toen ik echt de ware te pakken had merkte ik dat gelijk en was het contact gelijk goed beiderzijds. Moet er ook niet aan denken dat het alleen maar van mij zou moeten komen. M.i. Bestaat die verlegenheid niet echt, als je iemand echt leuk vind en het is wederzijds dan doe jij of hij er echt wel wat mee.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 10:20

Als het goed zit, gaat het vanzelf... en is het wederzijds... Had dat ook toen ik mijn vriendje leerde kennen. Heel veel aandacht, gewoon leuke, lange gesprekken.... Ook wel ooit iemand tegen gekomen die altijd heel "lauw" deed, en die had er later spijt van dat ie niet meer zijn best had gedaan.. (Ik was het na een tijdje beu.. Toen ging het net zoals bij jou, geen duidelijkheid en maar afwachten en lief blijven....) Doe dat dus ook nooit meer :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 13:19

Nouja ik kan moeilijk gaan uitleggen/vertellen wat hij allemaal voor me doet. Toch heb ik het gevoel dat hij mij wel leuk vind.
En ja, lijkt me logisch dat ie niks met mij wou toen ik er stageliep. Ik bedoel, zijn vader was mijn stagebieder. Als ik vanuit zijn oogpunt kijk snap ik het heel goed, ik bedoel jullie werkgever gaat toch ook geen verkering vragen aan een werknemer?

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 13:23

TS het valt me op dat je enorm "Ja maar, wat als...." zegt op ieder idee en advies.
Het is zo'n enorme opluchting als je "Ja maar, wat als" gewoon loslaat. Hoe kun je nou genieten of voorpret hebben als je bij elk dingetje zo denkt? Dat is toch zonde? Als je van tevoren alles zou weten zou het leven een stuk minder spannend zijn.

En over je laatste opmerking: dat is niet echt relevant, aangezien hij niet je werkgever is. En bovendien, je hoeft toch niet meteen verkering te vragen.

Succes meid!

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 13:24

Er is maar 1 iemand die je daar antwoord op kan geven TS..

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 14:56

Weet je wat TS?
Ik denk dat je het op moet geven. Je maakt jezelf gek met dat gemaal en je maakt iedereen die in dit topic met goedbedoeld advies komt gek met die smoesjes en weerwoorden.
Als je die jongen echt zo leuk zou vinden als je zegt dat je hem vindt, dan zou je niet steeds met uitvluchten en smoezen komen.
Sleep vanavond je vriendinnen mee naar dat feest en maak lol met hen. Voor de mannen ben je nog niet echt klaar als je je zo onzeker en afwachtend opstelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 15:01

Jaah dat zal ik doen!
Jeetje he, niet iedereen is zo zeker van zichzelf, en als je je zo irriteert dan klik je dit topic toch niet meer aan?!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 15:08

Ik zou het nu lekker van zijn kant laten komen, jij hebt initiatief getoont, hij gaat er niet op in. Oke, next! :wave:

Jolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 15:14

Nog ff en jullie zijn oud en bejaard en dan zegt ie tegen je... Weet je vroegah; toen vond ik jou echt leuk... Nou dan kun je jezelf wel voor je kop slaan dat je toen (nu dus) geen actie ondernomen hebt...
Geef jezelf een schop onder je hol en vraag het op de man af... Wat is er erger: Misschien afgewezen worden of nog maaanden in deze onwetendheid zitten?

Yes you can ;)

iris17

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 15:37

Ik zou zeggen, trek de stoute schoenen aan en ga ervoor! Nu je stage afgelopen is heb je niks te verliezen toch?

Dit topic loopt zo lang dat ik meteen moest denken aan dit liedje van Marco Borsato, "hij had het willen vragen":

;)

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 16:21

amoj schreef:
Nouja ik kan moeilijk gaan uitleggen/vertellen wat hij allemaal voor me doet. Toch heb ik het gevoel dat hij mij wel leuk vind.
En ja, lijkt me logisch dat ie niks met mij wou toen ik er stageliep. Ik bedoel, zijn vader was mijn stagebieder. Als ik vanuit zijn oogpunt kijk snap ik het heel goed, ik bedoel jullie werkgever gaat toch ook geen verkering vragen aan een werknemer?

Ik heb dat vroeger ook wel eens gedacht, dat iemand mij echt leuk vond.
Dat bleek achteraf alleen maar zo te lijken omdat ik dat wilde :Y)

Ik ben wel van mening als hij jou echt leuk vond, hij wel meer interesse had getoond.
Dat heb ik wel geleerd van mannen in de laatste 10 jaar...

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 13:03

En, heb je hem gister nog op het feest gezien?

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 13:20

Konstantine schreef:
Weet je wat TS?
Ik denk dat je het op moet geven. Je maakt jezelf gek met dat gemaal en je maakt iedereen die in dit topic met goedbedoeld advies komt gek met die smoesjes en weerwoorden.
Als je die jongen echt zo leuk zou vinden als je zegt dat je hem vindt, dan zou je niet steeds met uitvluchten en smoezen komen.
Sleep vanavond je vriendinnen mee naar dat feest en maak lol met hen. Voor de mannen ben je nog niet echt klaar als je je zo onzeker en afwachtend opstelt.

Ik sluit me hierbij aan. Het topic loopt nu al 2 maand en alle goedbedoelde adviezen worden beantwoord met 'ja maar' en een smoes waarom iets niet zou kunnen. Geef jezelf eens een schop onder je kont TS!! Als je hem echt leuk vind; toon wat lef en vraag waar het op staat, nee heb je en ja kun je krijgen! Wie weet is het toch nog wederzijds en heb je 2 maand verspild met om elkaar heen draaien. Zonde! :)

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 15:11

Lieve TS *virtuele schop onder je kont!*
Stuur hem een bericht over hoe je genoten hebt van je stage en van zijn aanwezigheid, hoe aardig hij is en dat je graag even wilt afspreken, gewoon wat lekkers drinken ofzo, heel onschuldig. En als je dan toch bij elkaar bent dan kun je best vertellen hoe je je voelt!
Nee heb je, ja kun je krijgen, beter dan deze onzekerheid!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 16:39

Heb hem gister niet gezien, weet ook niet of hij heen geweest is of niet. Maar was aardig groot feest, heb hem nog wel gezocht maar dus niet gezien helaas.

Morgenochtend heb ik bij hem thuis afgesproken, moet nog het een en ander afhandelen met zijn vader.
Hoop hem dan te zien en dan vraag ik of ik hem even alleen kan spreken. En dan wil ik het hem vertellen.