Thanks Even ter info: heb een pluk haar van vooraan achter op m'n hoofd in een klein staartje, waardoor je veertjes wel ziet. Als ik die gewoon losdoe zie je niks
Urbanus
Geplaatst: 22-05-13 19:15
stef schreef:
Welke heb jij dan lieveli?
Geboden via ebay. Dus niet bij 'koop nu', hoewel ze daar ook schandalig goedkoop zijn.
Vandaag mijn pakketje gekregen! Voor het geld dat ik betaald heb had ik wel wat meer verwacht maargoed. Ik heb ze boven mijn oor gezet. Zo valt het ringetje weg onder mijn haar, is de veer even lang als mijn haar en zie je hem langs mijn gezicht hangen. Volgende keer doe ik een paar veren samen, eentje is toch weinig.
mijn scheiding zit ook nog is aan de zijkant dus aan de ene kant heb ik ze 1cm eronder gezet aan de andere kant was moeilijk op gelijke hoogte verdwenen ze helemaal dus heb die iets hoger gedaan maar tog verdwijnen ze nog een beetje. Dus ik denk dat ik volgende keer aan de ene kant de veren iets korter maak zodat ze niet heel erg op verschillende hoogtes eindigen aan de onderkant.
amandananana
Geplaatst: 22-05-13 22:14
Ik heb laagjes in mn haar dus is misschien anders. Maar jk doe een heel dun lagje van mn haar naar achteren met een klem en dan zet ik de veertjes ongeveer 2 a 3 centimeter van waar mijn haar begint erin. Bij mij zie je ze heel goed
20 stuks.. Ik heb nu ook geboden op 20 stuks en dan donkere naturel tinten.. En ook nog geboden op 20 stuks hele felle kleuren.. Wel allemaal brede veren. Als ze een beetje mooi zijn dan mogen er best een aantal overgenomen worden door bokkers. Maar eventjes afwachten hoe ze zijn.
Ze komen uit China. Of het me interesseert? Niet echt. Althans, ik vind ze mooi, dat is de reden waarom ik ze koop.. Waar ze vandaan komen maakt me niet zo heel veel uit.
Ik weet er ook niet.. Maar vond ze te gaaf om het niet te proberen.. Als ik ze binnen heb dan laat ik het hier weten en zien..
__Astrid
Geplaatst: 22-05-13 23:30
Waar ik trouwens aan dacht nav de hele rel vorige keer: Hoeveel mensen hebben wel geen jas, kussen of dekbed met dons erin? Da's toch net t zelfde? En denk dat die markt nog een stùk groter is...