Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ethirty schreef:Wat ik trouwens ook nog wel een afknapper vind zijn vrouwen die doen alsof ze een soort supermodel zijn, compleet met halve sterallures, terwijl ze never op een cover zullen staan. Kom eerst maar eens met beide voetjes terug op aarde.
alexonline schreef:Ethirty schreef:Wat ik trouwens ook nog wel een afknapper vind zijn vrouwen die doen alsof ze een soort supermodel zijn, compleet met halve sterallures, terwijl ze never op een cover zullen staan. Kom eerst maar eens met beide voetjes terug op aarde.
Inderdaad,.. of doen dat zij 'geestelijk" verheven zijn boven jou omdat zij vrouw is,.. en mannen toch maar simpel denkende domme wezens zijn.
alexonline schreef:en mannen toch maar simpel denkende domme wezens zijn.
kiki1983 schreef:Ik denk dat mannen gevoeliger zijn dan vrouwen zelfs. Alleen dat mannen het minder tonen.
deus_ex schreef:kiki1983 schreef:Ik denk dat mannen gevoeliger zijn dan vrouwen zelfs. Alleen dat mannen het minder tonen.
Nou dan schiet met weer wat te binnen; Wordt je opeens dat je je emoties niet toont ( was bij een film). Nee inderdaad, ik jank niet bij de eerste de beste semi-romantische tenenkrommende B-film
kiki1983 schreef:Ik denk dat mannen gevoeliger zijn dan vrouwen zelfs. Alleen dat mannen het minder tonen.
Ossi schreef:Geryon schreef:Vergeleken met vrouwen denken de meeste mannen inderdaad zo simpel. Oh wat krijg ik daar vaak ruzie door
Dat is toch algemeen bekend?
Daarom zijn de meeste mannen zo relaxt en de meeste vrouwen van drama queens...