Bij ons is het gewoon, ieder heeft een gelijke aandeel waarvan er 1 of 2 eind verantwoordelijke zijn.
Maar het is echt niet zo dat de een veel meer doet dan de ander.
Dus bij ons is het gewoon een perfecte uitkomst
En imo de eerlijkste manier. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

En imo de eerlijkste manier.
Als de keuken er niet is draait de hele toko niet plus dat wij in de bediening veel langer door draaien compenseert dat prima. Mise en place kan trouwens ook gewoon tijdens opening gedraait worden.
Er wordt ook een flink gedeelte gebruikt voor cadeaus voor het personeel en er is jaarlijks een stamgasten/personeelsfeest die daarvan betaald wordt. Er wordt wel gekeken hoeveel je werkt, maar de laatste keer kwam ik net terug van een reis van 4 maanden en had ik dus niet gewerkt, en kreeg ik minder, terwijl ik me daarvoor zo'n beetje doodgewerkt had 

. Ik had pas een man uit Amsterdam, die moest €12,- afrekenen. Zegt hij: Maak er maar €25,- van. Ik heb mijn baas aangemoedigd om een lokale campagne in Amsterdam te gaan doen haha.
Laat ze maar komen die randstadters en Duitsers! Die geven ook altijd veel fooi. Bij ons geven ze op een drankje eigenlijk nooit iets met eten eens een keer 2 euro. En wij zijn een paviljoen het is winters rustig bij ons dus dan komt er ook bijna niets binnen.
Alwiene schreef:Oh, als ik dan toch nog een klein 'ergernis' puntje mag noemen. Als ik Spa rood bestel en je hebt wél bubbeltjeswater, maar géén Spa, zég dat dan even. Het ene water is namelijk lekkerder dan het andere en sowieso als ik een Coca Cola bestel lever je toch ook niet zomaar een Pepsi (hoop ik?) dus waarom met Spa dan wel?
Aan zo'n klanten erger ik me dus.. Lees gewoon dan gewoon de kaart!!! of vraag het even.. Denk je dat het op drukke momenten mogenlijk is dat we bij alle dranken/voedingswaren het merk toelichten??
Benno08 schreef:je hebt toch ook ogen? je kan toch gewoon in de kaart kijken ? dat begrijp ik dus niet.. en anders vraag je het toch gewoon, welk merk is je spa?
alleszinds hier in belgie zegt iedereen gewoon "spa" voor spuitwater, en een pepsi is ook een cola