Relatie in een sleur? Begin een affaire!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 23:08

Electra63 schreef:
Mindim schreef:
Maar goed, als vrouw lukt dat misschien gemakkelijker dan een man van middelbare leeftijd?

Ja, de middelbare man is alleen aantrekkelijk als hij een dikke portemonnee, veel macht of een uiterlijk heeft a la George Clooney of Sean Connery, om een beetje in die leeftijdscategorie te blijven, ik weet niet of bokkers in dat genre aanwezig zijn in dit topic :D . De minderbedeelden moeten het helaas met datingsites doen, met misschien een namaakprofiel of foto. ;)

Lang leve de photoshop!!

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 23:09

Ashley5760 schreef:
Vaak houd een minnaar/minnares de bestaande relatie juist in stand.... Liefde/gezin thuis, goede sex bij vriend(in)...
Tenzij minnaars verliefd worden natuurlijk ;)

Dan is indien alle betrokken met de situatie akkoord waren wellicht een polyamore situatie ontstaan.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 23:11

Photoshop is ook al zo'n gevaarlijk onderwerp op Bokt. ;)

Maar Mindim, zonder brutaal te worden, jouw man is toch vaak en lang van huis? Dan heb jij toch vast ook wel een paar bijmannen, naast je hoofdman? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 23:11

Citaat:
Polyamorie doet zich voor in verschillende vormen, waarbij 1 persoon meerdere vormen van liefde kan ontvangen en geven. Zo kan een man van zijn vrouw houden, maar tegelijkertijd van zijn broertjes, moeder, huisdier, vrienden enz. Polyarmoreus is het geven en ontvangen van meerdere vormen van liefde, waarbij seks geen rol hoeft te spelen. Voor een dier voelt men normaal gesproken een andere vorm van liefde dan voor een kind.

Ik ben al polyamories bezig als ik zowel van mijn hond als wel van mijn man houdt. :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 23:12

Electra63 schreef:
Photoshop is ook al zo'n gevaarlijk onderwerp op Bokt. ;)

Maar Mindim, zonder brutaal te worden, jouw man is toch vaak en lang van huis? Dan heb jij toch vast ook wel een paar bijmannen, naast je hoofdman? :D

Nou, ze staan in de rij, elke dag een ander vanzelf :D
Man weet er van, maar wil niet mee doen, he verdorie.

Tja, het is wat dat photosjoppen, mens en dier zien er altijd beter van uit, dat dan weer wel :D

Electra63

Re: Relatie in een sleur? Begin een affaire!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 23:15

Ik ga naar bed, mijn hoofdman tevreden stellen, anders zoekt hij straks ook nog een bijvrouw in dat groene gras zonder hek. :D

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 23:17

Mindim schreef:
Tja, het is wat dat photosjoppen, mens en dier zien er altijd beter van uit, dat dan weer wel :D

...en dat geeft wederom aan hoe laag de drempels van list en bedrog zijn; hoe weinig persoonlijke integriteit er is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 23:23

Huertecilla schreef:
Mindim schreef:

...en dat geeft wederom aan hoe laag de drempels van list en bedrog zijn; hoe weinig persoonlijke integriteit er is.

Maar dat is inmiddels oud nieuws en is al eeuwen bezig, de lage drempels van list en bedrog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 23:24

Electra63 schreef:
Ik ga naar bed, mijn hoofdman tevreden stellen, anders zoekt hij straks ook nog een bijvrouw in dat groene gras zonder hek. :D

Hmm, groen gras check
Geen hek check
Geen bijvrouw check
Ook geen hoofdman -O-

rea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 23:36

Dames, jullie zijn kostbaar _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 00:11

mick75 schreef:
Ik vind het trouwens nogal een aanname dat HC zijn vrouw niet zou mogen wat hij wel mag omdat HC toevallig een man is.

Was dat tegen mij gericht? Ik stel alleen een vraag..
Het kan ook zijn dat ze een 'open relatie' accepteert maar niet zelf de behoefte heeft om het buiten de deur te zoeken, ik stel gewoon de vraag of zijn vrouw of hoofdvriendin zoals HC dat noemt zelf ook date, en ik ben wel benieuwd hoe HC daar over denkt, of het nooit voor discussies of irritaties zorgt.

Ik kan het me niet voorstellen dat het 'makkelijk' is, om hoofd en bijvriendinnen te hebben, maar ik zou het zelf dan ook niet accepteren of daar aan mee werken, dus vandaar mijn vraag of ze er allebei echt hetzelfde in staan of dat de één meer behoefte heeft aan die open relatie als de ander.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 00:19

Ik zou het niet zo leuk vinden om "bij" vriendin te zijn. Daarvoor ben ik veel te leuk eigenlijk :D
Wat als een bijvriendin nou de hoofdvriendin van de troon wil stoten, is er dan herrie in de tent?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 00:28

maikeltje schreef:
Ik zou het niet zo leuk vinden om "bij" vriendin te zijn. Daarvoor ben ik veel te leuk eigenlijk :D
Wat als een bijvriendin nou de hoofdvriendin van de troon wil stoten, is er dan herrie in de tent?

_O- Kappuh nou! :D

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 01:06

Mindim schreef:
Huertecilla schreef:

Maar dat is inmiddels oud nieuws en is al eeuwen bezig, de lage drempels van list en bedrog.

en dat is een excuus?

Maikeltje schreef:

Van valse wijven,
moet je verre blijven :)*

(m/v uiteraard)

Veel plezier verder :evaw:

rea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 01:13

Check - mate :)*

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 01:22

HC, ik vind "bijvrouw" gewoon een beetje beledigend klinken, alsof ze minder is dan de hoofdvrouw. En ik kan me niet voorstellen dat dat onderling geen wrevel gaat geven vroeg of laat. Wat zijn dan de criteria om bij- of hoofdvrouw te zijn? Dit is een serieuze vraag. Want alle vrouwen zullen toch gevoelens hebben die ofwel sterker worden, of minder in de loop der tijd. Hoe ga je daar dan mee om?

Dan speel je toch met gevoelens als je in zulke termen spreekt?

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 08:54

Electra63 schreef:
Mindim schreef:
Maar goed, als vrouw lukt dat misschien gemakkelijker dan een man van middelbare leeftijd?

Ja, de middelbare man is alleen aantrekkelijk als hij een dikke portemonnee, veel macht of een uiterlijk heeft a la George Clooney of Sean Connery, om een beetje in die leeftijdscategorie te blijven, ik weet niet of bokkers in dat genre aanwezig zijn in dit topic :D . De minderbedeelden moeten het helaas met datingsites doen, met misschien een namaakprofiel of foto. ;)

PPG meld zich.......en HP moeten jullie missen,maar wij horen pook in dat rijtje.....LOL....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 09:40

Huertecilla schreef:
en dat is een excuus?

Dat zeg ik toch niet, maar jij brengt het alsof hypocrisie en list en bedrog iets van de laatste tijd is en dat is vanzelf niet zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 09:41

HC, als een beetje polygamist moet je ook de valse wijven aan kunnen hoor. We zijn niet allemaal gedweee types :D

rea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 10:12

papagroom schreef:
Electra63 schreef:
...

PPG meld zich.......en HP moeten jullie missen,maar wij horen pook in dat rijtje.....LOL....

Gelukkig kunnen PPG en HP op hun looks teren en is hun portemonnaie een leuk neveneffect. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 10:45

:')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:18

Mindim schreef:
Electra63 schreef:

Lang leve de photoshop!!

Maar, uit oprechte interesse.
Stel nu. Je photoshopped jezelf op zo'n site.
Zit je daar voor seks, dan komt er vroeg of laat, lijkt me, toch een date...
En dan ziet hij/zij je toch ook zoals je bent... IRL kan je toch niks photo-shoppen (make up artiesten daar gelaten).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:36

Ayasha schreef:
Maar, uit oprechte interesse.
Stel nu. Je photoshopped jezelf op zo'n site.
Zit je daar voor seks, dan komt er vroeg of laat, lijkt me, toch een date...
En dan ziet hij/zij je toch ook zoals je bent... IRL kan je toch niks photo-shoppen (make up artiesten daar gelaten).

Ja, dat snap ik hoor. Maar toch denk ik dat het wel vrij veel gebeurt. Dat mensen misschien toch de wallen even wegshoppen of de kraaienpootjes, misschien een iets gezonder kleurtje. Ik zeg niet dat mensen zich tien jaar jonger maken of een compleet ander persoon neerzetten. Maar men probeert zich op zijn best te presenteren, dus een beetje photoshop hier en daar, zal men vast gebruiken.

Ik vind dat ook altijd met dat corrigerend ondergoed en opvulling in de bh. Scoor je een man en dan moet je met de billen bloot, hangt alles 5 cm lager en zijn de borsten toch niet zo pront als gedacht.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:43

maikeltje schreef:
HC, ik vind "bijvrouw" gewoon een beetje beledigend klinken, alsof ze minder is dan de hoofdvrouw. En ik kan me niet voorstellen dat dat onderling geen wrevel gaat geven vroeg of laat. Wat zijn dan de criteria om bij- of hoofdvrouw te zijn? Dit is een serieuze vraag. Want alle vrouwen zullen toch gevoelens hebben die ofwel sterker worden, of minder in de loop der tijd. Hoe ga je daar dan mee om?

Dan speel je toch met gevoelens als je in zulke termen spreekt?

Tja, ik ben het helemaal met je eens; is inderdaad ook niet míjn woordkeuze; heb alleen maar overgenomen wat de dames hier gebruikt hebben om de toch al bijna absolute onbegripsverwarring niet te vergroten.
Verder heb ik ´bijvrouw´ hier niet gebruikt.

Ook speelt het probleem helemaal niet want er zijn legio mannen en vrouwen die hun eigen leven prima op orde hebben en niet met iemand hoeven samen te wonen. Vaak hebben ze ook al kinderen. Die willen wél een betekenisvolle intieme relatie, geen oppervlakkigheid. Wel duurzaam kwali-tijd delen en een tandenborstel in dezelfde bak, doch niet als voordeurdelers. Die willen en hebben geen territoriumdrang.
Daar kan je in alle openheid fantastische intieme vrienden aan hebben zonder enige competitie.

@Mindim; dat hoef ik helemaal niet; ik stap gewoon opzij. Waar geen wil is, is toch geen weg. Niet mijn probleem en dat wordt het zo ook niet :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 16:37

Ashley5760 schreef:
pmarena schreef:
En de hoofdvriendin is dan al een vriendin, dus niet moeder de vrouw zeg maar? :)

Mja....er zullen vast ook relaties zijn waarbij het juist een prima relatie is ondanks (of doordat?) de ene partner zonder medeweten van de andere partner zo'n bedrijf belt. Of op een andere manier wat aan andere vrouwen / mannen snuffelt.

Dat is het mooie aan een relatie: iedereen vult die op zijn eigen manier en met zijn eigen normen en waarden in. En er zijn ongetwijfeld partners die prima tevreden zijn met hun relatie maar het gewoon niet willen / hoeven te weten wanneer hun partner met een ander stoute dingetjes doet. Zolang die maar een fijne huisvader is en zij er niet mee geconfronteerd worden :P

Vaak houd een minnaar/minnares de bestaande relatie juist in stand.... Liefde/gezin thuis, goede sex bij vriend(in)...
Tenzij minnaars verliefd worden natuurlijk ;)

Lol! Is dit hoe je het voor jezelf goedpraat dat je een seksrelatie hebt met een bezette man? :=