Van 3% naar 10%.. mijn verhaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 22:39

Citaat:
Sorry lieve bokkers, ik moest mijn verhaal echt even kwijt..

sorry? sorry? waarvoor? Dit is toch fantastisch? dat wil je toch van de daken afschreeuwen!
hier 1 oog 5% en 1 100%, heel wat anders,.. maar met beperking aan 1 oog is het soms al aanpassen.

maar JIJ hoeft je niet te excuseren hoor. (wat ben je toch lekker bescheiden)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-13 22:46

Knert schreef:
Citaat:
Sorry lieve bokkers, ik moest mijn verhaal echt even kwijt..

sorry? sorry? waarvoor? Dit is toch fantastisch? dat wil je toch van de daken afschreeuwen!
hier 1 oog 5% en 1 100%, heel wat anders,.. maar met beperking aan 1 oog is het soms al aanpassen.

maar JIJ hoeft je niet te excuseren hoor. (wat ben je toch lekker bescheiden)

Hihi wat lief! Dankjewel :D

Gister ook meegereden in de groepsles, wat wel een hele rare ervaring toen ik aan het galopperen was en ineens een paardenkont voor mijn neus zag opduiken. Gezien dit nog maar een paar cm afstand was, is er nog wel steeds de regel dat ik voorrang heb. Erg fijn :) want zou anders toch wel erg onzeker worden met het rijden, zie toch nog niet genoeg ervoor.

Hoor veel van mensen dat 'bepaalde dingen zo normaal zijn voor hun om te zien en wee even beseffen dat het niet altijd normaal is'. Maar ik moet zeggen, heb nooit veel gezien en heb nooit iets 'gemist'. Maar ik geniet wel nu heel erg! :D

Ook donderdag en vrijdag weer gewerkt, ik werk met honden, en ik zag ook veel meer lichaamstaal en dat was toch wel heel interessant! Moet echt een hoop leren wat dat betreft, maar het is echt zo leuk om nieuwe dingen te leren :D

Ladybird
Moderator Algemeen

Re: Van 3% naar 10%.. mijn verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 10:57

Wat super gaaf om te lezen. ik heb al wel vaker gereageerd, maar elke keer ben ik er toch weer van onder de indruk. zeker omdat jij dingen beschrijft die wij niet eens meer opmerken! ik ben echt super blij voor je

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-13 12:09

Hihi dankje!

Ik heb gister gelongeerd, mijn vriendin heeft mij geholpen, gelijk een hoop geleerd :D. Wilde gelijk vandaag weer longeren, toch maar even gereden <3!

Maar jeetje, wat is dat leuk is andere dingen te doen! Kon zelfs op de volte zien of ze wel of niet goed zat (wel met veel moeite) nou dat is zoiets vreemds, nooit gezien!! :D

Stond vanmorgen bij mijn ouders op de kamer zag ook ineens dat bij hun gordijn een licht motiefje in zit verwerkt, echt nooit gezien :P zo raar :D

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 13:21

Haha, ik moet zo om je lachen. Je hebt zo´n leuke enthousiaste schrijfstijl. Zelfs het motiefje in de gordijnen is het vermelden waard.
Zo leuk om op deze manier je ontdekkingstocht te kunnen delen en mijn eigen bewustzijn te kunnen vergroten.

gupje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 13:33

Meid,, wauw!! Wat zal er een andere wereld voor je open gaan!! Ookal ken ik je niet, ik ben zo ontzettend blij voor je!! Geniet ervan *\o/*

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-13 21:56

Maflinger_S schreef:
Haha, ik moet zo om je lachen. Je hebt zo´n leuke enthousiaste schrijfstijl. Zelfs het motiefje in de gordijnen is het vermelden waard.
Zo leuk om op deze manier je ontdekkingstocht te kunnen delen en mijn eigen bewustzijn te kunnen vergroten.

Hihi wat leuk om dit te lezen :D :D dankjewel!

Ik hoor veel mensen zeggen, dat er een wereld voor mij open gaat, en dat is zéker waar! :D Maar ergens sluit er ook 1, een veilige wereld waar ik altijd in leefde. Als je ineens meer ziet realiseer je je dat je meer onafhankelijkheid/zelfstandigheid krijgt, wat natuurlijk super is! :) Maar het is ook allemaal best wel spannend in het begin. Maar gelukkig gaat het allemaal super goed, ik was in het begin wel zenuwachtig, gewoon van 'hoe zou iedereen reageren? Snappen mensen wel dat ik nog steeds gewoon heel slechtziend ben?' maar ik merk dat iedereen zo super lief en leuk reageert, maakt mij nog blijer dan dat ik al was, haha :D

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 22:37

Ik kan me heel goed voorstellen dat vooral dat afsluiten soms eng is.
Je bent zo gewend aan je zeer beperkte zicht en nu zie heel veel, je hersenen werken zich een slag in de rondte om de nieuwe wereld te verwerken.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-13 09:25

tienus63 schreef:
Ik kan me heel goed voorstellen dat vooral dat afsluiten soms eng is.
Je bent zo gewend aan je zeer beperkte zicht en nu zie heel veel, je hersenen werken zich een slag in de rondte om de nieuwe wereld te verwerken.

Hihi dan doen zij ook is wat :D

Nee maar je hebt gelijk, zo ervaar ik het ook. Het voelde in het begin heel dubbel, was ontzettend blij enzo, maar toch is het ook ergens heel spannend allemaal.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 09:35

Hoe is het nu met je hoofdpijn Paulien? :)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-13 09:38

Ik heb gelukkig geen hoofdpijn meer gehad :D. Was puur van alle indrukken, denk ik. :) Lief dat je er naar vraagt! <3

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 09:41

Snap ik! Zeker aan het begin, je ogen/hersenen moeten overal nog aan wennen.. krijgen zoveel door ineens!
Wat super dat het zo goed met je gaat :* !

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-13 09:49

Dankje :D

Ik wilde een filmpje plaatsen (vanaf fb hier naar toe) van de eerste x longeren maar het lukt niet, jammer..

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 09:52

Waarschijnlijk omdat je FB afgeschermd is? Anders via Youtube? :)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-13 09:53

Owja, dat zit er dik in, haha.. ik zou even proberen als ik mijn fb niet heb afgeschermd..

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-13 09:58

Mmm nee dan wil het ook niet. En heb geen account op youtube. Nouja het ging in elk geval erg goed zo voor de eerste x vond ik :D ga morgen weer longeren :D

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 10:01

Toppertje! :D

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-13 10:03

Cynn_x schreef:
Toppertje! :D

Soms mis ik hier de 'vind ik leuk' knop, hihi :)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 11:18

Heb ik ook last van haha _O-

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-13 09:00

Nou ondanks dat hier niet veel gereageerd meer word wil ik toch nog 1 ding vertellen hoor, haha! :D

Gisteren was ik naar de MediaMarkt met mijn broer. Heb 2 tv's gekocht (jaja, 1 voor boven 1 voor beneden, kan niet meekijken op de tv van mijn ouders; dat zie ik dan weer niet, moet wel 10 cm afstand tussen zitten als ik het beeld goed wil zien). Dus er komt een jongen langs met zijn vader, en loopt langs een méga scherm. Zegt hij lachend: ''nou pap, dit kan je ook wel zien zonder je bril!'' dus ik moest lachen, gewoon zachtjes, maar hij zag het natuurlijk wel.. dus hij kijkt mij aan en begint 'lief' terug te lachen, ik zag gewoon dat hij mij 'zocht' ook al zie ik niet welke kant iemand opkijkt. Vond het toch wel heel erg lief/mooi om te zien! Ik word zoooo blij van als ik iemand hoor lachen, maar nu zíe ik ook iemand lachen. Ik ben altijd best vrolijk, maar nu kan momenteel mijn blijdschap niet meer op!! :D

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 09:09

Mooi dat je het nog steeds niet als "gewoon"beschouwd en zo kan genieten van het leven. Door jou woorden kan ik alleen maar denken dat alles niet zo heel gewoon is eigenlijk. Even stilstaan bij de dingen die normaal zijn.

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 11:50

Wauw wat super!
Nu besef ik ook gelijk hoe blij ik/wij moeten zijn die kunnen zien, dat beseffen we denk niet allemaal...
Ben blij dat jij dat nu ook eindelijk kunt zien. :) Geniet ervan!

DonCamillo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 12:10

Jouw verhalen maken mij elke keer weer heel blij en heeeel nederig. Ga vooral door met posten, ook al zijn er misschien niet zo veel reacties meer: ik weet zeker dat er erg veel volgers zijn van jouw topic!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-13 16:54

Hihi dankjulliewel! Leuk om te horen! Ik zie nog steeds geen oogcontact o.i.d. maar dit komt toch heel dichtbij, dat als iemand dichtbij staat en naar je glimlacht dat je dat kunt zien <3 heel bijzonder om mee te maken <3

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 17:10

Ik volg ook nog steeds :j

Echt er zouden meer mensen als jou moeten zijn Paulien; jij geniet tenminste van alle kleine dingen in het leven die voor anderen totaal onbelangrijk lijken. Zo mooi!