en wat vinden we dan wel leuk aan onze mede mens

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 13:38

Gister liep ik met twee paarden tegelijk aan de hand over de weg om ze op het land te zetten. Toevallig kwam er net een Harley (motor) uit een oprit, dus ik dacht al oh oliebol, dit gaat niet goedkomen. Een van de twee paarden is nogal gevoelig voor dat soort geluiden (blind aan een kant). Maar meneer bleef uit zichzelf keurig wachten tot dat we een heel stuk verder waren een trok met wegrijden ook heel zachtjes op. Meedenkende mensen, daar word ik blij van! +:)+

Nutter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 10:20

Gisteren zag ik een vrouwlopen in zo'n moderne jurk. U weet wel, recht, zo lag mogelijk en met lage split.
Ik zei tegen haar: "staat je goed, geweldig!"
Wat ik leuk vond aan haar was dat ze zo spontaan reageerde, ze lachte heel open, hoe zeg je dat, en zei "dank je wel".

Complimenten in ontvangst nemen is ook een kunst.

Nutter.

Nutter

Re: en wat vinden we dan wel leuk aan onze mede mens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 15:17

Vanmorgen in het topic "ik zoek een liedje" had iemand het antwoord op mijn verloren liedje!
Dat maakt mijn hele dag goed!

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 20:02

Buuf had laatst taart gemaakt en kwam spontaan een stuk brengen.
Zelfde buuf gaat onze 3 katten verzorgen in de vakantie.

Week of 2 geleden belde ze met de vraag of ik haar zonnescherm naar binnen wilde halen.
Gelijk gedaan.

Vanochtend hadden de pedicure en ik het over de lekkere frambozen van Van Reeuwijk.
Toevallig ging ik er heen en heb een doosje frambozen voor de pedicure gekocht en afgegeven.
Kon ze wel gebruiken na de uitvaart van een vriend.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 21:36

Hier ook hele fijne buren. Regelmatig wordt ik gebeld of ik nog zin heb in bloemkool (vind ik heerlijk!). Zij hebben aan een halve genoeg en zouden de andere helft dus weggooien. Zo hebben we er allemaal plezier van! :D

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 23:26

Dat we nu massaal meeleven met de slachtoffers van de vliegtuigramp, ook al kennen we ze misschien niet.

Nutter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 19:19

Dat je gewoon naar een woktent kan gaan, ze maken lekker en gezond eten voor je klaar en het is zo gepiept.

De mensen daar werken hard, zijn toch vriendelijk en ik voel me altijd welkom.
Dat is toch een echte rijkdom.

Hulde.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 19:31

Dat m'n oude buuf m'n hond heeft opgehaald na de operatie (ik heb geen auto) en dat ik altijd mag bellen als ik weer in de penarie zit *\o/*

Dat een bokker mij heeeeel goed gesteund heeft toen ik het contact mijn moeder verbroken had. *\%/*

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 19:39

's Morgens met de auto op weg naar het werk kom ik altijd een man met zijn hondje tegen..ik ken hem niet en heb hem ook nog nooit gesproken maar elke dag zwaaien we naar elkaar, vast ritueel ! :) Maakt het begin van de dag weer goed !

En dan de mensen op mijn werk ( instelling voor personen met een mentale beperking ) die elke morgen echt gemeend goede morgen zeggen en vragen of ik goed geslapen heb...zoooo lief !

Op buitenrit met paardlief zag ik in de verte een quad aankomen...ik dacht dit gaat echt fout en ging al steevast 30m het land op :') .... Maar de brave man stopte al 50m voor ons, zette de motor stil en liet ons rustig voorbij gaan ... topvent ! Daar werd ik echt heel blij van !

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 19:55

De lieve buurman die ons vanmorgen zijn auto uitleende, omdat wij de sleutels niet konden vinden en hierdoor op tijd op school kwam :) En het klopt: beter een goede buur dan een verre vriend.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 14:15

Leuk topic! Maakte vandaag ook iets leuks mee. Liep in m'n pauze even naar de winkel. Kwam een man tegen met allemaal cateringspannen in z'n handen. Toch liet hij me rustig voorgaan en toen ik glimlachte en hem bedankte kreeg ik een mooi compliment over mijn stralende lach haha. *D Zijn leuke dingen!

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 11:02

Onze kat heeft ernstig nierfalen en moet daarvoor speciaal eten.
Dit hadden ze echter niet meer in de normale verpakking bij de dierenarts,dus kregen we 15 (gratis) proefzakjes mee!