Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ben heel benieuwd! Ik zal even laten weten hoe het was
, het waren ongeveer deze: http://www.salsaschoen.nl/dames/salsaschoenen-camille alleen dan in het rood en met een minder hoge hak.
Ben niet meer wakker zo te zien
dansschoenen voor €9
Mijn dansmaatje had de blaren op z'n voeten staan en we zijn allemaal eerder naar huis gegaan omdat onze benen het op gaven. De week er na had ik party in SamSam waar de vloer ook niet super glad is (wel vele malen beter dan Zutphen hoor, gewoon goed dansbaar) en ik merkte echt dat m'n knieën het nog niet echt tof vonden.
Ik draag alleen nog een panty als ik een rokje/jurkje aan heb, maar in 99% van de gevallen draag ik lekker een lange broek (en met stijldansen droeg ik een lange trainingsrok, dus bleven de benen ook netjes bedekt, haha).
Maar ik 'ben' sowieso niet van de rokjes en jurkjes, had echt paniek toen ik voor m'n oud en nieuw feest dresscode 'coctail' door kreeg. Uiteindelijk voor het eerst in m'n volwassen leven in het openbaar in een rokje verschenen! Maar heb mezelf voorgenomen dat ik vandezomer voor de salsa een leuk zomerjurkje wil en ook ga dragen (of zo'n jaren 50 jurk, die vind ik wel heel gaaf eigenlijk). Vind 't nu al eng... 
Laatst hadden we een feestje met Gala (maar wel Black&White kleding) thema en toen heb ik een mooie zwarte broek aangetrokken, met een hele mooi sjieke witte top erboven. Kreeg er veel complimenten over en dat terwijl ik dacht dat ik underdressed was. Dus volgende keer ga ik gewoon weer voor een broek