Én ik vind dat iedereen iemand verdient die alleen maar diegene wilt.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Geryon schreef:Vind het erg knap van je! Vind ik ook van mensen die een open relatie hebben. Zou het zelf echt niet kunnen, veel te onzeker voor. Maar daarnaast zou ik het ook totaal niet willen en walg ik ervan, normen en waarden questieÉn ik vind dat iedereen iemand verdient die alleen maar diegene wilt.
_Naomii_ schreef:Wou dat ik ook zo makkelijk kon denken![]()
Nee als hij met mij gaat en ook nog interesse toont voor een ander adios, de groeten en tot ziens maar dan ga je maar lekker met haar..

Geryon schreef:Vind het erg knap van je! Vind ik ook van mensen die een open relatie hebben. Zou het zelf echt niet kunnen, veel te onzeker voor. Maar daarnaast zou ik het ook totaal niet willen en walg ik ervan, normen en waarden questieÉn ik vind dat iedereen iemand verdient die alleen maar diegene wilt.
_Naomii_ schreef:Nee open relatie is ook echt niks voor mij! Denk dat ik continu zal controleren of ie met een ander is!
Nee ik wil gewoon een vent die 100% voor me gaat..
Als je een open relatie hebt....

Het geeft een gaaf gevoel dat je het ook alleen kunt. Dus wat Maura zegt klopt, je wordt er wel zekerder van
) en even bedenken of dit is wat je wilt.
Idd knap van de mensen die het gewoon kunnen zonder er wakker van te liggen..
achter mijn computer.

Fiebie schreef:Narnia schreef:Wat een wijze woorden van tante Kirs![]()
![]()
Volg je gevoel maar gebruik zeker ook je verstand!
Ik heb ook van mijn ''fouten'' geleerd....
Eentje woont om de hoek, de ander is met ''het vreemdgaanobject'' gaan samenwonen en de ander woont in Drenthe![]()
3 maal is scheepsrecht toch?