Verliefd, maar hij ook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sourire

Re: Verliefd, maar hij ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 20:49

Ik, en vermoedelijk Iolanthe ook, bedoelen niet dat je dingen verzint hoor. Absoluut niet. Maar wanneer je iemand leuk vind valt het je (zoals jij beschreef) bijvoorbeeld veel sneller op dat iemand naar je kijkt. Wat normaal gesproken misschien ook wel was gebeurd alleen had je het dan niet direct opgemerkt. En hoeft het niet per se iets te maken te hebben met dat iemand je leuk vindt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 20:51

O, zo nee dan snap ik het. Dat klopt inderdaad wel, je ziet gauw dingen terwijl dat anders heel normaal is.
Dacht dat jullie bedoelden dat ik zomaar dingen aan het verzinnen was :+

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 12:06

Haha, nee, dat bedoelde ik inderdaad niet. Je moet gewoon in je hoofd eens de vergelijking maken: als iemand anders daar ging zitten, zou ik dan ook denken dat hij me zag zitten... Maar het kan natuurlijk wel, gewoon mee opletten ;)

acera1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 20:16

en hoe is het nu? ben je al iets verder?? :)

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 09:51

Ik ben nu ook wel benieuwd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 19:50

Was vorige week niet op school dus er is niks gebeurd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 22:44

Afgelopen week heb ik een opmerking geplaatst en daardoor is het ijs nu echt gebroken. Op de 1 of andere manier voelt het alsof het nu anders is!! Hij komt steeds naast me zitten, achter me, iig in de buurt. Ik durf steeds vaker een gesprek met hem aan te gaan en hij ook geloof ik.
Ik ben van plan om volgende week een keer met hem alleen naar huis te fietsen. Zou ik dan wat doen/zeggen? Of niet?

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 23:01

Oh wat een leuk nieuws :D Ben heeeel benieuwd hoe het afloopt :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 23:02

aah super zeg! ik ben benieuwd!

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 23:39

Leuk! Misschien kun je als je met hem naar huis fietst vragen of ie iets leuks met je wil doen?

lyanne_sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 00:16

Spannenndd! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 10:12

Hihi :D
Ja daar zat ik zelf ook wel aan te denken, iets leuks doen!
Ik moet alleen wel op gaan schieten, 4 hebben in totaal nog maar 6 weken school tot de zomervakantie (we hebben 2 maanden voor de vakantie blokstage dus dan zien we elkaar niet)

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 13:48

leuk zo plots weer een update, en dan nog een positieve! Laat je vooral niet opjagen door de tijd, mijn vriend en ik zijn pas echt een koppel geworden toen school gedaan was en we elkaar dus normaal nooit meer gingen zien :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 17:37

Ik heb dr wel een goed gevoel over, maar idd moet me niet laten opjagen door de tijd. Maar vind het wel lastig, straks is het blokstage/zomervakantie en dan zien we elkaar 4 maanden niet meer, ben bang dat het dan verwatert o.i.d.

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 16:29

In 6 weken kan er veel gebeuren ;) Als je eenmaal een keer iets leuks gedaan hebt en het klikt dan loopt het wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 19:16

Ja is ook zo!
Wanneer zal ik hem het vragen, en waar? Via fb vind ik zo onpersoonlijk.
Zou kunnen als we samen fietsen, maar vind dat op de 1 of andere manier zo dom.

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 19:23

Denk dat face to face beter is. Zo kan hij je ook zien qua lichaamstaal en dat heb je via FB niet. Als je ziet dat hij iets niet snapt bijvoorbeeld kan je dan aan hem zien en het makkelijker duidelijker maken. Beetje vage uitleg :') :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 19:25

Haha, nee maar ik snap wat je bedoelt :) Dat had ik zelf ook al. En stel je doet het via FB, en hij zegt ja, misschien vind ik het wel helemaal niet leuk. Ik bedoel in het echt kun je dat dan meteen zien.
Maar ik baal er van dat we bijna nooit alleen zijn :( Ik ben ook het enigste meisje in de klas dus ga het zeker niet vragen waar iedereen bij zit, want dan weet ik hoe er gereageerd gaat worden :Y) }:)

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 19:30

Blijft lastig hoor. Ik ''moet'' binnenkort ook. ( heb topic er over) In mijn geval kan het alleen maar face to face omdat ik hem verder helemaal niet ken. En daar ben ik echt geen held in

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 19:32

Ow, zal zo je topic eens even doorlezen dan!
Ik vind het zeggen opzich niet lastig, ik ben al aan het oefenen voor de spiegel, ja sorry misschien klinkt het dom :Y)
En ik denk dat dat wel goed komt, ja is leuk, nee okee jammer dan.
Maar gewoon het moment wanneer, daar ben ik nog niet over uit, en ook nog niet waar we heen kunnen gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 21:35

Grr, ik zit nu alleen maar een beetje dom te ouwehoeren met hem op fb, maar ik zit hier al weer met een knalrooie kop. :o

Nermal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 21:56

Ok, ik ga me ook eens komen 'moeien' :D :P.
Vraag gewoon eens of hij zin heeft om tijdens de vakantie eens af te spreken. Hebben jullie gezamelijke interesses? Dan is dat ideaal!! Ik heb verstaan dat jullie gezamelijk interesse wel eens koeien kan zijn, spreek dan bvb eens af om samen naar een keuring te gaan? Of gewoon iets gaan drinken in de stad om bij te praten (want dat praten gaat nu precies al wat beter tussen jullie :) ).

Jullie lijken me allebei wat verlegen, dus er op uit gaan zonder 'bekenden' kan wat makkelijker praten voor jullie beiden.

Mijn raad ook: hang er nog geen gevoel of date of zo van die dingen aan vast. Gewoon eens weggaan als vrienden met gezamenlijke interesse. Want volgens mij weet je nog niet zo bijster veel over hem, en op je leeftijd is het normaal om wat overenthousiast te zijn (zeker als het je eerste vriendje zou zijn) en te snel willen gaan. En zelfs al komt het van twee kanten, dan nog zou ik zeggen: doe het kalm aan. Leer elkaar eerst kennen voor je je aan iemand 'vast' hangt. Een goede vriend is bovendien ook meer waard dan een lief van 2 maand lang. Dus doe geen overhaaste dingen, maar zoek eerst uit of jullie wel écht bij elkaar passen en of het niet gewoon een lief snoetje/leuk is om aandacht van te krijgen is... en of dat bij elkaar passen op vlak van leuke kennis, goede vriend of partner is.

Ok, lang verhaal, maar hoop dat je het wat snapt. Hoe minder hieperdepiep je zelf bent en hoe minder je zelf verwacht hoe vlotter en spontaner het ook kan komen. En geniet van die spannende 'verliefdheid', want dat is ook gewoon leuk :P .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 22:02

Ik snap je helemaal Nermal! Ik wil denk ik ook wel wat te snel, helemaal na van de week. Dan gaat het goed en denk ik; okee, zie nou wel, je kunt het, dus nu meer!
Aan zo iets zat ik zelf ook al te denken, ga hem van de week een keer vragen om wat samen te doen, gewoon voor de leuk. Hoeft natuurlijk niet meteen een liefdesverklaring te zijn, die keuring is idd een goed idee!

Het chatten wil nu niet echt lopen -O- Hij reageert heel langzaam. Ik zeg nu ook niets meer, hij mag ook wel eens ergens over beginnen :Y)

Nermal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 22:06

Goede instelling +:)+ !
En chatten is ook gewoon geen goede weergave van de realiteit... real-life is veel beter! Uiteindelijk moet je bij een relatie wel in real-life met iemand leven en niet per chat :D . Werkelijkheid kan soms tegenvallen en omgekeerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 22:10

Gekke is dat we in real beter met elkaar kunnen praten dan via chat... Tenminste, vind ik!
Vind het wel jammer dat ie nu weer zo slecht reageert :(