Ik wil ook een aanfoto zien!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CCCCC schreef:Ik ben inderdaad een lentetypeRossig/koperblond haar en lichtgroen/blauwe ogen, perzikkleurige huid. Ik word ook heel vaak poppetje genoemd vanwege deze kenmerken.
Ik wil ook een aanfoto zien!
_vivi_ schreef:Ik ben denk ik een zomer type, hele blanke huid maar na heel veel zon uren word ik toch wel bruin. Lichtblonde haren (ik heb het nu wel wit maar mijn natuurlijke kleur is blond) en blauw grijze ogen. Ik kan pastel kleuren heel goed hebben maar ook knal roze en knal blauw staan mij goed, de donkerdere kleuren als donker rood groen en blauw staan mij ook. Ik moet juist oppassen met crème kleuren en alles wat geel en oranje is, gelukkig vind ik geel en oranje helemaal geen mooie kleuren
_vivi_ schreef:Ha wat leuk dat jullie het over de seizoen types hebben
Of je een kleur goed kan hebben of niet heeft idd te maken met de tint van je huid, mensen met veel roodpigment staat fellere kleuren in heet rood spectrum vaak niet. Terwijl iemand met heel weinig rood pigment deze juist heel goed kan hebben.
Ik ben denk ik een zomer type, hele blanke huid maar na heel veel zon uren word ik toch wel bruin. Lichtblonde haren (ik heb het nu wel wit maar mijn natuurlijke kleur is blond) en blauw grijze ogen. Ik kan pastel kleuren heel goed hebben maar ook knal roze en knal blauw staan mij goed, de donkerdere kleuren als donker rood groen en blauw staan mij ook. Ik moet juist oppassen met crème kleuren en alles wat geel en oranje is, gelukkig vind ik geel en oranje helemaal geen mooie kleuren![]()
Verder hele leuke aankoopjes die van de zara! Die jas is mooi zeg!