[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CCCCC

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 11:25

Ik ben inderdaad een lentetype :j Rossig/koperblond haar en lichtgroen/blauwe ogen, perzikkleurige huid. Ik word ook heel vaak poppetje genoemd vanwege deze kenmerken. :')

Ik wil ook een aanfoto zien!

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 12:26

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 12:28

Ben benieuwd naar het hm jasje!

Kleren hierboven van de zara zijn ook erg leuk!

Ik ben ook meer zoals corien, pastel kan ik heel goed hebben maar cherise hoef je me echt niet aan te trekken. De poppetjes uitspraak komt me bekend voor :))

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 12:36

CCCCC schreef:
Ik ben inderdaad een lentetype :j Rossig/koperblond haar en lichtgroen/blauwe ogen, perzikkleurige huid. Ik word ook heel vaak poppetje genoemd vanwege deze kenmerken. :')

Ik wil ook een aanfoto zien!

Hihi, ik Sneeuwwitje :)) Vooral toen ik m'n haar nog donker verfde, toen zei iemand het spontaan een keer zonder dat ze verstand van kleurentypes had.

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 12:40

Davinia_ schreef:
Ik kan er vanmiddag wel een aanfoto van maken hoor, Tessa! Ik heb hem namelijk nog! Neem aan dat jij die mintgroene bedoelt? :)

Ja die bedoel ik!

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 13:22

Ha wat leuk dat jullie het over de seizoen types hebben :)
Of je een kleur goed kan hebben of niet heeft idd te maken met de tint van je huid, mensen met veel roodpigment staat fellere kleuren in heet rood spectrum vaak niet. Terwijl iemand met heel weinig rood pigment deze juist heel goed kan hebben.

Ik ben denk ik een zomer type, hele blanke huid maar na heel veel zon uren word ik toch wel bruin. Lichtblonde haren (ik heb het nu wel wit maar mijn natuurlijke kleur is blond) en blauw grijze ogen. Ik kan pastel kleuren heel goed hebben maar ook knal roze en knal blauw staan mij goed, de donkerdere kleuren als donker rood groen en blauw staan mij ook. Ik moet juist oppassen met crème kleuren en alles wat geel en oranje is, gelukkig vind ik geel en oranje helemaal geen mooie kleuren :=

Verder hele leuke aankoopjes die van de zara! Die jas is mooi zeg!

terlygert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 13:26

_vivi_ schreef:
Ik ben denk ik een zomer type, hele blanke huid maar na heel veel zon uren word ik toch wel bruin. Lichtblonde haren (ik heb het nu wel wit maar mijn natuurlijke kleur is blond) en blauw grijze ogen. Ik kan pastel kleuren heel goed hebben maar ook knal roze en knal blauw staan mij goed, de donkerdere kleuren als donker rood groen en blauw staan mij ook. Ik moet juist oppassen met crème kleuren en alles wat geel en oranje is, gelukkig vind ik geel en oranje helemaal geen mooie kleuren :=

Jij typt hier precies wat ik wilde typen (op het wit geverfde haar na, ik heb mijn natuurlijke blonde kleur gewoon) :P

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 13:36

Ik heb laatst een kleurenanalyse gehad, heel interessant!
Er zijn nog een heleboel tussentypes. Zelf staan "warme" en "diepe"
kleuren mij het beste! Ik heb een gele ondertoon, donkerblond/bruin
haar en donkere ogen, terwijl ik wel weer een hele bleke huid heb.
De meeste mensen in Nederland schijnen het beste te staan met koele
kleuren, daarom zijn er ook voornamelijk koele kleuren te vinden in
kledingwinkels. :j

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 13:39

Klinkt interessant Sem_!
Ik heb het denk ik hetzelfde als _vivi_ & terlygert hebben :j blond haar, blauwe ogen, bleke huid maar weekje zon doet wonderen :D

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 13:58

Ik heb eigenlijk geen idee; donkerblond haar, blauwe ogen, redelijk 'bleek' maar in de zomer kleur ik wel (word ook niet heel bruin, maar ik kleur zeker). Dingen als felrood/mosterdgeel staat me vaak niet. Ik kan donkere, wat koelere kleuren goed hebben, maar fel staat soms ook wel. Heb niet echt een idee van welke kleuren me goed staan, pas het altijd gewoon en dan zie ik het vaak wel. Maar zo'n kleuranalyse lijkt me best leuk :)

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 14:15

Ik heb geen idee wat voor kleuren type ik ben. Heb gelukkig nooit zo veel moeite met kleuren.

Heb net wel mijn pakketje binnen gekregen :D Roze broek en mintgroen jasje. Ook nog sierraden en een trui, maar die gaat terug, zit geen model in en maakt echt dik..
Twijfel over het jasje, hoe vinden jullie die staan?

Afbeelding

Afbeelding

En de sieraden
Afbeelding

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 14:16

Leuk jasje, ik heb hem ook :)

Zou er wel een wit/gebroken wit shirt bij aan doen, denk dat dat mooier staat!

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 14:19

Is dat die broek die ik ook gepost heb gisteren? Valt ie kort of niet? Ik wil 'm namelijk ook bestellen maar twijfel nog wel!

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 14:26

Dankje voor de tip CCCCC!

Dit is idd dezelfde broek ja. Hij valt niet kort, gewoon normaal en een fijne lengte vind ik. Hij zit ook erg fijn!

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 14:29

@kelliiee1993: leuke top!

@Birgit__: jasje staat leuk (open leuker dan dicht). Combi vind ik niet zo leuk, maar ik weet niet of het je bedoeling was om het als combi te dragen of gewoon de items te laten zien :D

_vivi_ schreef:
Ha wat leuk dat jullie het over de seizoen types hebben :)
Of je een kleur goed kan hebben of niet heeft idd te maken met de tint van je huid, mensen met veel roodpigment staat fellere kleuren in heet rood spectrum vaak niet. Terwijl iemand met heel weinig rood pigment deze juist heel goed kan hebben.

Verder hele leuke aankoopjes die van de zara! Die jas is mooi zeg!

Ik heb volgens mij vrij veel rood in mijn huid, toch staat felrood mij volgens mij juist goed, ik krijg altijd complimentjes als ik mijn felrode colbert aan heb. Maar ik weet niet of de tint van mijn huid echt rood is, of dat het komt door couperose (heet dat zo? ik heb in elk geval altijd een beetje rood in mijn gezicht).
Hoe kom je er achter welke kleuren je staan? Als ik kijk naar die types dan weet ik niet zo goed welke ik ben, omdat ik het lastig vind te beoordelen welke huidskleur ik heb. Ik heb een behoorlijk lichte huid (niet spierwit, maar wel echt licht), ik word wel iets bruiner in de zomer. Ik heb lichtbruin haar met in het licht een goude/blonde gloed, niet in het licht lijkt het eerder asbruin :') Oh ja mijn ogen zijn blauw.
Verder draag ik eigenlijk gewoon de kleuren die ik mooi vind, felrood en felroze draag ik regelmatig, maar ik vind mintgroen me ook leuk staan.

Ik vind het grappig dat sommige van jullie zo goed weten welke kleuren je wel en niet staan, ik wil dat ook wel! Kleuren die ik eigenlijk nooit draag zijn groen (ik heb het idee dat dat me dus niet staat) en paars (maar dat vind ik geen mooie kleur). Misschien zijn dat wel de kleuren die me dus niet staan en weet ik dat onbewust, maar ik heb me er nooit echt mee bezig gehouden := Zal er eens meer op gaan letten.
Laatst bijgewerkt door Mereltje op 18-01-13 14:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 14:31

Was idd niet de bedoeling als combi :P Deed gewoon wat ik binnen had gekregen tegelijk aan. En zwarte topje had ik al aan.

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 14:40

Ik vind de combi maar dan met een wit shirt best leuk anders? :D

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 14:51

Birgit: Dat jasje heb ik ook, vind 'm erg leuk. Broek is ook leuk!

Ik had laatste zo'n trui van de H&M van 5 euro binnen, wel leuk kleurtje maar niet bijzonder. Houd m wel, handig voor bij de paarden en voor 5 euro hoeft die ook niet perfect te zijn.

angelax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 15:06

Leuk Jasje, vind hem ook leuk staan :j

Ik heb toevallig net over 2 weken examen in kleurenanalyses geven. Veel mensen zijn inderdaad een mengeling van koel en warm. Als een koele of warme kleur je niet staat zie dat snel aan je gezicht, je wordt dan bleek of juist heel geel.
Laatst bijgewerkt door angelax op 18-01-13 15:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 15:08

Ik hou echt van pasteltintjes :D En ook van alle aarde-tinten :j Dat staat me (vind ik zelf) ook mooi.

Birgit, super leuk jasje, en die broek staat je ook goed! Idd met een lichter shirtje (nude/wit icm nude laarsjes <3 ) zou het een super leuke outfit zijn!
En je armbandjes zijn cute!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-13 15:11

Ik wil ook dat pasteltintjes en aarde tinten mij goed staan :')

Zal zo eens een foto maken van die mintgroene blazer!

Birgit, wat een leuke aankopen! Vind vooral je armbanden erg leuk!

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 15:29

Mijn nieuwe blouse is binnen, ik juichend pakje opengescheurd uiteraard *\o/*
Past ie niet, nu ga ik huilen in een hoekje -O- (grapje natuurlijk). Kan hem ook niet terugsturen (ebay aankoopje)

Maar mooi istie wel :D Dusss nu hangt ie mooi te hangen haha
Afbeelding

Birgit: vind het jasje erg mooi! De roze broek wat minder, maar dat is niet zo mijn ding

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 16:15

Interessant al die dingen over kleurtjes enzo!

Ik heb bruin haar en redelijk lichte bruine ogen en ben een beetje getint, in de zomer ben ik ook binnen een paar uurtjes al aardig bruin en na een weekje bijna zwart :D . Ik heb ook altijd rode wangetjes.
Pastelkleurtjes staan mij juist wel en kleuren als hard roze staat mij helemaal niet (wel gek, want heb een knalgeel jasje en die staat dan juist wel weer mooi), maar de meeste harde kleuren staan mij niet. Aardetinten vind ik ook niet mooi bij mezelf, kleuren als donkergroen, bordeauxrood en donkerblauw wel.
Ik zie het inderdaad snel genoeg of ik een kleur wel of niet bij mijn huidskleur vind passen gelukkig :) .

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-13 16:21

Foto's van de blazer, hoop dat ze beetje duidelijk zijn!

En ineens vond ik hem niet eens zo heel misstaan..

Afbeelding

Afbeelding

En eventjes om te laten zien dat zonnebrillen mij al snel te groot zijn :')
Afbeelding

Had ook nog zij foto gemaakt van die blazer, maar de lichtinval werkte er niet mee, je zag de blazer nauwelijks :\

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 17:51

De kleur staat je echt niet zo verkeerd hoor. Vind het jasje wel wat te groot eigenlijk?