Het is 21 december....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 11:52

Storm schreef:
Ik geloof er niet in, maar om heel eerlijk te zijn, ben ik wel blij als morgen voorbij is... gek of niet?

dat heb ik echt precies het zelfde, just in case...

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 11:54

femo schreef:
Storm schreef:
Ik geloof er niet in, maar om heel eerlijk te zijn, ben ik wel blij als morgen voorbij is... gek of niet?

dat heb ik echt precies het zelfde, just in case...

precies iedereen roept dat ie er niet in gelooft, maar iedereen is ermee bezig :+

KimL86

Re: Het is 21 december....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 11:54

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 11:57

Miepie77 schreef:
precies iedereen roept dat ie er niet in gelooft, maar iedereen is ermee bezig :+

Nou meer om te zien wat een gekke dingen mensen doen, ik heb geen seconde ook maar een beetje twijfel/angst gehad of het wellicht waar zou zijn eerlijk gezegd

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 12:01

Ik ben vooral benieuwd naar mensen die er echt in geloven, helaas zitten die hier niet. Wat doen die nu, bidden, huilen, feestvieren? En wat doen ze vanmiddag om 1 uur, zijn ze dan opgelucht of zwaar teleurgesteld?
Ik vind dat gemier over een nieuw tijdperk nog erger dan doomsday, trouwens. We worden allemaal spiritueler en mooier en wereldverbeteraars, ja hoor. :+

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 12:05

NatasjavE schreef:
quartel schreef:
nou.....ik sta ook op knikkende knietjes hoor :')
Overmorgen komen ze met het verhaal dat er een herberekening komt :')

of ze vertellen dat ze niet met mijn schoonloeder opgescheept hebben willen zitten -O-

Heb de nieuwe datum al gehoord. 2020.

2020? Ik dacht de 23e alweer? Ze waren het er toch niet over eens of het vandaag of zondag werd? :')

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 12:06

Mijn wereld verging bijna, Bokt lag er eventjes uit hier! :oo :+

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 12:08

Bij deze overigens nog een stukje waar ik mijn laatste ochtend op deze wereld ( :') ) aan heb besteed.

Vandaag vergaat de wereld

Vandaag vergaat de wereld, daarover valt niet te te twijfelen. Het moge dan om een eeuwenoude profetie gaan, de hele wereld verkeert vandaag in rep en roer. "Heb je gelezen over die aangespoelde bultrug bij Texel? Dat walvissen hun kompas kwijtraken is een voorteken dat het einde der tijden nabij is," beweert Pieter van der Meer, die zich uitgebreid op het Einde der Tijden heeft voorbereid. Al ruim 35 jaar zegt hij ermee bezig te zijn. Hoe hij het denkt te overleven? In een boot. "Een boot was een logisch idee. Noach overleefde ook in een boot."

Dat zo'n apocalypse vreemde dingen met de mens doet, blijkt uit de geruchten die de ronde doen. Zo zouden alle Franse gendarmes naar het dorpje Bugarach geëvacueerd zijn, omdat daar later vandaag een gigantische UFO zal opstijgen die hen wellicht in veiligheid kan brengen. In China vliegen de kaarsen en fakkels de winkel uit, als gevolg van een post op Sina Weibo, de Chinese versie van Twitter, waarin werd voorspeld dat er na vandaag drie dagen duisternis zouden volgen. Over de hele wereld houden mensen het weer en het gedrag van de natuur in de gaten. Lonny Sundvall kijkt graag iedere ochtend even de U.S. Geological Survey website, om aardbevingen en de activiteit van vulkanen in het oog te houden. Daarnaast bestudeert hij de natuur in zijn woongebied grondig. "De seizoenen zijn steeds onregelmatiger geworden, en herten gedragen zich anders."

Inmiddels gelooft 1 op de 10 mensen dat vandaag wel eens de laatste dag van hun leven kon zijn. En, hoewel ze er allemaal van overtuigd zijn dát de aarde vergaat, weten ze nog niet precies hoe. Volgens sommigen zal de wereld worden verplettert door Niburu, een verdwaalde planeet uit een ander sterrenstelsel. Een andere spacey theorie beweert dat de aarde zal worden weggezogen in een zwart gat, en aan gort zal worden geslagen. Daarnaast kent de theorie die ook Pieter van der Meer aanhangt, veel gevolg. Het is van in ieder geval twee Chinese mannen bekend dat zij enorme arken hebben gebouwd in de hoop zo de zondvloed te overleven. Het schip van Yang Zongfu is zelfs bestand tegen vulkaanuitbarstingen, aardbevingen, tsunami's en een nucleaire meltdown.

Toch is niet iedereen er zeker van dat het einde van de Maya-kalender ook werkelijk het Einde der Tijden betekent. Volgens vele New Age aanhangers duidt het einde van de kalender enkel op een nieuw spiritueel tijdperk. Tevens kan ik me nog een lezing uit het begin van mijn korte carrière als Milieuwetenschappen-studente herinneren, waarin Klaas van Egmond mij er bijna overtuigde dat de Maya-kalender niets meer voorspelde dan een nieuwe 'versnelling' in de wereld. (Waarbij de vorige versnelling de uitvinding van internet was.) Ook in Amerika kan men vandaag rustig de straat op gaan: Volgens Prasad, een democraat, hadden wetenschappers het sterretje achter de kalender, dat verklaarde dat de wereld niet zou vergaan als Obama herkozen werd, niet gezien.

Momenteel kijk ik uit het raam en zie ik een normale regenachtige dag. De vurige brokken storten nog niet uit de hemel. Geen aardeving, geen zondvloed. Toch jammer, want stiekem had ik wel een beetje actie willen zijn. Dan maar wachten op de volgende doomsday. Gelukkig komt die al snel, want volgens sommige wetenschappers valt het Einde der Tijden niet op de 21e, maar de 23e. Ik zeg, nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Laatst bijgewerkt door xSwanHeart op 21-12-12 12:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 12:11

Hier in Amsterdam is het onwijs mistig; zullen we ten onder gaan net als in 'Mist' van Stephen King := ..... :D

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 12:14

Wauw! Goed stukje! Schrijf je?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 12:16

:') mijn onder buurman is zo juist de pijp uit gegaan dr staat lijken auto voor de deur
lekker rustig kan ik voortaan lekker buiten op balkon zitten zonder gemekker en de vogeltjes voeren <3
t einde der tijd is gekomen....
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 21-12-12 12:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 12:17

Dat walvissen hun kompas kwijtraken is waarschijnlijk te wijten aan de toenemende zeevaart.
Herten gedragen zich waarschijnlijk anders omdát de seizoenen onregelmatiger zijn geworden.
Eén op de tien lijkt me wat hoog ingeschat.
Niburu bestaat helemaal niet en is een verzinsel van een vrouw die vond dat ze met aliëns kon praten.
En een grootschalig natuurkundig fenomeen dat zich aanpast aan een presidentsverkiezing? Tuurlijk. :')

Grappig hoe in dergelijke artikels altijd de meest onzinnige feiten erbij worden gehaald.
Wedden dat als er over 2 weken of 2 maanden of zo iets gebeurt iedereen dan roept "zie je wel, komt 't tóch door..."

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 12:17

Meld me met LIVE BEELDEN UIT AUSTRALIË !

Afbeelding

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 12:21

DaniBanani schreef:
Dat walvissen hun kompas kwijtraken is waarschijnlijk te wijten aan de toenemende zeevaart.
Herten gedragen zich waarschijnlijk anders omdát de seizoenen onregelmatiger zijn geworden.
Eén op de tien lijkt me wat hoog ingeschat.
Niburu bestaat helemaal niet en is een verzinsel van een vrouw die vond dat ze met aliëns kon praten.
En een grootschalig natuurkundig fenomeen dat zich aanpast aan een presidentsverkiezing? Tuurlijk. :')

Grappig hoe in dergelijke artikels altijd de meest onzinnige feiten erbij worden gehaald.
Wedden dat als er over 2 weken of 2 maanden of zo iets gebeurt iedereen dan roept "zie je wel, komt 't tóch door..."

:') Ik beweer absoluut niet dat het gaat gebeuren hoor, haha. Ik vind het de grootste onzin allertijden.

Alhoewel, als ik zie hoe het er in Australië aan toe gaat! :') :+

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 12:22

Whaha Heleennn! :D

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 12:23

xSwanHeart schreef:
:') Ik beweer absoluut niet dat het gaat gebeuren hoor, haha. Ik vind het de grootste onzin allertijden.

Oh dat snapte ik ook hoor, ik reageerde gewoon op dat artikel :D
Laatst bijgewerkt door Dani op 21-12-12 12:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Julez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 12:23

Leuk artikel! En die foto... whahahaha! :D

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 12:25

Heleennn schreef:
Meld me met LIVE BEELDEN UIT AUSTRALIË !

[img]http://i50.tinypic.com/zu5xn9.jpg[/im g]

_O- fantastisch!!!

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 12:26

nog 3 kwartier dus even huis aan kant maken gaan we fris naar de ...

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 12:35

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 12:35

Londen moet er ook aan geloven, slecht één overlever! |(

Afbeelding

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 12:37

_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 12:38

UMayDream schreef:
Mijn wereld verging bijna, Bokt lag er eventjes uit hier! :oo :+

_O- :')

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 12:41

zal je zien dat hier Badr Hari overleeft :P

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 12:44

Nog 27 minuten jongens... Wil iemand nog iets belangrijks kwijt?