Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeniseBobby schreef:Vandaag ging ik naar de stad in Almere, en wou ook langs de Primark.. Ben maar niet gegaan, stond een lange rij vóór je de winkel in kon. Ik dacht dan is het mega druk binnen dus ik ben maar doorgelopen naar de H&M.
TinekeHorses schreef:DeniseBobby schreef:Vandaag ging ik naar de stad in Almere, en wou ook langs de Primark.. Ben maar niet gegaan, stond een lange rij vóór je de winkel in kon. Ik dacht dan is het mega druk binnen dus ik ben maar doorgelopen naar de H&M.
In Rotterdam was het ook heel erg druk. Ze zeiden dat het drukker dan normaal was omdat iedereen weer kinderbijslag had gekregen ofzo.
Donkerblauw schreef:Klopt, de kinderbijslag is vandaag gestort. Hoorde eigenlijk gister al te gebeuren, maar toen was er een storing bij de ING, waardoor er vandaag pas werd gestort.
Ga volgende week maar weer eens langs de Primark. Even wat nieuwe shirts en vesten voor bij de paarden aanschaffen.
DeniseBobby schreef:Vandaag ging ik naar de stad in Almere, en wou ook langs de Primark.. Ben maar niet gegaan, stond een lange rij vóór je de winkel in kon. Ik dacht dan is het mega druk binnen dus ik ben maar doorgelopen naar de H&M.