Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WinSel schreef:Aaah hijs uitverkocht
Das nou echt wat ik zoek !! Iemand enig idee waar je zo iets nog meer kan halen ?
Jespri schreef:Maar word je niet heel snel opgelicht met Ebay?
Wel leuke kleren _Micha_
Raponsje schreef:_Micha_ schreef:Volgens mij kun je die kleding die die Chinese modellen aanhebben beter via eBay bestellen, die verkoper heeft het er waarschijnlijk zelf ook vandaan
Het kost in de winkel zo'n £7 per kleding stuk en in de winkel kan ik zelf de kwaliteit bekijken dus dat vind ik fijner dan via ebay.
Nadine_ schreef:WenMLove schreef:Wauw, weer veel mooie dingen langs zien komen! Altijd goed voor inspiratie
ik ga dit denk ik bestellen:
[ Afbeelding ]
ik ben echt helemaal weg van die laarsjes![]()
past ook goed bij mn winterjas, waar ik ook hèèl blij mee ben
[ Afbeelding ]
waar zijn die schoenen van??
Pferdelove schreef:WenMlove, waar heb je dat colbertje vandaan?
En leuke schoenen CCCCC, ben ook op zoek naar zoiets, zag leuke bij de sacha op de site, maar vindt ze toch een beetje duur![]()
[ Afbeelding ]
nadja15 schreef:Aaaaah, hier ben ik aan het goede adres!
Ik ben van de wat 'extremere' kleding. En dan met name broekenJe kan het zo gek niet bedenken of ik doe het aan! Maar ze zijn altijd heel lastig te vinden, dus ik vraag me af of jullie misschien goede sites weten, of misschien wel gewoon een leuke broek/shirt/hoodie weten?
Alvast bedankt!
(De bovenste van de H&M heb ik, de onderste komt van large.nl en die wil ik ontzettend graag, maar die is uitverkocht)
*knip*
Boself schreef:nadja15 schreef:Aaaaah, hier ben ik aan het goede adres!
Ik ben van de wat 'extremere' kleding. En dan met name broekenJe kan het zo gek niet bedenken of ik doe het aan! Maar ze zijn altijd heel lastig te vinden, dus ik vraag me af of jullie misschien goede sites weten, of misschien wel gewoon een leuke broek/shirt/hoodie weten?
Alvast bedankt!
(De bovenste van de H&M heb ik, de onderste komt van large.nl en die wil ik ontzettend graag, maar die is uitverkocht)
*knip*
Ik zeg: http://www.attitudeholland.nl/haar/kleding/broeken/
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]