Afgelopen zomer had ik op MP wat dozen met rommelmarktspullen staan. Gratis af te halen. De mnr die erop reageerde (1 van velen) wilde ze graag voor zijn dochter van 9 want na de koninginnemarkt was ze helemaal verknocht aan spulletjes verkopen. Dus die dozen meegegeven. Nu had ik de afgelopen weken weer aardig wat opruim aanvallen en dus ook weer aardig wat verzameld (lang leve de nesteldrang ). Die mnr maar eens een mailtje gestuurd of hij nog interesse had in meer. Hij heeft het net meegnomen Ook wat grotere dingen die heerlijk in de weg stonden. Hij ziet zijn dochter dit weekend weer en genoot al bij het vooruitzicht dat ze samen de dozen gingen doorstruinen. Kijk dat is toch leuk, dat een ander zo blij kan zijn met jouw "rommel" En het is ook nog thuis opgehaald. IDEAAL!
Hij was trouwens 1 van de weinigen die toen niet constant vroeg of hij ook foto's mocht zien en genoegen nam met de omschrijving. Ze bestaan dus wel, die mensen
Onder het mom van: je mag een gegeven doos niet onder de klep kijken Dankbaarheid bestaat nog en daarom houden we er de moed maar in
Kentaro
Geplaatst: 22-11-12 17:23
Ken wel 'een gegeven paard niet in de bek kijken'...........
M'n buurman had een keer enorm veel lp's. Bijna een muur in zijn huiskamer vol. Zou er een handelaar komen. Hij denkt mooi, dan ben ik er vanaf (stinken dat die dingen doen... ) Vroeg die man of hij een platenspeler had?! Wilde hij ze 1 voor 1 gaan luisteren of er iets interessants tussen zat..........
OMG werkelijk. Ik kreeg toen ook van wel 10 mensen mail dat ze foto's wilden zien. Ik had destijds netjes in de advertentie gezet dat het om een aantal dozen huisraad ging. Potten/pannen/serviesgoed en textiel. En een doos met boeken ook van alles wat. Wilden ze foto's om te zien hoe de kwaliteit was Uhm rommelmarkt kwaliteit???
Gelukkig was deze mnr niet zo moeilijk en die belde gewoon op met de vraag wanneer ik thuis was. Hij wilde het wel komen halen. Zo fijn, mensen die niet zeuren
HTM
Geplaatst: 22-11-12 17:35
Shirley schreef:
Onder het mom van: je mag een gegeven doos niet onder de klep kijken
birte
Geplaatst: 22-11-12 18:01
ik snap niet dat mensen over al foto's van willen als het gratis rommel markt spul is, maar erg leuk dat die man ook de rest van de spullen is komen halen.
Ik had al gezegd dat ik waarschijnlijk over een paar maanden (nu dus) wel meer zou hebben en of ik hem dan mocht bellen/mailen. Dit scheelde mij weer een advertentie plaatsen met veel gezeur over foto's en hij vond het juist fijn. Prima regeling. Vlak voordat hij wegreed kwam ook de opmerking dat als ik meer had ik vooral moest bellen. Prima, nu ben ik bijna klaar met uitmesten, maar mijn buurman gaf al aan ook nog een collectie boeken te hebben.
Wat trouwens wel grappig is, hij werkt bij de riooldienst, dus hij zei al. Als er iets verstopt is bel je mij maar. Kan ik wat terugdoen
Zo dat heb je super gedaan!!! Krijg net een mailtje van iemand die mijn halsverlenger had overgenomen en die was er erg blij mee!!! Netjes dat ze ff mailt!
@dais: das jammer viel er net weer bijna overheen! Moet er maar eens een deel van kwijtraken! Maar eerst paardenzooi verkopen!
die S2's zijn idd erg gewild nu Ik ben blij met mijn S1
Kimberley_
Geplaatst: 22-11-12 21:56
Zo ik heb ook weer een fijne ervaring erbij. Dan wel niet via marktplaats maar via hier. Twee dekens verkocht en een setje peesbeschermers waren netjes op tijd met ophalen. Erg fijn