Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

en er een mail achteraan sturen dat de enige reden dat je gevoelens voor anderen kan ontwikkelen is dat er niets te halen valt binnen je relatie behalve eens per jaar sex en een moederskindje

espiga1984 schreef:Nou gisteren ff thuis geweest, zonder dit te laten weten en ik wist ook dat hij niet thuis ging zijn. Wou gewoon ff de dieren zien (mijn pony heeft zomereczeem en mijn paard zijn hoeven moesten gekapt worden).
Ok, ik trek de deur open, wat een stank! En wat een vuilnisbelt! Overal rommel, lege flesjes, vuile was, gewoon vuil op de grond,...WC ben ik ook maar niet opgegaan. Badkamer zag er ronduit smerig uit...
Meneer overleeft blijkbaar op pizza en lasagna, want dat stond in de frigo. Even gedacht het beschimmelde eten uit de frigo te halen, maar toen bedacht ik me toch maar...
Buiten hadden de hond en de paarden geen water (met dit warme weer!) en ik heb ook de hond geborsteld (die hing vol met plukken dode haar) en de paardjes verzorgd. Mijn paard heeft het heel moeilijk met mensen vertrouwen en hij reageerde een beetje afstandelijk.
Goh echt....Dit na 1 week!
Als hij dus zou veranderen zou dit beteken dat hij dit alleen maar zou doen omdat ik niet zou zagen of niet bij hem weg zou gaan. Ik snap dit echt niet hoor. ik weet wel dat mannen alleen wel niet zo op orde gesteld zijn (ik ben mss een beetje extreem), maar dit was gewoon ronduit smerig. Oh ja, ik had twee wasmanden strijk staan toen ik vertrok vorige week. maar nu stonden die er niet meer, dus gegarandeerd heeft zn moeder dit meegenomen om te strijken.
Oh wat ben ik blij dat ik weg ben...Ik ben echt zn meid niet hoor!
De kans is waarschijnlijk groot dat ik terug thuis ga wonen en hij bij zijn ouders. lijkt mij niet zo slecht gezien de toestand met de dieren.