Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gambeltje schreef:Haha, over maandverband gesproken.. ik mocht vroeger altijd het boodschappenlijstje voorlezen als ik met m’n moeder boodschappen ging doen. Toen stond er ‘mndvrbnd’, wat dus maandverband is maar mijn moeder blijkbaar niet in z’n geheel op wou schrijven. Toen riep ik in de winkel naar mn moeder: “MAM, WAT IS MNDVRBND?” (want dat woord kende ik natuurlijk echt niet) Dat vond ze niet zo leuk![]()
En ik weet ook nog goed, dat ik toen ik een jaar of 5 was geen zin meer had in mijn glas melk. Ik heb het toen stiekem door de gootsteen gespoeld. Ik dacht echt dat ik iets super stouts had gedaan en voelde me zo schuldig dat ik het ook maar meteen heb verteld. Blijkbaar ook schuldig genoeg dat ik dat nog weet
Sokje_6 schreef:Weet ik veel
Dan trok ik door en rende ik kéihard weg, en deed dan verder alsof er niks aan de hand was. Wilde ook nooit naar de wc zonder dat er iemand meeliep heeeeel vroeger
Ik zag het echt precies zo voor me dat ik doortrok, en dan kwam hij draaiend met zijn hoofd (echt 360 graden van links via achter naar rechts) omhoog en begon hij hard te lachen.