Lizzle schreef:Faniek schreef:Ik geef netjes richting aan naar links, helemaal links is volledig vrij, maar niet even een baantje opschuiven hoor zodat ik niet hoef te remmen.
Juist de mensen die hun knipperlicht al aanzetten als ze een baan willen opschuiven zonder écht te gaan (want in principe kán je nog niet) vind ik het aller aller ergst.
Als bestuurder er links naast weet je niet of degene je wel of niet gezien heeft en dus wel of niet direct opschuift. Schrik me er altijd de blubber van
Moet je niet in Duitsland gaan rijden, daar is het de normaalste zaak van de wereld
In Duitsland noemen ze Nederlanders ook wel NL = Nur links.Beetje sociaal onderling op de weg door ruimte etc. te bieden door op te letten zie je ook dat een ander klem gereden word. Ik let continue op alle spiegels wat er om me heen gebeurd dus weet ook dat de linkse baan dan vrij is, controle en opzij

. Het was file en juist dan is het onvoorspelbaar wat je voorgangers gaan doen. Hij reedt ech op 10 cm achter ons. Toen ze ineens voor ons stil stonden, moesten wij dus ook remmen. Toen stonden ze bijna op onze bumper en hebben wij even boos achterom gekeken (sorry
). Je zag hun auto ook echt helemaal met een schok tot stilstand komen. Zo hard moesten ze remmen (hun reactiesnelheid was ook niet al te goed). Maar toen wij even boos keken, konden ze ineens wel afstand houden!