Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HTM schreef:roxiie schreef:Kijker voor mijn auto was gister mooi op tijd.
Had m gevraagd even te bellen als ie van huis wegreed zodat ik er rekening mee kon houden wanneer hij hier ongeveer was, heeft ie netjes gedaan
Hij was heel positief over de auto en hij wou m ook graag kopen. Hij wou de auto dan vrijdagavond op komen halen, maar dan nu al wel vast de kenteken papieren enzo mee..
Nja aangezien ie niet gelijk wou betalen, hebben we nu afgesproken dat ie zaterdagochtend komt om de auto op te halen en over te schrijven, dus het zal mij benieuwen.
Dan ben ik wel benieuwd of ze hem echt komen halen.
Zijn mensen die op die manier "gratis" aan auto's willen komen...![]()
Samsie schreef:ship schreef:Oww baal zo dacht het iedeale kado voor mijn dochter te hebben gevonden voor weinig Geld wil ze niet verzenden...zo jammer
Jammer zeg, misschien staat er meer aangeboden?
ship schreef:jippie ik heb zojuist een andere gevonden via mp die hem wel wil verzenden voor dezelfde prijs ben zo blij..
Serendip90 schreef:Ik moet eerlijk zijn, als ik denk dat iets gereserveerd is voor me, dan zou ik ook niet vrolijk worden als het opeens weg is(Ik zou je alleen niet stalkend achtervolgen maar gewoon direct een afspraak hebben gemaakt van "dit weekend tijd, dan en dan, zus en zo laat")
Snap je aan de ene kant ook weer wel... Maarja, de grens wat "fatsoenlijk" is, is lastig... Weken langer daardoor rondlopen met een beestje is ook niet handig...
xHaithi schreef:Serendip90 schreef:Ik moet eerlijk zijn, als ik denk dat iets gereserveerd is voor me, dan zou ik ook niet vrolijk worden als het opeens weg is(Ik zou je alleen niet stalkend achtervolgen maar gewoon direct een afspraak hebben gemaakt van "dit weekend tijd, dan en dan, zus en zo laat")
Snap je aan de ene kant ook weer wel... Maarja, de grens wat "fatsoenlijk" is, is lastig... Weken langer daardoor rondlopen met een beestje is ook niet handig...
Maar als iemand dan uitlegt HOE je kan reserveren en je reageert niet moet je niet zeiken als het weg is. Zij kan wel dénken dat ze iets gereserveerd heeft, maar als ze niet normaal antwoord op de vragen van de verkopers heeft ze het dus niet gereserveerd. Ze heeft zelfs niet eens een tijd aangegeven waarop ze zou komen, ze stond gewoon random voor de deur. (Wat sowieso niet kan, ook niet als de deal met een verkoper wel rond is.) Ik snap prima dat Maiska het dier dan aan iemand anders verkoopt. Je kan zo blijven wachten op kopers 'die het misschien een beetje verkeerd begrepen hebben' x) Zou ik ook niet doen