Nog meer hockeyende bokkers?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Nog meer hockeyende bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:32

Of gewoon op een oma fiets gaan mountainbiken terwijl je een pony vast houdt. _O-

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:32

Anoniem schreef:
Julia schreef:
Anoniem schreef:
Ja inderdaad Julia! 'k Merk nu aan mijzelf dat ik het drie keer per week trainen mis. :+

Rottig he. := Heb ook niet de motivatie om zelf te gaan hardlopen ofzo. O:)

Haha nee ik ook niet. :')
Dan maar extra paardrijden om in vorm te blijven. :+

Ik heb geen paard, dus dat wordt ook lastig. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:35

Bijrijdpaard. :))
Haha Marlinde, kan ook. :')

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:36

MarlindeRooz schreef:
2 keer, we spelen 2e klasse...
vroeger was het echt, als je niet kwam zonder af te melden niet spelen. kwam je te laat dan stond je gegarandeerd wissel. Zaterdag geen wedstrijd? extra conditietraining.
Maar toen was het wel echt van, de beste uit het team komt een half uur te laat en speelt gewoon de hele wedstrijd. Iemand anders kwam 15 min te laat en zat gewoon een halve wedstrijd wissel. :n
Dus dat gaat er bij mij ook niet in.. :n

Maar als ik straks 18 ben, en dan kan ik nog een jaar en dan moet ik naar de dames en die hebben we niet. _O- Dus moet ik naar de veterinnen en dan moet ik tegen een lerares van mij en mensen die vet oud zijn dus dat feestje gaat niet door. _O-

ahaaa herkenbaar! Vorig jaar bij mij precies hetzelfde... Sommige kwamen niet trainen en speelde minder... Andere kwamen 1x in de week (wij trainen ook maar 2x in de week waarbij we vaak maar met 8 mensen zijn op woensdag...) en hadden een basisplaats...
Ging er bij mij ook moeilijk in.. Gelukkig nam een teamgenootje het erg leuk voor mij op! En sta ik nu altijd basis.

Maar wij hebben wel een enorm leuk team! tweede jaar dames met dit team, en we spelen 1ste klasse. Staan nu gedeelte eerste met MEP. Ben benieuwd! Onze doelstelling is de play-offs halen.

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:38

MarlindeRooz schreef:
Wees blij dát je balken hebt. _O-

Wij hebben een piepkleine zaal zonder balken, maar gewoon banken die je neer moet leggen. :')
Maar we zouden dit jaar in een grote zaal kunnen met "echte" balken. _O-

Ik denk dat ik nog liever met banken speel dan met deze balken :'D.... alleen hebben we daar niet genoeg banken voor vrees ik.

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:39

Wat spelen jullie trouwens in de zaal? (als je zaal speelt.)

En wat spelen jullie op het veld en hoe vaak trainen jullie?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:39

Selente schreef:
MarlindeRooz schreef:
Wees blij dát je balken hebt. _O-

Wij hebben een piepkleine zaal zonder balken, maar gewoon banken die je neer moet leggen. :')
Maar we zouden dit jaar in een grote zaal kunnen met "echte" balken. _O-

Ik denk dat ik nog liever met banken speel dan met deze balken :'D.... alleen hebben we daar niet genoeg banken voor vrees ik.

we hadden ook maar 2 banken, het was dus meestal blokjeshockey. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:44

Selente schreef:
Wat spelen jullie trouwens in de zaal? (als je zaal speelt.)

En wat spelen jullie op het veld en hoe vaak trainen jullie?

Elke positie in het veld kan je mij neerzetten, maar ik mijn vaste plaats is links-midden. Beetje de verdedigende middenvelder ben ik. Echt m'n favoriete plekje. <3 wij trainen 2x p/w. Vorig jaar trainden we soms gewoon echt bijna 2 uur lang.. nu echt stipt 1.5 en soms 1.

Ik doe overig soms nog een wedstrijd mee met de dames en vind 4x p/w hockey wel genoeg. :P

Zaal doen wij niet. Hier zo mooie en fijne zalen, maar wel te weinig plaats. Dus ja. Onze jongens spelen Landelijk - die gaan dan voor.

xNadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:45

Ik sta meestal links achter buiten en waar ik in de zaal sta weet ik nog niet.

Wij trainen 2x per week een uur waarvan 1 training een nutteloze praat training is en de andere een aardig (voor ons) fanatieke training haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 13:50

Ik vind een uur zooooo weinig he.. :')

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 13:52

zo wij hebben een boete met het team omdat we maar met 5 op de wedstrijd waren :') nu winterstopje

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 13:56

Hoe heb je die wedstrijd dan gespeeld? _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 13:57

Mag maar vanaf 8 spelers hé? Haha. Wij hebben er geloof ik 15 in ons team en vind het het fijnste als we met 13 zijn. 2 Wissels is meer dan prima :))

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 16:47

Bommeltje_ schreef:
zo wij hebben een boete met het team omdat we maar met 5 op de wedstrijd waren :') nu winterstopje

Krijg je dan een boete ja?! Woow nooit geweten haha... :')

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 16:48

Wij waren vorig jaar met 16 in ons team... Is inderdaad niet te doen omdat de meeste op dezelfde plek gewisseld worden. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 18:02

Selente, dat zijn wij nu..
Heel irritant, want je staat er dus minimaal 20 minuten uit per wedstrijd als je niet heel goed bent.

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 18:21

Ja precies... momenteel zijn we met 2 tot 3 wissels. Maar iedereen wordt grotendeels op linksvoor gewisseld omdat dat gewoon zorgt voor het minste gevaar..
En ik moet zeggen dat ik achterin ook niemand anders wil hebben dan de mensen die daar staan maar toch.
Het zorgt er wel voor dat als je op linksvoor staat je er sowieso een aantal minuten uit moet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 19:21

Ik deel mijn plekje dus met een meisje dat echttttt niet hockeyen kan. prima - ik speel op die plek zo'n 50 minuten en dan verhuis ik nog ff naar rechtsmidden of voor ergens ofzo haha

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 09:34

Wij zijn normaal met 15 maar ik moet zeggen de meeste komen nooit :P ik zit in een studententeam waar ze niet echt motivatie hebben. Ja je krijgt dan een boete van 75 euro en je moet de wedstrijd alsnog spelen op een andere dag.

wij zijn meestal bij de training maar met 5 :')

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 11:17

Ik ben druk opzoek naar informatie en clubs. Heel graag zou ik het nieuw jaar ook beginnen met hockey. Vind het zo'n leuke sport en ik wil graag een teamsport gaan doen. Al jaren wil het gaan hockeyen, maar heb het nooit doorgezet. Ga ik nu wel doen...

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:24

Mijn advies is om gewoon even bij de club langs te gaan en de sfeer te proeven tijdens een training en tijdens een wedstrijd! (als je verschillende hockeyclubs in de buurt heb tenminste!)
Want het is veel belangrijker hoe de sfeer is dan hoe de club staat aangeschreven qua prestaties.
Althans, ik hecht enorm veel waarde aan de gezelligheid op mijn club. En ondanks dat wij niet zo'n super clubhuis hebben en alleen maar de beschikking over twee zandvelden hebben is iedereen heel erg positief over onze club wanneer er weer eens een feest komt en de tegenstanders blijven hangen (omdat het zo gezellig is!).

xNadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:42

Gister zaalwedstrijd gehad en we hebben met 4-0 en 9-0 gewonnen *\o/* Lekker begin van de zaalcompetitie :)

Jatoby

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:44

Mag ik me hier ook melden? :)

Ik speel in de MA3, in de 2e klasse en in de zaal ook! Gisteren hebben we gewonnen met 2-1 en gelijkgespeeld met 3-3, nadat we met 3-0 achterstonden.

FloortjeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:54

Heb vanaf mn 4e tot 2 jaar geleden gehockeyed voor Dalfsen.
Helaas viel ons team toen uit elkaar omdat veel meiden gingen studeren, er is nu wel weer een damesteam in de competitie opgenomen maar merk dat ik me toch lekkerder voel tussen de 'paarden-mensen'. Onze club is heel erg veranderd in negatieve zin.

xNadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 14:57

Wat is dit topic dood -O-

Vandaag weer 2 zaalwedstrijden gehad, 2-0 en 10-0 gewonnen *\o/*
dus we staan nog steeds boven aan