Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Anoniem schreef:Julia schreef:Anoniem schreef:Ja inderdaad Julia! 'k Merk nu aan mijzelf dat ik het drie keer per week trainen mis.
Rottig he.Heb ook niet de motivatie om zelf te gaan hardlopen ofzo.
Haha nee ik ook niet.
Dan maar extra paardrijden om in vorm te blijven.
MarlindeRooz schreef:2 keer, we spelen 2e klasse...
vroeger was het echt, als je niet kwam zonder af te melden niet spelen. kwam je te laat dan stond je gegarandeerd wissel. Zaterdag geen wedstrijd? extra conditietraining.
Maar toen was het wel echt van, de beste uit het team komt een half uur te laat en speelt gewoon de hele wedstrijd. Iemand anders kwam 15 min te laat en zat gewoon een halve wedstrijd wissel.
Dus dat gaat er bij mij ook niet in..
Maar als ik straks 18 ben, en dan kan ik nog een jaar en dan moet ik naar de dames en die hebben we niet.Dus moet ik naar de veterinnen en dan moet ik tegen een lerares van mij en mensen die vet oud zijn dus dat feestje gaat niet door.
MarlindeRooz schreef:Wees blij dát je balken hebt.
Wij hebben een piepkleine zaal zonder balken, maar gewoon banken die je neer moet leggen.
Maar we zouden dit jaar in een grote zaal kunnen met "echte" balken.
Selente schreef:MarlindeRooz schreef:Wees blij dát je balken hebt.
Wij hebben een piepkleine zaal zonder balken, maar gewoon banken die je neer moet leggen.
Maar we zouden dit jaar in een grote zaal kunnen met "echte" balken.
Ik denk dat ik nog liever met banken speel dan met deze balken :'D.... alleen hebben we daar niet genoeg banken voor vrees ik.
Selente schreef:Wat spelen jullie trouwens in de zaal? (als je zaal speelt.)
En wat spelen jullie op het veld en hoe vaak trainen jullie?
wij trainen 2x p/w. Vorig jaar trainden we soms gewoon echt bijna 2 uur lang.. nu echt stipt 1.5 en soms 1.
nu winterstopje
ik zit in een studententeam waar ze niet echt motivatie hebben. Ja je krijgt dan een boete van 75 euro en je moet de wedstrijd alsnog spelen op een andere dag.
Lekker begin van de zaalcompetitie