Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:HolyPope schreef:@Vjestagirl Je moet ALLES van achteren beoordelen mens, fiets, paard, auto, boot, noem maar op.
Ja. Maar links en rechts wisselen als je je omdraait. Aan jezelf zeg maar. Dus dat Bak en Stuurboord is alleen maar een naam, niet perse een andere benaming voor links en rechts...
Kinke schreef:djeez!!! ik lees dit topic vol verbazing. Wat leer je tegenwoordig nog op de basisschool? Blijkbaar niet meer wat een dozijn is? En je kunt slecht zijn in topografie, maar dan weet je toch nog wel globaal wat waar ligt? En niet dat Belgie rechts naast Nederland ligt? Ik zat vroeger op een basisschool met vooral oudere leraren, ze waren streng en je kreeg regelmatig al huiswerk en zeer regelmatig proefwerken e.d. Vroeger baalde ik daarvan maar nu ik dit topic heb gelezen ben ik er blij meeIk kan ook gewoon niet begrijpen dat je nog nooit van Nelson Mandela hebt gehoord, of nog erger...dat je niet weet wat links en rechts is
Doanique schreef:Kelly... ik zat naast haar in het vliegtuig nou WAT een drama was dat zeg.
We gingen naar Egypte en zaten dus in het vliegtuig.
'Hallo hier spreekt uw gezagvoerder we vliegen nu over Munchen.'
Kelly: 'Goh denk je dat ik vanaf hier de Eiffeltoren nog kan zien?'
Kelly kijkt uit het raam. 'Kijk nou wat klein die huisjes! O ja want de huisjes in Egypte zijn natuurlijk ook allemaal heel klein!'
...
Kinke schreef:djeez!!! ik lees dit topic vol verbazing. Wat leer je tegenwoordig nog op de basisschool? Blijkbaar niet meer wat een dozijn is? En je kunt slecht zijn in topografie, maar dan weet je toch nog wel globaal wat waar ligt? En niet dat Belgie rechts naast Nederland ligt? Ik zat vroeger op een basisschool met vooral oudere leraren, ze waren streng en je kreeg regelmatig al huiswerk en zeer regelmatig proefwerken e.d. Vroeger baalde ik daarvan maar nu ik dit topic heb gelezen ben ik er blij meeIk kan ook gewoon niet begrijpen dat je nog nooit van Nelson Mandela hebt gehoord, of nog erger...dat je niet weet wat links en rechts is
Doanique schreef:Kelly... ik zat naast haar in het vliegtuig nou WAT een drama was dat zeg.
We gingen naar Egypte en zaten dus in het vliegtuig.
'Hallo hier spreekt uw gezagvoerder we vliegen nu over Munchen.'
Kelly: 'Goh denk je dat ik vanaf hier de Eiffeltoren nog kan zien?'
Kelly kijkt uit het raam. 'Kijk nou wat klein die huisjes! O ja want de huisjes in Egypte zijn natuurlijk ook allemaal heel klein!'
...
Kinke schreef:en weet je ook niet of je links- of rechtshandig bent? Dan kun je dat toch onthouden?
_horselovee_ schreef:Hahaha wat een geweldig topic
Ik dachr altijd dat die 'knap maar dom' meiden op tv dat speelden, maar nu begin ik toch wrl beetje te twijfelen
En met dat links-rechts gezeur: met je linkerhamd kan je een L maken (duim van je vinhers af doen) dus dat is links![]()
Zo heb ik mn vroendin het ook geleerd