[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

branka16

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 15:11

Ooh das wel een leuk idee :D
Ik ga daar eens naar kijken :j

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 01:07

Ik ben opzoek naar een kado voor mijn vader.

Mijn vriend en ik hebben een huis gekocht moest veel aan gebeuren. Mijn vader heeft hierbij heel veel geholpen (ondanks zijn beperkingen naar een hersenbloeding)
Daarvoor wil ik hem bedanken met een kadotje. Liefst symbolisch.

Jurrian1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 12:19

Heeft iemand een idee wat ik aan mijn vriend kan geven, hij wordt 22 jaar. Werkt bij de luchtmacht en zit bij de vrijwillige brandweer, verder vind die alles best maar weet ik nou niks wat hij echt leuk vind..

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 12:52

branka16 schreef:
Ooh das wel een leuk idee :D
Ik ga daar eens naar kijken :j

Of een spannend setje scoren :D

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 12:54

Ik ben inmiddels weer thuis hoor :P
Wij hebben een geweldig weekend gehad!
Bedankt allemaal voor het meedenken!

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 14:36

Goh wat een mooi en handig topic.

Ik ben op zoek naar een leuk sinterklaas cadeau voor mijn man. Hij speelt ps3, maar dat vind ik eigenlijk niet leuk om uets voor te kopen.

Verder zitten we samen 3x in de week in de sportschool :) en doen heel veel samen :)

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 21:04

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 21:12

carr_friesje schreef:

Ik ben voor mijn vader op zoek naar een leuk cadeautje.
Volgend jaar speelt hij al 40 jaar snare-drum, dus ik dacht aan een mini snare, of een leuk beeldje..
Maar kan er helaas erg weinig over vinden op het internet, wie heeft de gouden tip voor mij?

groetjes Carr

hier de op van t topic.. omdat ie gesloten is :roll:

mies_dummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 00:59

Ik zit voor mijn vriend nu al met het kerst dilemma want sieraden draagt die niet, luchtjes ook niet veel.
Ik ben radeloos haha.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 20:46

Hello!

Mag ik a.u.b. jullie om raad vragen want ik weet echt even niet waar precies te beginnen. Mijn moeder wordt 18 december a.s. 60 en dit wil ik niet zomaar voorbij laten gaan maar haar een echt feestje willen geven, ondanks dat ze niet van feesten/uitgaan houd wil ik graag gewoon iets doen maar wel beetje ''groots'' uit pakken.

Ik ben benieuwd naar jullie evt. ideeën ;)

assileM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 16:11

DILEMMA!! Moet cadeautje hebben voor iemand die al 80 wordt. Geen flauw idee wat het moet wordenn!! help!!

Heeft iemand een ideetje?

Liefs,

assileM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 16:11

Ik zie dat iedereen hier vraagt maar niemand reageert haha :')

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 15:41

Iemand die iets leuks weet met eenhoorns?

LicentioFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 16:59

Ik moet voor zondag iets voor mezelf kopen voor 20 euro?? Ik heb echt geen idee..

SaartjeNina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 22:09

Ik mag voor 35,00 iets uitzoeken, weet iemand iets leuks?

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 00:01

XFiemoX schreef:
Hello!

Mag ik a.u.b. jullie om raad vragen want ik weet echt even niet waar precies te beginnen. Mijn moeder wordt 18 december a.s. 60 en dit wil ik niet zomaar voorbij laten gaan maar haar een echt feestje willen geven, ondanks dat ze niet van feesten/uitgaan houd wil ik graag gewoon iets doen maar wel beetje ''groots'' uit pakken.

Misschien is een surprise party een leuk idee? Dat heebben we voor mijn moeders verjaardag ook gedaan ;) zocht je echt een cadeau?
Laatst bijgewerkt door Kidde op 25-11-13 00:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 00:05

__PSM__ schreef:
Goh wat een mooi en handig topic.

Ik ben op zoek naar een leuk sinterklaas cadeau voor mijn man. Hij speelt ps3, maar dat vind ik eigenlijk niet leuk om uets voor te kopen.

Verder zitten we samen 3x in de week in de sportschool :) en doen heel veel samen :)

Misschien iets van sportkleding?

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 18:36

Efkes dringend, een klasgenoot moet tegen volgende woensdag wat kunnen kopen voor mij. We doen ze kerst in de klas. Ze is bereid iets van paardenspul te geven alleen ik weet niet wat te vragen. Mag maximum 20 euro kosten.

Ik ging western touwteugels vragen maar zie nu net bij horse charms dat het wachtlijst is, even nagevraagd aan iemand die al eerder heeft besteld en duurt 2 weken te laat dus. Iemand hier een idee voor wat anders ?

Love_Mirra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 21:50

Hetlevenwint: ergens anders touwteugels laten halen? Is er niets anders dat je nog wilt? Paardenkoekjes of een mooi fotokader met een paardje op ofzo? Of een mooi dienblad met paarden op ofzo?

XFiemoX schreef:
Hello!

Mijn grootouders zijn 50 jaar getrouwd en ook zij houden niet van een groot feest. We zijn daarom met de familie (kinderen en kleinkinderen) een dagje naar Brugge (België) geweest. Chocolademuseum, een tochtje over de reitjes (binnenkanaaltjes van brugge). En beide grootouders (ook opa die niets leuk vindt) vonden het echt een super dag. Samen uit met de familie. Misschien is dat een ideetje voor je?

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 20:34

Ik heb jullie hulp nodig. Ik heb mijn vader als lootje getrokken voor sinterklaas (budget rond de 10/15 euro). Hij wilt graag een nieuw wasrek omdat hij de oude gesloopt heeft want die ging niet makkelijk in elkaar. ( :+ ) Alleen vind ik dat toch niet zo'n heel leuk cadeau om te geven want het is niet iets voor hem alleen..

Iemand ideeën?

mandy358

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 22:32

Ik ben inspiratieloos en hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Rond sinterklaas/kerst koop ik altijd wat voor mijn vriendin en haar gezin, omdat ik daar mag paardrijden ect. (ze heeft 2 paarden maar we doen de verzorging samen, ik hoef hier niets voor te betalen en mag genieten van haar beestjes <3 )
Dus vinden mijn ouders en ik het altijd wel leuk en netjes om wat te geven eens in de zoveel tijd als waardering :) Maar nu zijn we toch een beetje inspiratieloos geworden. We zaten te denken aan een high tea voor moeder en dochter. Maar dan missen we wat voor vader en zoon (14) en er mogen nog wel wat dingetjes bij. Iemand een leuk idee? :)
(ze willen er absoluut geen geld voor omdat ze ook blij zijn dat ik help met de verzorging, maar wij willen toch wat geven dus daarom in de vorm van een cadeautje oid)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 21:06

Ja ja.. kerstmis!
Papa heb ik ondertussen in mijn hoofd dat moet ik alleen nog even halen.
Maar dan, mama. Ik wil haar graag een cadeaumandje geven met van alles en nog wat in maar ik heb geen idee wat die van alles en nog wat kan zijn?
Dacht aan wat geurkaarsjes, wierook, misschien nog iets lekkers erin maar standaard koeken uit de winkel zijn zo saai...
Alles is welkom!

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 21:43

Misschien een boek (of boekenbon), een sieraad, koeken bij de bakker vandaan, zo'n blokje chocolade om chocolade melk mee te maken?
Dikke huis sokken (met zo'n printje bijvoorbeeld) zijn ook altijd leuk in zo'n pakketje.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 22:03

Boekenbon heeft ze hier nog liggen, niet gebruikt :')
Die koeken en chocolade zijn wel een goed idee dank je! Hier kan ik al wat mee

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 22:53

Volgende week doe ik voor de laatste keer mijn bijrijdpony (andere stal, te ver)
Nu wil ik dus voor de eigenaar een cadeautje kopen om haar te bedanken, weet iemand iets leuks ?
Meisje is 15 geloof ik.