Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robijntjah schreef:Fijn om toch steuntjes in de rug te krijgen van jullie allemaal!
Ben met mijn bezoek ff lekker in een rolstoel buiten geweest, heerlijk!
Daarna met rekje weer terug naar bed, toen merkte ik dat ik helaas iets over mijn grens ben gegaan voor vandaag, helemaal trillen, meer pijn en eigenlijk geen stap meer willen zetten.
Zal er straks toch nog een keer uit moeten om te plassen maar eerst weer ff plat!
Tandarts is vandaag bij Mo geweest en ging heel goed, wolfskiesje eruit en haakjes weg!
Kan niet wachten tot ik haar ff zie!
Heb wel flink last nog van mijn ader, die wordt weer steeds roder dus straks toch even naar laten kijken!
Robijntjah schreef:Hebben een compromis gekozen, met de rolstoel naar de toilet... paasei... :'(
Robijntjah schreef:En net dat ik het lees, over die snurkers, begint mijn buurman weer
Heb trouwens een nieuwe overbuurman, met een paardenverleden dus iig iets om over te banketstaaf!
Haha, ja mijn doel is ruim behaald. Maar betaal er wel de prijs voor, man man, de pijn valt dan Opzich nog mee, zeker als ik het vergelijk met die krampen, maar ik sta te trillen als een rietje en mijn spieren willen gewoon echt niet meer!
Bedankt voor je verhaal samaritan!
Ik ga het allemaal ff laten bezinken en reageer er morgen wat uitgebreider op!
Mijn doel voor morgen: heel even op krukken de auto uit om mijn poownie te aaien en dan bij mijn ouders thuis mezelf installeren. Denk dat dat even genoeg is