Nope, laat maar. Op het veld zag hij er beter uit. Agger (ARRRR piraat ). Ik was denk ik verblind door de tats, en de boerenkool voetbal. Weer jammer.
Ik blijf wel bij Fabregas
Snapte hem al niet..
Want ik vind hem niet bijster mooi..
Limonade
Geplaatst: 10-06-12 22:50
Is hij ook niet, maar ik let erniet heel erg op. Bepaald haar, tattoo's en een beetje een algemene indruk blijven hangen. En vanuit daar gaat mijn fantasie aan de haal en maakt er wat moois van. Zo ook bij Agger.
Eens kijken of er nog wat leuke Engelse zijn aangezien ik daar totaal geen weet van heb
roxiie
Geplaatst: 11-06-12 09:17
Nanne schreef:
Ik ga in Frankrijk wonen..
Haha, dat dacht ik nou ook! Maar met mij Franse spraak kom ik niet veel verder dan; vous le vous couher avec moi.. Noujaaa, opzich hoef je ook niet veel meer te bespreken toch?
Narya
Geplaatst: 11-06-12 09:49
Reneee_ schreef:
Eens kijken of er nog wat leuke Engelse zijn aangezien ik daar totaal geen weet van heb
Ik ben bang dat je daarvoor toch maar de tegenpartij zal moeten kijken
Moest er wel om lachen dat iedereen sprak over die veranderde haarstijl van ronaldo.. even serieus? Als je goed kijkt zit er al mega veel rotzooi in zn haar in t begin dat heeft hij in de rust gewoon in 1 minuut omgooi gegooid no big deal lijkt me..
Als huntelaar zn mond dicht houd kan ik me dat voorstellen, maar man wat heeft ie rare tanden
Van het Nederlandse team vind ik toch echt wel Stekelenburg en Van der Wiel.. v. Persie ook wel, maar ik weet niet... zo'n egotrippertje, daar knap ik op af. En dat Kuyt in de top 10 van lelijkste staat! Hij heeft geen mooie bek met tanden, maar dat is met een beetje tandarts verholpen (zie Ronaldo) en een heel symphatieke jongen! zag hem laatst in een intervieuw, ik snap wel dat je naast hem wakker wilt worden.
Verder tjah.. in elk team zit wel een lekkertje, maar toch kwijl ik het meest bij het spaanse team en dan voornamelijk bij Fernando Torres en Jesus Navas En met Ronaldo tjah... als je zijn hoofd eraf haalt, dan zou ik echt geen moeite met hem hebben hoor Hij heeft echt een goddelijk lichaam!
Lasse Schøne is ook wel een mooie vent, maar vond hem 2 jaar terug toch wel meer hebben ..