Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

(1 voor voorgerecht, 2 als hoofdgerecht en 1 als echt nagerecht). Maar! nu hoefde ik niet te kiezen
Mri schreef:vorige keer was het daar goed bevallen. Maar dit was voor mij nu reden genoeg om er niet meer te gaan eten
Zal het nu dus ook niet meer aanraden daar bij anderen... iets essentieels gaat als mis, en dat konden ze zelf niet corrigeren blijkbaar.
Maar Douce, ik moet ook wel eerlijk zeggen dat ik een keer bij een restaurant heb gegeten, beviel super, maar bij de dessert kaart ging het mis... ik kon niet kiezen
Uiteindelijk dus maar geen keuze gemaakt en hebben we alleen thee en koffie toe genomen. 2 weken later ben ik met een vriendinnetje terug gegaan en hebben we de hele avond alleen maar nagerechten gegeten(1 voor voorgerecht, 2 als hoofdgerecht en 1 als echt nagerecht). Maar! nu hoefde ik niet te kiezen
![]()
Dus tja, sommige debielen slaan zowel voor als hoofdgerecht over

scheelt natuurlijk als je maar 1 shift hebt, dan komt iedereen wel ongeveer tegelijk binnen, en gaan alle gangen ook ongeveer tegelijk uit. 
tiwi1969 schreef:Vragen aan de kinderen of ze nog wat willen drinken, zo slobberen ze zich al voor het serveren van het eten vol met frisdrank, en wordt het eten niet opgegeten.
Eén glas drinken voor het eten is voldoende en dan nog wat tijdens en na het eten.
Ik snap best dat ze omzet willen draaien op de drankjes maar met iets minder drank gaat er na het hoofdgerecht ook nog een dessert in.
Vjestagirl schreef:tiwi1969 schreef:Vragen aan de kinderen of ze nog wat willen drinken, zo slobberen ze zich al voor het serveren van het eten vol met frisdrank, en wordt het eten niet opgegeten.
Eén glas drinken voor het eten is voldoende en dan nog wat tijdens en na het eten.
Ik snap best dat ze omzet willen draaien op de drankjes maar met iets minder drank gaat er na het hoofdgerecht ook nog een dessert in.
Het was bij mij simpel. Glas leeg? Dan vraag ik of je nog wat wilt. Als ouders niet willen hebben dat hun kinderen drinken dan kunnen ze dat gerust zeggen. Niet iedereen denkt er zo over dat hun kinderen maar 1 glas drinken mogen, wij mochten vroeger zoveel als we wilden. Het zou niet bij me opkomen dat er een limiet zit op hoeveel kinderen mogen drinken.
) mocht ik drinken