Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morrow_Less schreef:Ik ga me eens op de echte fashionista toer wagen en hoge hakken met een plateau kopen haha
Weet iemand waar deze met een schappelijke prijs te vinden zijn ?
Ik vind ze heel mooi, maar niet zo mooi om er 3 cijfers aan uit te geven
Morrow_Less schreef:Ik ga me eens op de echte fashionista toer wagen en hoge hakken met een plateau kopen haha
Weet iemand waar deze met een schappelijke prijs te vinden zijn ?
Ik vind ze heel mooi, maar niet zo mooi om er 3 cijfers aan uit te geven
angelaatjuh schreef:Ik heb net op Zalando gekeken, misschien niet goed genoeg, heb je misschien een linkje? (Als je tijd hebt om te zoeken)
edit: http://www.wehkamp.nl/damesmode/schoene ... 5&AAPP=100 zoiets bedoel ik, misschien dat ik deze ga kopen maar als bokkers nog leuke websites weten?
Ik heb gezocht op Omoda, Zalando en nu op Wehkamp
Droomster schreef:Davinia_ schreef:Kelly, nog geslaagd?
Davinia_ schreef:Dank jullieMaar eens naar de stad komende week dan om bij de Vero Moda en C&A te kijken. Op een markt met broeken kom ik eigenlijk nooit
xchanel01 schreef:Davinia_ schreef:Dank jullieMaar eens naar de stad komende week dan om bij de Vero Moda en C&A te kijken. Op een markt met broeken kom ik eigenlijk nooit
als je hem in de winkel niet kan vinden maar op de C&A site wel moet je het even laten weten! ik heb een heel leuk spijkerjasje in de sale gezien, maar 12 euro.. helaas kan je niet onder de 25,- bestellen dus ik ben nu iets aan het zoeken wat nog leuk is maar stel dat jij de broek niet kan vinden en je vind hem wel leuk kunnen we het mooi combineren!