[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Davinia_

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 15:08

Ik had hetzelfde probleem en heb via Zalando leuke enkellaarsjes zonder hak in het beige gekocht. Toevallig van de week binnen gekregen, zijn super leuk en zitten heerlijk :)

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 15:16

Ik heb net op Zalando gekeken, misschien niet goed genoeg, heb je misschien een linkje? (Als je tijd hebt om te zoeken)

edit: http://www.wehkamp.nl/damesmode/schoene ... 5&AAPP=100 zoiets bedoel ik, misschien dat ik deze ga kopen maar als bokkers nog leuke websites weten?

Ik heb gezocht op Omoda, Zalando en nu op Wehkamp

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 15:28

angelaatjuh schreef:
Ik heb net op Zalando gekeken, misschien niet goed genoeg, heb je misschien een linkje? (Als je tijd hebt om te zoeken)

Heb eventjes voor je gezocht, maar ik kan ze ook niet meer vinden, helaas. Maar misschien hebben ze daar iets anders naar je smaak? :)

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 22:01

Morrow_Less schreef:
Ik ga me eens op de echte fashionista toer wagen en hoge hakken met een plateau kopen haha :D
Weet iemand waar deze met een schappelijke prijs te vinden zijn ?
Ik vind ze heel mooi, maar niet zo mooi om er 3 cijfers aan uit te geven :P

Www.shoe-freak.nl ;-)

Ik duik morgen eens de stad in.
Ik ben net aangenomen voor een superleuke allround kantoor/receptie baan en kwam er achter dat ik alleen felgekleurde broeken heb, spijkerbroeken en 1 verwassen zwarte broek, voorheen was dit mijn nette broek.
Gezien ik nogal korte beentjes heb, zijn broeken kopen niet mijn grootste hobby.

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 23:39

Morrow_Less schreef:
Ik ga me eens op de echte fashionista toer wagen en hoge hakken met een plateau kopen haha :D
Weet iemand waar deze met een schappelijke prijs te vinden zijn ?
Ik vind ze heel mooi, maar niet zo mooi om er 3 cijfers aan uit te geven :P

Bij de primark heb je hele gave hoge hakken met en zonder plateau, voor 15 euro, of soms nog minder!
Ik heb ze zelf ook daar vandaan, beige/ creme lak pumps van 12 cm met 2 cm plateau, en ze zitten erg lekker!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 17:36

Kelly, nog geslaagd?

Ik ben op zoek naar een koraal kleurige broek. Heb er eentje online gevonden bij Pull&Bear, maar daar moet je met Visa of Paypal betalen en dat heb ik helaas niet.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 17:48

Ik heb een koraalkleurige broek, vorige maand gekocht bij de veromoda :)
Weet niet of ze er nu nog zijn.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 17:49

angelaatjuh schreef:

edit: http://www.wehkamp.nl/damesmode/schoene ... 5&AAPP=100 zoiets bedoel ik, misschien dat ik deze ga kopen maar als bokkers nog leuke websites weten?

Ik heb gezocht op Omoda, Zalando en nu op Wehkamp

Die vind ik erg leuk!

Marilla: tegenwoordig heb je alle kleuren broeken ook op de markt. Daar heb ik ook koraalkleurige zien hangen.

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 17:58

Davinia_ schreef:
Kelly, nog geslaagd?

Ik ben op zoek naar een koraal kleurige broek. Heb er eentje online gevonden bij Pull&Bear, maar daar moet je met Visa of Paypal betalen en dat heb ik helaas niet.

Heb ik gezien bij de C&A, ook nog eens in de sale. Kwamen op 12 of 15 euro ongeveer :j

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 18:06

Dank jullie :) Maar eens naar de stad komende week dan om bij de Vero Moda en C&A te kijken. Op een markt met broeken kom ik eigenlijk nooit :=

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 18:10

Maandagochtend is er markt in Gorinchem, met kleren.
Ik vraag me alleen wel af hoe de kwaliteit van die broeken is..

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 18:13

Wij waren laatst op de markt in Breda, en heb toen de broeken wel gevoeld, en de kwaliteit voelt heel goed. Zo'n beetje hetzelfde als de blauwe die ik van de soho heb :j

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 18:26

Vind je de soho goede kwaliteit hebben dan? :=
Ik vind dat zelf geen goede kwaliteit.. Vooral qua wassen is de kleur er snel af en de stof is vaak vrij dun.
Al moet ik zeggen dat die broek van de vero moda ook snel verkleurt! Die is na 3 keer wassen ook al wat valer :=

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 18:35

Ik heb absoluut geen problemen met de kwaliteit van Soho eerlijk gezegd. Heb paar shirtjes van hun al een jaar of 2, heb ze in de zomer regelmatig aan en ze zijn nog gewoon goed :)
Broeken niet echt ervaring mee, heb nu een groene van ze en die heb ik nog maar 3 keer aangehad, dus weet niet of ie na aantal keren wassen verkleurt.

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 18:46

Droomster schreef:
Davinia_ schreef:
Kelly, nog geslaagd?

pfff, nou het is een ramp! Leuke (gekleurde) broeken genoeg, maar deze zijn niet geschikt voor mijn nieuwe baan. Daarbij heb ik korte beentjes en blijkbaar is maar xs of 34 nog te groot. (ben de laatste tijd afgevallen, niet bewust overigens) ik heb me er voorheen een aantal x aan gewaagd broeken iets te los te kopen, maar na een uur dragen ziet het er niet meer uit.
Enige tijd terug ben ik op de markt wel goed geslaagd, voor gekleurde broeken wel, maar ze passen een stuk beter. Binnenkort daar nog eens kijken!

Het leek overigens wel of de winkels ' leeg' waren. Enkele weken terug vond ik zo een beetje alles leuk wat er hing, nu leek alles weg!

xchanel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 18:57

Davinia_ schreef:
Dank jullie :) Maar eens naar de stad komende week dan om bij de Vero Moda en C&A te kijken. Op een markt met broeken kom ik eigenlijk nooit :=

als je hem in de winkel niet kan vinden maar op de C&A site wel moet je het even laten weten! ik heb een heel leuk spijkerjasje in de sale gezien, maar 12 euro.. helaas kan je niet onder de 25,- bestellen dus ik ben nu iets aan het zoeken wat nog leuk is maar stel dat jij de broek niet kan vinden en je vind hem wel leuk kunnen we het mooi combineren!

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 18:59

Dat is balen zeg! Een broek te los is niet fijn nee.

Chantal: tot nu toe is alles wat ik bij de Soho heb gekocht best goede kwaliteit. Is wel afhankelijk van wát je koopt. Maar ik heb daar wel broeken en jurkjes vandaan die ik nu na 2 jaar nog draag! :)
De gekleurde broeken zijn sws wel moeilijk wassen. Van welke winkel ook :D Ik heb de mijne de eerste keer met de hand gewassen in azijn, en dat doe ik de 2e keer ook. Nu is de kleur nog precies hetzelfde :j

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 19:07

Met de hand wassen in azijn is wel een goede tip :j

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 19:16

Misschien heb ik gewoon pech gehad dan hoor, vind de stof vaak erg dun, heb 2 jurkjes gekocht daar waar na 2 x wassen bij de 1 al geen model meer in zat, de andere pilde als een gek :=

Wassen met azijn? Stinkt het dan niet enorm? Hoe krijg je die geur er dan weer uit?
Ik gooi gewoon alles in de wasmachine, de eerste keer wel apart op een kort programma :+

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 19:22

xchanel01 schreef:
Davinia_ schreef:

als je hem in de winkel niet kan vinden maar op de C&A site wel moet je het even laten weten! ik heb een heel leuk spijkerjasje in de sale gezien, maar 12 euro.. helaas kan je niet onder de 25,- bestellen dus ik ben nu iets aan het zoeken wat nog leuk is maar stel dat jij de broek niet kan vinden en je vind hem wel leuk kunnen we het mooi combineren!

Ik heb net online gekeken en hij staat helaas niet online. Kan hem niet vinden in ieder geval. Maar wel een andere.
Ik ga eerst in de stad kijken, kan ik niet slagen, ga ik die denk ik bestellen. Wil dan jouw spijkerjasje wel mee laten bestellen :)

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 19:24

Ik probeer bij de gekleurde broeken vieze plekjes met de hand in te zepen met shout en dan vervolgens met wasverzachter te spoelen in de wasmaschine. ( binnenstebuiten) de kleuren blijven erg mooi, tot nu toe.

JuliaaahX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 19:28

Bonjour!

Ik ben weer eens opzoek naar allemaal dingen haha, die ik alleen niet echt goed kan vinden! Deze zijn overal wel te krijgen, maar ik kan nét niet de goede vinden. Bijvoorbeeld van de America Today, maar daar zitten gekke frutsels aan de voorkant die ik niet echt mooi vind.. Dit jurkje, of iets wat er op lijkt, hangt bij de H&M maar daar vind ik de rug niet mooi van, want die is helemaal open :') En deze <3. Mag ook in een andere kleur, maar ik kan het gewoon niet vinden haha! Hoop dat jullie iets weten wat niet in webshops zit, want ik wil het het liefst zelf passen.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 19:30

Azijn stinkt wel maar gaat niet in de kleren hangen. Bij mij niet iig :+

xchanel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 20:27

JuliaaahX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 20:30

Volgens mij heb ik die gezien bij de Primark en/of de New Look!