RubyRed schreef:Zo, da's een boel. Allemaal tegelijk of omstebeurt?
Volgens mij is dat bijna onogelijk xD nee maar binnen 1 maand ongeveer xD
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik mocht hem eigenlijk al helemaal niet aan doen, maar was toen 9 en vond het heel spannend om dat wel te doen! Met mijn nichtje haalde ik vaak kattenkwaad uit en toen mijn moeder aannam dat zij er iets mee te maken had heb ik nooit ontkend. Als ze er nu over begint, word ik angstvallig stil

)
)

)

) werd ik altijd heel erg gecontroleerd.. maar ik kreeg het gewoon echt niet op zo vol zat ik dan. Dus dan ging ik altijd het paard een broodje geven en deed ik een wedstrijdje; of ik als eerste mijn drinken op had of hij zijn broodje. Dat won ik altijd want ik gooide het drinken altijd weg.

) en ik hoor hem huilen en ik zeg alleen; daniel? waarom huil je? en hij bleef maar huilen en nog harder huilen en ik heb niet eens de moeite genomen om m'n nachtlampje aan te doen en te kijken of om papa of mama te halen.. Ik ben gewoon door gaan slapen
. Uiteindelijk is het arme kind naar mama gelopen en op de badkamer nog flauwgevallen ook. Ik voel me hier nu zooo schuldig over want altijd als ik flauwviel of niet lekker was dan haalde die ook altijd mama en was die zooooo lief voor me.

mama vind postawa niet zo leuk haha
Ersina schreef:Ik beken dat ik deze topic niet helemaal gelezen heb en jou helemaal niet vertrouw Davinia (TS). Zelf beken je niets...of staat dat ergens op bladzijde 8?

Ersina schreef:Ik beken dat ik deze topic niet helemaal gelezen heb en jou helemaal niet vertrouw Davinia (TS). Zelf beken je niets...of staat dat ergens op bladzijde 8?