Okee, ik beken alsnog..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 23:21

RubyRed schreef:
Zo, da's een boel. Allemaal tegelijk of omstebeurt?

Volgens mij is dat bijna onogelijk xD nee maar binnen 1 maand ongeveer xD

Cinnnndy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 23:31

Ik beken dat niet mijn nichtje maar ik de bruidsjurk van mijn moeder heb gesloopt... Ik was in paniek dat ik hem niet meer uit kreeg en de fijne stof naar de hals scheurde helemaal.. :o Ik mocht hem eigenlijk al helemaal niet aan doen, maar was toen 9 en vond het heel spannend om dat wel te doen! Met mijn nichtje haalde ik vaak kattenkwaad uit en toen mijn moeder aannam dat zij er iets mee te maken had heb ik nooit ontkend. Als ze er nu over begint, word ik angstvallig stil :D

RelarDevi

Re: Okee, ik beken alsnog..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 19:34

Okee, ik beken dat ik tijdens de familiedag niet op een teambuildingweekend was maar wel op een festival. Nu al zo'n 6 jaar geleden maar no way dat ik het aan mijn moeder vertel :P

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 19:43

Ik beken dat ik vorige week helemaal geen vrije hoefde van werk voor een coachingdag maar ik gewoon lowlandskaartjes wou kopen :=

Yelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 19:47

Ik beken dat ik vroeger samen met een vriendin bij haar thuis de drankvoorraad in de kelder plunderde en we de boel weer bijvulden met water. De moeder van die vriendin had een eigen café en de klanten maar klagen dat ze van die slappe Bacardi en dergelijke schonk :o

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 19:48

ik beken dat ik niet iedere dag braaf om half 10 in bed lig.... nee ik doe mijn deur op het slot en blijf wakker tot een uur of 1/2.... tja mams ik wil soms ook normaal zijn :+

dat de rede dat ik niet mee wil naar mijn familie in california niet is dat ik het land gehad hem en lekker met vriendinnen ( die in de 20 zijn ) thuis wil blijven maar dat ik gewoon 2 weken wil blijven eten en niet leven op rode bieten chips...

en mam ik beken alvast dat je nieuwe telefoon niet lang van jou gaat blijven... sorry alvast.

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:31

Yelly schreef:
Ik beken dat ik vroeger samen met een vriendin bij haar thuis de drankvoorraad in de kelder plunderde en we de boel weer bijvulden met water. De moeder van die vriendin had een eigen café en de klanten maar klagen dat ze van die slappe Bacardi en dergelijke schonk :o

_/-\o_

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:00

mijn beurt..

Ik zou echt niet weten hoe die pakken vla zo snel op komen :o

Ik zou echt niet weten waarom ik meer dan 10x te laat ben gekomen

Ik zou echt niet weten hoe mijn zusje aan dat litteken bij dr oog komt (ruzie om het laatste croissantje, grote zus AGarcia gooit met een afstandsbediening naar haar zusje's hoofd, raakt de onderkant van dr oog, zusje valt neer, AGarcia lachen, zusje komt omhoog, hele hoofd zit onder 't bloed, oops... :+ )

Ik zou echt niet weten waarom ik die avond 6 uur telaat kwam. (Ketting lag eraf en blokkeerde op de een of andere manier, toen moest ik naar mijn destijdse vriend lopen die 100m van de plek des onheils woonde :+ )

Ik zou echt niet weten hoe mijn aardrijkskunde erbij komt dat ik onhandelbaar ben :o

Ik zou echt niet weten hoe die flessen wijn zo snel op zijn.

Ik zou echt niet weten hoe mijn zusje als baby een keer naakt en plassend door het huis kroop.

Ik zou echt niet weten wie mijn zusje als baby een hanenkam gaf.

Ik zou echt niet weten hoe mijn vaders beltegoed zo snel op komt :+

Dat is wel... genoeg ;p

Princeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 19:22

Ik beken dat een vriendin en ik in de eerste klas bij een schaatsuitje (we hadden geen schaatsen en ze waren daar niet te huur) hem een halfuur na aanvang waren gesmeerd en we lekker bij mij thuis een kop warme thee hebben gedronken. :brr:

Ik beken dat ik met dezelfde vriendin hem bij sporttoernooien ook altijd peerde en dat we dan op de markt lekkerbekjes gingen eten (ik zal tot in de eeuwigheid sporttoernooien met lekkerbekjes associëren) :Y)

Tevens beken ik dat ik echt wel wist dat je niet zonder toestemming van de persoon in kwestie filmpjes van die persoon op youtube mag zetten (was een gênant filmpje en die ging de hele klas door voordat ik vriendelijk op deze regel werd geattendeerd door mijn mentor :o )

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 19:24

Ik beken dat ik een paar jaar geleden, toen ik wat jonger was, op de net geverfde trap heb getekend en mijn broertje daar de schuld van heb gegeven.. :o

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 19:55

Ik wil graag ook nog bekennen dat mijn moeder haar lamp niet stuk was gevallen toen ik de kast van de muur trok. Ik smeet in een boze bui mijn telefoon van me af, dwars door de glazen lamp. :oo

StuiterBall

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 20:01

Ik geef toe dat ik de onderkant van onze lounge stoel heb opengesneden omdat die stoel mijn geheugenkaart vol met mijn allerheiligste muziek had opgegeten.
Heb hem uiteindelijk niet gevonden :o

Cinnnndy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 13:45

Citaat:
Ik geef toe dat ik de onderkant van onze lounge stoel heb opengesneden omdat die stoel mijn geheugenkaart vol met mijn allerheiligste muziek had opgegeten.
Heb hem uiteindelijk niet gevonden :o

hahah wat erg dat je hem toen niet eens gevonden hebt!

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 13:52

Ik beken...

Ik heb het oude badmintonracket van mn moeder (met sentimentele waarde) op het hoofd van mn toenmalige buurmeisje kapotgeslagen (had gezegd dat mn buurmeisje ermee tegen de stoeprand had aangeslagen)

Ik heb een haring in het makelaardijleer lokaal gelegd (iedereen heeft zich weken afgevraagd waar de stank vandaan kwam)

tinkerfunss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 13:54

Ik beken dat ik vroegah, als kleuter de kledinghaak van de muur af getrokken heb. Er hingen heel veel kledingstukken aan, en toen ik aan het opruimen was was ik benieuwd hoeveel gewicht ie kon hebben door eraan te hangen, krak.. gezecht dat ie opeens afbrak toen ik de kleren eraan hing.. Dat was in de poppenhoek met verkleedkleding :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 14:01

Ik beken dat ik toen ik 8 oid was niet bij vriendinnetjes ging spelen, maar bij mensen aan ging bellen om te vragen of ik de hond uit kon laten. :=

Dat mocht niet van mijn moeder maar ik hield van honden en we hadden er zelf geen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 14:51

Ik dronk vroeger altijd te weinig en zeker als we op vakantie waren (pony park city! :))) werd ik altijd heel erg gecontroleerd.. maar ik kreeg het gewoon echt niet op zo vol zat ik dan. Dus dan ging ik altijd het paard een broodje geven en deed ik een wedstrijdje; of ik als eerste mijn drinken op had of hij zijn broodje. Dat won ik altijd want ik gooide het drinken altijd weg. :o

Ik moest vroeger persé 2 liter per dag drinken en ik was echt een jaar of 7/8 en ik vond dat verschrikkelijk. Het werd ook echt op een bord bijgehouden hoeveel ik dronk. Stiekem zette ik hier de hele dag door afentoe een extra streepje neer zodat ik 's avonds niet alsnog ruim een liter zou moeten drinken. :\

Ik beken inderdaad dat ik m'n broertje altijd m'n 'slaafje' liet zijn voor een dag als hij bijv. een snoepje gehad jat en ik anders dreigde dat ik hem zou verlinken.. Moest het arme kind alles voor me doen.. Eten en drinken pakken, jas aantrekken, dichtdoen, m'n knuffel van de grond afhalen.. enzovoorts.

En ik beken; mijn broertje en ik sliepen samen op 1 kamer. Toen kregen we nieuwe bedden; hoogslapers. Hij had er ene bureau naast staan. Hij zei nog; ik ga vallen. En jawel; de eerste nacht viel hij. Echt BAM. En ik hoorde een hele harde klap (gezicht op bureau := ) en ik hoor hem huilen en ik zeg alleen; daniel? waarom huil je? en hij bleef maar huilen en nog harder huilen en ik heb niet eens de moeite genomen om m'n nachtlampje aan te doen en te kijken of om papa of mama te halen.. Ik ben gewoon door gaan slapen :oo. Uiteindelijk is het arme kind naar mama gelopen en op de badkamer nog flauwgevallen ook. Ik voel me hier nu zooo schuldig over want altijd als ik flauwviel of niet lekker was dan haalde die ook altijd mama en was die zooooo lief voor me. :o

Oh en ik beken; mijn broertje was een keer ziek en mocht thuisblijven van school. Ik was zo jaloers.. want hij had helemaal geen koorts; dus ik mocht ook thuis blijven vond ik zelf. Maar ik moest wel naar school.. uiteindelijk heb ik huilend op school tegen iedereen verteld 'dat mama niet van mij houdt'. Toen ik 's middags thuis kwam had hij 39 graden koorts.. hoe bedoel je jaloers? :')

Ik beken dat wij het inderdaaaaaad waren die typex in het haar smeerden van een of ander stom kind uit onze klas.. en dat ze daarom moest huilen. En wij maar volhouden dat ze het ECHT zelf had gedaan.. leraar geloofde onze versie van het verhaal nog ook. :(:)

En ik beken dat wij het waren die met het logeren in klas 1 in de gymzaal het waren die de mestbommetjes kapot hadden getrapt.. mijn god het heeft nog weken naar koeienmest gestinkt daar.. En wij waren het ook die bekertjes cola om gingen hockeyen.

En ik beken ook dat de eerste uurtjes Engels die ik heel vaak 'miste' waren omdat ik geen zin had.. Niet omdat de klassenleider had gezegd dat het uit zou vallen, waardoor de braafste en beste leerling van de klas gezeur kreeg. :o

Ik beken ook dat ik op de basisschool (groep 1/2) heel vaak anderen voor mij mijn teken/knutselwerkjes liet maken omdat ik anders ze niet uit zou nodigen op mijn feestje..

Ik beken dat met de jongen waar ik zoo verliefd op was in groep 5 dat ik hem zelfs een hele zak met snoep had gegeven, het niet met mij had uitgemaakt vrijwillig; maar ik hem gedwongen had.. als hij mij gedumpt had zou ik namelijk boos mogen zijn en de snoepjes terug kunnen vragen..
%)

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 15:05

Ik beken dat ik deze topic niet helemaal gelezen heb en jou helemaal niet vertrouw Davinia (TS). Zelf beken je niets...of staat dat ergens op bladzijde 8?

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 15:29

Haha leuk vermaak dit!
Ik beken...
... Dat een in een meisje haar mobiel haar vriendjes nummer in de mijne heb veranderd en krijg nu haar smsjes voor hem bestemd!
... Dat wij het waren die altijd midden in de nacht mensen belden
... Dat ik mijn moeder heb verteld dat les goed ging en ze heel lief was op stal, terwijl het igg niet zo goed ging ze ging er steeds soortvan vandoor en had me op stal getrapt := mama vind postawa niet zo leuk haha
.... Weet er zo geen een meer

tinkerfunss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 18:15

@Nikita! Wat voor smsjes kreeg je!? Wahaha wat erg!

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 19:42

Wil je niet weten haha, ging ook over wedstrijd, zij rijd een paar f proefjes lager en ze was 1ste dus zei haar vriendje mooi smsen hahaha toen zei ze van dat ze het stom vond dat ze niet hoger reed omdat zei wel prijs had en ik niet heel grappig, maar haar vriend is dus gehandicapt autistisch iets :=
En toe zei ik dus, maar die proef is ook stuk moeilijker en paard is ook niet zo makkelijk en toen zei ze van ja maar ik zou gwn zo graag willen dat ik zo kon rijden als haar en zij is nooit bang en ik altijd, ze werd helemaal gek haha
Maarja toen dacht ik echt stel je niet aan, ik kan niet geweldig rijden maar vind postawa dus gwn een leuke uitdaging en gaat niet goed dan haal je niet zulke goede punten maar eik snapte niet helemaal hoe ze er zo over begon haha

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 19:45

Ersina schreef:
Ik beken dat ik deze topic niet helemaal gelezen heb en jou helemaal niet vertrouw Davinia (TS). Zelf beken je niets...of staat dat ergens op bladzijde 8?

Ik zou zeggen begin met het goed lezen van de eerste pagina, dat is al een start. }:0
Laatst bijgewerkt door Sleeper op 21-02-12 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 19:46

Heb trouwens hele topic gelezen geweldig allemaal maar sommigen ook :oo

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 19:50

Ersina schreef:

Als je nou naar pagina 1 gaat en dan druk je in de post van de ts op het zinnetje rechtsboven, dan zie je alle posts van de ts in dit topic. Pies of keek.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 19:51

ik beken dat ik vroeger vanuit de telefooncel stiekem gewoon willekeurig nummers draaide en dan niks anders kon dan giechelen
ik beken dat ik na bijna 5 jaar nog steeds bang ben voor mn ex
ik beken dat ik een deuk had gemaakt in mn vaders net nieuwe prius en niet 'diegene' die tegen zijn auto was aangereden toen deze geparkeerd stond
ik beken dat ik al mn hele leven op mn wang bijt