Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:En zoals het er staat: Wil je er ook eentje ontvangen, LIKE ons dan op Facebook. Wil dat zeggen dat mijn adres dan verkocht zou worden door Facebook aan Sanoma?
Citaat:4. Gegevens
4.1 De deelnemer geeft door deel te nemen aan de actie aan Sanoma toestemming om alle gegevens te verzamelen en te verstrekken aan derden die noodzakelijk acht voor de organisatie van de actie en de uitreiking van de prijzen.
4.2 De deelnemer erkent op de hoogte te zijn van de inzameling en verstrekking van voornoemde gegevens en van het gebruik dat daarvan kan worden gemaakt en gaat akkoord met het privacy- en cookie beleid van Sanoma.
Citaat:Je adresgegevens kunnen voorts voor het per telefoon en/of per post toezenden van informatie en aanbiedingen worden verstrekt aan zorgvuldig geselecteerde derden (onder andere 'list rental'). We selecteren deze derden op basis van de informatie die we hebben verzameld over jouw productafname, internetgedrag en/of abonnementen. Deze derden zullen je gegevens vervolgens gebruiken om je aanbiedingen te doen waarvan zij verwachten dat die aanbiedingen aansluiten bij jouw interesses. Indien je geen prijs stelt op die informatie of aanbiedingen, kun je je gegevens laten blokkeren. Uitsluitend als jij Sanoma Media daarvoor ondubbelzinnige toestemming hebt gegeven, kan Sanoma Media je elektronische gegevens gebruiken voor het toesturen van informatie en aanbiedingen van derden over hun producten en diensten. Dergelijke informatie en aanbiedingen zal altijd worden verstuurd vanuit Sanoma Media. De informatie en aanbiedingen van derden beoordeelt Sanoma Media ook altijd voordat deze door haar wordt verstuurd. Je kan een verleende toestemming voor het gebruik van je elektronische gegevens door derden weer intrekken. In beide gevallen kun je een briefje sturen aan Sanoma Media Netherlands B.V.
Citaat:Zoals reeds eerder vermeld kan Sanoma Media persoonsgegevens die door haar worden verwerkt, uitwisselen met haar groepsmaatschappijen en je persoonsgegevens combineren met gegevens die zijn verzameld in het kader van jouw aankoop of gebruik van producten of diensten van Sanoma Media of haar groepsmaatschappijen, waaronder ook via cookies verzamelde surfgegevens.
Anoniem schreef:Misschien in combinatie met cookies?Citaat:Zoals reeds eerder vermeld kan Sanoma Media persoonsgegevens die door haar worden verwerkt, uitwisselen met haar groepsmaatschappijen en je persoonsgegevens combineren met gegevens die zijn verzameld in het kader van jouw aankoop of gebruik van producten of diensten van Sanoma Media of haar groepsmaatschappijen, waaronder ook via cookies verzamelde surfgegevens.
papagroom schreef:Zou het misschien zo kunnen zijn,dat de blijde ontvangers van dit tijdschrift ,een stem hebben uitgebracht op het leukste paard van Nederland ???
Citaat:‘Like’ ons dan op Facebook www.facebook.com/hoefslag en ontvang een gratis nummer.
CaPrIoLe`79 schreef:Ik ben benieuwd of mijn facebook-hoefslag de weg naar mij toe vindt.![]()
Hebben jullie toevallig online tickets voor horse-event of andere paardenevenementen gekocht?