M'n vertrouwde (geplette) nijlpaard van 23 jaar oud. Z'n neus is omhoog gebogen, dus het lijkt nu alsof hij geen ogen heeft, maar die heeft hij dus wel. Hij is nog nooit gerepareerd en maar een paar keer gewassen, en met hem praten kan bijna niet, omdat Floep alleen maar Russich spreekt. Floep komt uit Novosibirsk, waar m'n opa hem gekocht heeft. Trouwens, hij is eigenlijk knalrood, maar m'n camera sloeg een beetje op hol van de kleur.
En hier is hij met z'n beste vrienden, Mr. Jummy en Chicken Tonight McNugget:
Ik dacht eerst dat de neusgaten de ogen waren (rijke fantasie heb ik.haha)
haha dat dacht ik ook! Leuk zijn ze!
Fenna_s
Geplaatst: 27-01-12 17:21
Wat een schatjes allemaal. 'Vroeger' had ik een hele dierentuin in m'n bed, 32 geloof ik. Suffie en grote beer zijn de enige die nog over zijn, de rest ligt in een vuilniszak op zolder. Maar weggooien? Nooit!
zwieke
Geplaatst: 27-01-12 17:22
Ik ben 23 en ik slaap ook nog steeds met mijn knuffel
Donkerblauw
Geplaatst: 27-01-12 17:30
Kijk, mijn lieve rooie nijlpaard heeft prachtige normale ogen:
Hier ook genoeg nuffels, niet in bed maar meer ter decoratie trouwens. Oh ja, heb wel een hondje op mijn nachtkastje staan die ik bij mijn geboorte heb gekregen. Hij is nu 31;-)
Zo, de vriendjes van Nijntje ook even op de foto gezet: Nijntje, Roo & Stampertje Nijntje heb ik al vanaf mijn geboorte zoals jullie weten, Roo heeft vriendlief een keer gewonnen op de kermis & Stampertje heb ik gekregen van een vriendin van m'n moeder ooit.
Mr. Jummy is trouwens lief! Die heeft m'n nicht ook!
Toetie heb ik op vakantie gekregen van 2 zusjes van mijn vakantieliefde. Trok veel met hem en zijn zusjes op, hun ouders lagen namelijk net in scheiding en die zusjes die wilde veel met mij doen, wat ik prima vond Als bedankje dit beertje gekregen en die ligt zo een beetje dag en nacht bij me, gaat overal mee naar toe en mijn nieuwe date vind toetie ook geweldig
MarlindeRooz
Geplaatst: 27-01-12 18:37
lies1994 schreef:
ashley1, ik zie haar al helemaal voor me. Met van die 'snoezige' kleine biggetjes erbij.
MarlindeRooz, jaaaa zo eentje heb ik ook ooit gehad!!
Anoniem
Geplaatst: 27-01-12 19:00
[pennymodus]SIELUWGHHH AL DIEJ KAPOWTE KNUFIEEJS[/pennymodus]
tinkergirl89
Geplaatst: 27-01-12 19:04
Geweldig topic dit! Ik heb een robijn handpop die ik sinds mijn geboorte heb(robijntje), een knuffelspaarpotpaard(paardje), een megapaard(matcho), en nog een aantal diddle en disney knuffels!
Vealosz
Geplaatst: 27-01-12 19:33
Ik heb olie, das een olifant. En ik ben 19 jr, en ligt elke nacht trouw tussen mij en mijn vriend in .
_l_amanda_l_
Geplaatst: 27-01-12 19:41
lekker knus Vealosz
ik heb er ook nog een aantal, op kasten en stoelen, niet op bed (heb graag alle ruimte voor mezelf haha) Vind je nijlpaard nog in luxe staat na al die jaren Donkerblauw! Mijn vogelbeest "Piep" (ik was zo origineel met namen) is 25 jaar, en ziet er ook zo uit Alles behalve het staartje is ooit wel eens vervangen, hij is eens kwijt geweest op Scheveningen, (en dankzij mijn moeders opmerking: "5 gulden voor de eerlijke vinder" was ie er ook zó weer) en, ziet er niet meer echt vogelig uit
Ik heb een aantal knuffels op mijn kast staan, maar niet meer in bed die heb ik er een jaar of 2 terug definitief uitgepleurd. Een vriend (jongen van 18) van mij heeft nog wel steeds zijn knuffel
Ik schaam me niet hoor, ben 20 en heb al mn hele leven Kismo, een kat die eerst ook nog kon miauwen en zijn voorpoten kon bewegen, maar dat mechanisme is al heel lang kapot Ik slaap er nog wel mee, als ik niet bij mijn vriend slaap dan :p
Vealosz
Geplaatst: 27-01-12 19:57
_l_amanda_l_ schreef:
lekker knus Vealosz
Ja alleen valt Olie steeds van bed . Dus 's nachts ligt hij of aan mijn voeteneind, of op de grond... Arm ding.