wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 02:31

Ik had 2 weken terug ook nog een mooie actie... :+

Hier in Canada gaat iedereen met de schoolbus.
Nu ging dat in het begin al vaker fout, dat de buschauffeuse vergat te stoppen bij mijn huis etc etc
Maar laatst, ik weet niet of ik die nog kan overtreffen...
De bus stopt normaal rond 8:05 bij mijn huis en loop ik dus rond 8 uur naar de weg.
Ik loop dus de deur uit, wat ziee ik aankomen... mijn bus inderdaad.
Nu was onze oprit een grote ijsbaan en rende ik dus al op mijn eigen speciale manier richting de bus :')
Gelukkig was de chaufeuse in een goede bui en stopte ze om op mij te wachten.
Ik loop dus om de bus heen en stap in, nu was het behoorlijk glad van alle gesmolten sneeuw, ik dacht nog 'loop voorzichtig...'
Sinds wij op een heuvel wonen, stond de bus schuin.
Ik zie dat mijn vriendin weer beter is en zeg enthousiast goedemorgen en loop er vol goede moed naartoe... Helaas ging dit bij pas 1 al mis, ik ga gigantisch onderuit en glij gillend naar de achterkant van de bus waar ik met mijn gezicht in de schoot van Eric terecht kom....:o
Nu is iedereen al bezig dat ik Eric mij leuk vind, dus de rest in de bus kon je natuurlijk oprapen :=
Ik ben bang dat ik dit nog lááááng ga horen...

_Snow_White

Re: wat is jou gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 05:00

Herinner me nog zo'n mooie :=

Afgelopen winter gingen we met een groep sleeën.
Er was een perfecte heuvel.in de buurt, het enige nadeel was dat er halverwege een paar bomen.stonden.
Daar gingen we dus, de grootste lol en die bomen waren geen probleem...
Tot ik natuurlijk nog één keertje wilde gaan...
Ik raak de controle over de slee kwijt en slee met volle vaart tegen die boom aan.
Daar lig ik dan, met mijn benen omhoog tegen een grote dennenboom.
Ik dacht nog uh-oh... En toen viel alle sneeuw uit die boom bovenop mij.
Weg Jennifer :')

De rest kwam niet meer bij van het lachen.
Toen ik laatst mijn rijbewijs haalde was dat natuurlijk ook het eerste wat ze zeiden: "Kijk uit voor de bomen..." :Y)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 08:40

ik reed achteruit in de auto van m'n vriend. Boem tegen de auto van hun buren aan... Mijn reactie was: oh poedersuiker wat moet ik nu doen? :+

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 08:45

lovestobias_ schreef:
vriendin van mij was met een jongen aan het daten.. ik en een andere vriendin gingen uit en kwam dus die jongen tegen (dacht ik) dus ik zei tege die vriendin hey dat is bart de nieuwe scharrel van maaike.. dus die vriendin zei nee joh hij heet antony die ken ik heb ik welles mee gesport.. dus ik dacht wtf! loopt ie maaike te beflikkeren! dus ik naar 'm toe heeelemaaal geflipt..hoe die me vriendin kon beflikkeren en blalba :+ .. hij keek me echt aan van huh waar heb je t over?bleek dus dat het heel iemand anders was.. vriend van me zag dus dat ik ruzie had en ging naar die jongen toe.. kwam die jongen zijn excuses nog aanbieden ook hahha..

ik was een keer zonnenbanken in duitsland.. kom dus onder de zonnebank vandaan stond de deur wagenwijd open.. iedereen heeft me daar dus kunnen zien liggen in me naakie.. dus ik liep met een rode kop naar buiten :Y)

dat die jongen ook echt zijn excuses aan kwam bieden :+ en die laatste is wel k*t zeg.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 15:12

Ik was laatst een paar jongens aan het begluren in de straat, ik stond in de badkamer tussen de luxaflex naar buiten te loeren. Het was buiten donker..
Leuk plan, ware het niet dat ik mijn licht aan had... Dus vanuit de donkere straat wel erg goed zichtbaar te zijn :D jongens draaiden zich om, keken omhoog en zeiden; kun je alles goed zien zo, of moeten wij wat meer naar achteren lopen :D
Ik knalde het licht uit haha en heb mij echt rot geschaamd.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:48

Oh ja..
Ik had paardrijles.. Dus ik stond nog met wat mensen te praten en tegelijk aan te singelen en beugels op maat maken.. Dus ik doe m'n voet in de beugel, zet af *KRRRRRAK* zo een megascheur in m'n spijkerbroek. In m'n kruis :')
Het was ehm.. erg awkward :P
Het ergste was ook nog dat ik daarna direct door moest naar de muziekvereniging.. Achja.

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 20:08

Oeh herinner me ineens weer wat door Warbling.
Ik heb het gehad op de kermis. Ik ging met mijn zusje in de Cakewalk, zo'n trappenhuis is dat. We gingen naar boven via die trappen die op en neer gaan i.p.v. de loopband. Nou, dat heb ik geweten!
Ik had een broek met wijde pijpen aan en één van die pijpen zat dus vast aan de trap. Mijn andere voet stond al op de trap daarboven dus je raad het al: mijn broek scheurde ook kapot en er zat een nogal grote scheur in mijn kruis. Ik heb maar mijn vest om mijn middel geknoopt en we zijn daarna snel naar huis gegaan :+

Ik heb het ook nog tijdens de BBQ op de kinderboerderij gehad. We waren nogal melig en zijn toen met de meiden op de speeltoestellen gegaan (kinderboerderij is onderdeel van een grote speeltuin), zo ook een soort schommel waarbij je op autobanden moet klimmen en dan heen en weer draaien. Ik zet dus mijn voet in die band en mijn broek scheurt weer bij mijn kruis.
We hebben wel de grootste lol gehad, want aan het einde van de avond liep ik met één lange broekspijp en één korte ;)

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 23:02

wow dacht dat ik de enige was met gênante dingen.
GELUKKIG NIET!! :D

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 23:11

Misschien wel een toepasselijk liedje :P

Wikiboo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 23:36

Bij de pfonehouse samen met een vriendin.
Ik had een mobiel gekocht en moest mijn gegevens zeggen.

Medewerker: wat is je huisnummer ?
Ik: 512345
Medewerker: je huisnummer ?!
ik ( hij wil vast kerngetal erbij ) : 0548-521897
Medewerker *geiriteerd*: ?? je HUISnummer !
ik was er met mijn hoofd niet bij, dus ik dacht ooh, ik snap het al mobiele nummer
*volgende poging, werd ondertussen een beetje chagerijnig* :
0612345678
Medewerker kijkt mij aan en begint me helemaal uit te lachen, toen had ik het pas door.

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 23:42

haha geweldig liedje.

En dat met die huisnummer is echt grappig _O- zie het al helemaal voor me.

sofietje0802

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 23:48

Een aantal jaar geleden had ik ontslag genomen bij mijn werk, dit was nogal vervelend gegaan. Uiteindelijk een rechtzaak geworden en een fikse ruzie met mijn (ex)baas.
In die tijd kreeg ik ook een vriendje (nog steeds mijn vriend). We waren nog in de beginfase en stuurde veel smsjes. Tot ik op een avond (in een dronken bui) een nogal 'pikant' smsje stuurde naar mijn vriendje. Een behoorlijk pikant smsje, kan ik wel zeggen. Ik druk op de knop VERZENDEN, en mee dat ik druk zie ik de naam van mijn (ex)baas staan. AAAAAAAAAAAAAAAAARGHHH. Beide namen beginnen met een W.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH

Begin nu nog te blozen!

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 10:18

sofietje0802 schreef:
Een aantal jaar geleden had ik ontslag genomen bij mijn werk, dit was nogal vervelend gegaan. Uiteindelijk een rechtzaak geworden en een fikse ruzie met mijn (ex)baas.
In die tijd kreeg ik ook een vriendje (nog steeds mijn vriend). We waren nog in de beginfase en stuurde veel smsjes. Tot ik op een avond (in een dronken bui) een nogal 'pikant' smsje stuurde naar mijn vriendje. Een behoorlijk pikant smsje, kan ik wel zeggen. Ik druk op de knop VERZENDEN, en mee dat ik druk zie ik de naam van mijn (ex)baas staan. AAAAAAAAAAAAAAAAARGHHH. Beide namen beginnen met een W.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH

Begin nu nog te blozen!

_/-\o_
Heb je ooit nog reactie gekregen?? :=

_Cares_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 10:30

Ik ben een keer met wat vriendinnen met de bus naar de stad gegaan en toen zat mijn haar tussen de deur van de bus... dat is ook erg frustrerend als ze dan tegen je zeggen kom nou dan gaan we zitten... :+

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 11:04

ik ben dinsdag bij het skiën omver geramd door een meisje die op de stoeltjeslift bleef zitten...ik ging rustig reschtstaan en gleed verder, haar ski's knalden in mijn zij omdat die lift verder draait, toen vloog ze er alsnog af. Ik lag daar helemaal in de knoop, 1 ski kwijt...meisje staat recht en gaat gewoon verder zonder wat te zeggen :+ Ik hoop dat ze zich rot schaamde!

sofietje0802

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 13:11

_/-\o_
Heb je ooit nog reactie gekregen?? :=[/quote]

Nee godzijdank niet, dat is me bespaard gebleven....

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 13:14

Mijn zusje en ik waren een keer in de verkeerde bus gestapt. Toen moesten we onze ouders bellen want het was de laatste bus. ('s avonds) :+

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 13:17

Oh ik zit vol met dat soort schaammomenten :p Een van de meest dramatische uit de oude doos is nog wel:

Zag een jongen fietsen die ik herkende, dus roep heel hard: Hey Maarten!

Jongen draait zich om, fiets naar me toe, bleek ik m helemaal niet te kennen :P. Dus ik vraag waarom hij in godsnaam naar mij toe fietste, hij heette blijkbaar ook Maarten :P.

Oh en nog een vrij recente actie met de trein:

Ik ben vroeger ooit welleens met de trein geweest een enkele keer maar een tijdje geleden weer voor het eerst sinds lange tijd. Ik was aan de telefoon en wist dat ik spoor 2 moest hebben(station heeft maar 2 sporen). Dus ik stap in die trein, realiseer me dat hij aan de verkeerde kant staat en spring er gauw net op tijd uit. Wil de andere trein instappen(komen altijd tegelijk want op dat station wisselen ze, het is verder alleen enkelspoor) en zie daar de verkeerde richting op staan. Vervolgens rijden beiden treinen weg zonder Corine erin, eerste trein ging blijkbaar wel de goeie kant op. Dus ik sta even met mijn ogen te knipperen en te bedenken wat er nou fout ging. De treinen passeren mekaar aan de andere kant dan normaal auto's op de weg doen. Op de Engelse manier zeg maar en daardoor raakte ik dus gigantisch in de war. Kon ik weer een half uur wachten op de volgende :P.
Laatst bijgewerkt door corinep op 02-02-12 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Brimi_Disa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 13:22

Op het laatste moment in de trein springen die op punt van vertrekken staat en tot de ontdekking komen dat jij er nog wel inpast, maar je rugzak niet...
Ik heb dus tot het volgende station moeten wachten, voor ik me kon bewegen :o :D

SV1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 13:36

Een paar dagen geleden nog: ik was klaar met mijn examen en loop dus naar beneden (ik moest vanboven in de aula zitten) en aan dat stuk waar je het examen moet afgeven ligt er zo'n soort parket. Ik was wss iets te enthousiast door een grote stap te nemen van de laatste trap op dat parket en met schoenen die allesbehalve anti slip zijn is dat niet echt handig. Ik ben niet gevallen maar dan alleen omdat ik zo'n hele rare "even-heel snel-balans-terugvinden-move" gemaakt heb :P

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 13:57

Ik zat net in de klas, wilde muziek opzetten dus oortjes in mp3speler en in mijn oren, en ik zette m aan. Ik hoorde maar niks dus zette m steeds harder, stond ie op zn hardst hoorde ik maar een heel klein beetje.. Tot ik me realiseerde dat het geluid niet door de oortjes kwam, maar gewoon keihard aan stond midden in de klas. Had de oortjes in het verkeerde gaatje gestopt :P.

_Femkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 14:02

De eerste keer autorijden sinds ik mijn rijbewijs had, vond ik heerlijk, maar ook erg beschamend :o ! Ik mocht de bus mee nemen naar mijn werk, maar moest eerst mijn vader weg brengen naar zijn werk.. Toen alleen op pad, heerlijk! Ik zat te glunderen en dacht echt 'jeej, ik rijd alleen!' ik was helemaal blij! :D Ik moest ook mijn zusje ophalen en onderweg als ik ergens moest stoppen, koste het ontzettend veel moeite om op te trekken en liet hem ook regelmatig afslaan. Ik was toen best bang dat ik weer ergens moest stoppen en was blij als de stoplichten op groen gingen als ik aan kwam! Dit gemeld aan mijn vader en met hem een stukje gaan rijden, weer presies hetzelfde.. Hij zei nog 'En jij hebt je rijbewijs gehaalt?? HOE?!?' echt, ik schaamde me dood! We stonden voor een stoplicht en hij ging op groen. Ik probeerde weg te rijden, maar het lukte niet. Tot 3x toe is het stoplicht op groen gegaan en ik stond er nog steeds.. Mensen achter mij begonnen te toeteren en ik schaamde me dood. Hoe kan dat nou dat ik niet weg kan rijden?!? Toen kwamen we erachter, hij stond steeds in z'n 3 :oo !! Nu hadden wij een volkswagen bus en ik moest de stoel best redelijk ver naar voren zetten, waardoor mijn stoel tegen de versnellingspook zat en het koste ook enige moeite om hem in z'n 1 te zetten.. Sinds die dag controleer ik altijd extra of hij in de goede versnelling staat :')

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 14:22

Vandaag alweer een behoorlijk gênant moment..
Ben vandaag voor de tweede keer in nog geen anderhalve dag tegen dezelfde politieagent aangelopen.. :o
Was druk in m'n tas aan het graven naar m'n OV-chipkaart die uit m'n portemonnee was gegleden, terwijl ik in een redelijk tempo over straat liep, richting de bus. En net op het moment dat ik heel eventjes in m'n tas keek omdat ik dacht dat ik 'm te pakken had liep ik tegen een politieagent aan. Het erge was nog wel dat ze daar met een groepje van 5 agenten stonden, dat ze allemaal zo'n fluoriserende gele jas aan hadden én dat het dus precies dezelfde (behoorlijk knappe) agent is als wie ik gister tegen aan ben gelopen (toen ik in de knoop zat met m'n sjaal, tas en hondenriem). :+
Hij moest behoorlijk lachen toen hij zag dat ik het was, maar het was toch behoorlijk voor schut. Hij zal ook wel denken.. Moest hem trouwens wel beloven, dat áls ik morgen weer tegen hem aanloop, ik dat met minder snelheid moest doen als vandaag en gister, want hij schrikt zich iedere keer dood. :')

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 14:25

Dan zou ik morgen gewoon weer tegen hem aanlopen!
En dan zo'n heel ondeugende kop trekken en zeggen: Oepsie! *D

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 14:27

Hahaha wat een geweldig topic is dit!

Ik heb er verscheidene gehad hoor :P uiteraard :')

- Zwaaien naar iemand die - blijkt achteraf - niet naar jou zwaaide.

- Aan een professor - en in een grote groep - enthousiast vragen hoe het met zijn kleinkinderen gaat (zijn eigen kinderen waren net overgegaan naar het middelbaar onderwijs)

- Mijn vriend wilde pasgeleden bij mij in de auto stappen. Hij liep aan de deur te rukken, die ging maar niet open. Vervolgens zag hij dat er een heel andere vrouw in de auto naar hem zat te kijken... Dat was dus een identieke auto die rond dezelfde tijd stond te wachten op iemand anders :')