wat mijn ex bff heeft gedaan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pumbaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 02:08

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 02:08

XNienke_ schreef:
dat het heel erg is dat het echt is,
mensen kunnen niet geloven dat jij als 10 jarige je zo gedraagt..

Ik wel hoor :j . Bij mij gebeurde dat soort dingen vroeger ook op school . Je moet alleen even in gaan zien dat het alles behalve normaal is wat er allemaal gebeurd! Je vergooit de mooiste tijd van je leven : De tijd waar je nog geen enkele zorg (hoort) te hebben!

XNienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 02:09

@mossel zelfde probleem hier met msn. -O- :=

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 02:09

xLies schreef:
MaritAriel schreef:
Waarom lich jij in godsnaam niet in je bed :oo
( ik voel me nu echt moeder := )

Moeder? Lich? Laten we hopen van niet :)

ehm dyslectie :+

XNienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 02:10

MaritAriel schreef:
XNienke_ schreef:
dat het heel erg is dat het echt is,
mensen kunnen niet geloven dat jij als 10 jarige je zo gedraagt..

Ik wel hoor :j . Bij mij gebeurde dat soort dingen vroeger ook op school . Je moet alleen even in gaan zien dat het alles behalve normaal is wat er allemaal gebeurd! Je vergooit de mooiste tijd van je leven : De tijd waar je nog geen enkele zorg (hoort) te hebben!

idd, dit soort dingen begonnen bij mij vorig jaar pas..
okee, met uitzonderingen ertussen dan

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 02:11

Pumbaa_ schreef:
Esmee zit trouwens ook al in de handel...
esmee_2001 @ [EA-CO] webshop in de lucht
Ze verkoopt halsters , dekjes en touwen :Y)

Ahw schattig toch! Ik opende toen ik 11 / 12 was ook van dat soort websites met mijn buurmeisje waarin we namen op chabrakjes ginge borduren enz haha :=

xLies

Re: wat mijn ex bff heeft gedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 02:13

Ik kan haar hyves ook niet zien, alleen haar profielfoto :+
Een webshop? Hoe kom je erbij als je 10 bent.. Toen speelde ik nog thuis in mijn speelgoed winkeltje :Y)

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 02:14

het is niet omdat ze ECHT 10 jaar is dat ze daarom werkelijk alle dingen doet die ze zegt hé :)
meisje zal ook wel een tv hebben, of misschien een oudere "stoere" zus, waar ze die verhalen vandaan haalt...

Thea_Ste

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 02:16

meisje toch, ik hoop dat je luistert naar de oprechte bezorgdheid van alle bokkers in dit topic...

op mijn tiende was ik bezig met mijn paardrijlessen op de manege, en welke spelletjes ik allemaal ging spelen met mijn vriendinnen. Ook zat ik enkel maar op de computer om barbie paardrijclub te spelen :o
Laatst bijgewerkt door Thea_Ste op 27-12-11 02:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Thea_Ste

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 02:18

en om 1u18 lag ik al lang in bed! (zie dat je nog steeds online staat, kan natuurlijk ook zijn dat je pc nog aanstaat, maar dat was de vorige keer ook niet het geval)
Laatst bijgewerkt door Thea_Ste op 27-12-11 02:19, in het totaal 1 keer bewerkt

esmee_2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-11 02:18

Yellomofoon schreef:
het is niet omdat ze ECHT 10 jaar is dat ze daarom werkelijk alle dingen doet die ze zegt hé :)
meisje zal ook wel een tv hebben, of misschien een oudere "stoere" zus, waar ze die verhalen vandaan haalt...

ja ik heb ene tv dus ?
nee ik heb geen oudere stoere zus ik heb een 13 jarige broer die zich gedraagt als een drie jarige homo heel chaggie en irritant

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 02:20

esmee_2001 schreef:
Yellomofoon schreef:

ja ik heb ene tv dus ?
nee ik heb geen oudere stoere zus ik heb een 13 jarige broer die zich gedraagt als een drie jarige homo heel chaggie en irritant

Homo :oo

Meid , zoek eerst even goed uit wat dat woord betekent voor dat je je broertje zo noemt!
Laatst bijgewerkt door Jellebie op 27-12-11 02:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 02:20

Weet je uberhaupt wel waar je het over hebt? een driejarige homo chagrijnig en irritant? zelf 10 jaar en om half 2 nog niet in bed?! vriendjes zoenen roken.. kijk eerst naar jezelf voor je over een ander oordeelt, en ja dat kan je als 10 jarige prima, en al helemaal als je je zo volwassen wil gedragen..

XNienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 02:21

@esmee, even eerlijk vind jij dit allemaal heel normaal dat je dit allemaal doet??

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 02:21

esmee_2001 schreef:
Yellomofoon schreef:

ja ik heb ene tv dus ?

Zeg uh, jongedame... Sla jij thuis tegen je ouders ook dit soort taal uit? >;)

esmee_2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-11 02:23

esmee_2001 schreef:
Yellomofoon schreef:

ja ik heb ene tv dus ?

Homo :oo

Meid , zoek eerst even goed uit wat dat woord betekent voor dat je je broertje zo noemt![/quote]
hij doet super raar echt stom irri en afentoe wel leuk maar hij gedraagt zich als een 3 jarige een 3 jarige is nog volwassener dan hem en minder kinderachtig

esmee_2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-11 02:24

Brittol schreef:
esmee_2001 schreef:

ja ik heb ene tv dus ?

Zeg uh, jongedame... Sla jij thuis tegen je ouders ook dit soort taal uit? >;)[/quote]
ja

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 02:24

_O-

XNienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 02:25

ik heb geen hoop meer :+ :n

Jellebie

esmee_2001 schreef:
hij doet super raar echt stom irri en afentoe wel leuk maar hij gedraagt zich als een 3 jarige een 3 jarige is nog volwassener dan hem en minder kinderachtig

Ik zal je heel eerlijk vertellen dat ik liever een kinderachtig iemand zoals je broertje heb dan iemand zoals jij die zich zo 'stoer' gedraagt , met roken , zoenen enzovoort ;)

Brittol

Oke, kort maar duidelijk :')

Jellebie

Re: wat mijn ex bff heeft gedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 02:26

Maar goed Brittol het is voor jou volgens mij al ochtend en jij heb je slaap al gehad terwijl mijn ogen hier dicht vallen omdat het hier half 2 ' snachts is haha . Ik ga dus snel mijn bedje op zoeken :=

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 02:27

Hopeloos... Ik ga naar bed..

esmee_2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-11 02:28

MaritAriel schreef:
esmee_2001 schreef:

Ik zal je heel eerlijk vertellen dat ik liever een kinderachtig iemand zoals je broertje heb dan iemand zoals jij die zich zo 'stoer' gedraagt , met roken , zoenen enzovoort ;)

dat denk jij mijn broer die ben je binnen 2 minuten zat

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 02:28

okee, ik heb toch het topic maar even snel doorgelezen.

aan mijn mede bokkers:
- sommige opmerkingen kunnen echt niet, natuurlijk vraagt dit om een vermakelijk reltopic, maar laten we dat alsjeblieft houden bij Totilas en Rath en how to survive a pennyinvasion.

en beste ts:
- ik snap hoe het voelt in dat moment in je leven (ik zeg expres niet 'op die leeftijd' want ik had dit moment toen ik 15 was, dat is bij iedereen anders en soms gewoon erg vroeg. Dan wil je gewoon stoer doen, erbij horen (dat wilt iedereen op de meeste leeftijd hoor, kijk maar hoeveel mensen er met uggs lopen :P ) en al die spannende dingen doen die andere mensen ook doen.
- GELUKKIG, is dit een periode (uitzonderingen daargelaten), als je een beetje logisch na blijft denken ben je over 1-5 jaar weer helemaal normaal en geef je andere meisjes raad die zich dan ook zo vreemd gedragen.
En je gaat echt niet gelijk dood als je in je kinderjaren rookt (kunnen ze toch niet veel en vast doen) en teveel energiedrank drinkt, hoogstens krijg je een slechte conditie, word je dik en vallen je tanden uit, maar je hebt nog een heel leven voor je om je fouten van vroeger goed te maken :D
- en qua jongens, tja, dat moet je zelf weten, maar ik kan je zeggen dat je er HEEEEEL erg veel spijt van krijgt als je dat verkeerd aanpakt. (en met een beetje pech ook de nodige soa's)
het is heel normaal dat je in die periode het andere geslacht intressant gaat vinden, daarom hebben ze er ook zoveel van de leuke boeken van (ik vond ze vreselijk, maar ik vond verkering al een vies woord).
-owja, en het is vakantie, 2e kerstdag, misschien zijn paps en mams ook nog gewoon wakker.

Ik probeer het gedrag van de TS natuurlijk niet goed te praten, want roken,drinken en op te jonge leeftijd zulke seksuele contacten is ook niet goed, maar het is allang niet vreemd meer, en dan heeft het ook geen zin om alleen maar te roepen dat het slecht is en dat dat vroeger nooit zo was, want vroeger had je ook puberteit.