esmee_2001 @ [EA-CO] webshop in de lucht
Ze verkoopt halsters , dekjes en touwen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
XNienke_ schreef:dat het heel erg is dat het echt is,
mensen kunnen niet geloven dat jij als 10 jarige je zo gedraagt..
MaritAriel schreef:XNienke_ schreef:dat het heel erg is dat het echt is,
mensen kunnen niet geloven dat jij als 10 jarige je zo gedraagt..
Ik wel hoor. Bij mij gebeurde dat soort dingen vroeger ook op school . Je moet alleen even in gaan zien dat het alles behalve normaal is wat er allemaal gebeurd! Je vergooit de mooiste tijd van je leven : De tijd waar je nog geen enkele zorg (hoort) te hebben!
Pumbaa_ schreef:Esmee zit trouwens ook al in de handel...
esmee_2001 @ [EA-CO] webshop in de lucht
Ze verkoopt halsters , dekjes en touwen
Yellomofoon schreef:het is niet omdat ze ECHT 10 jaar is dat ze daarom werkelijk alle dingen doet die ze zegt hé
meisje zal ook wel een tv hebben, of misschien een oudere "stoere" zus, waar ze die verhalen vandaan haalt...
esmee_2001 schreef:Yellomofoon schreef:het is niet omdat ze ECHT 10 jaar is dat ze daarom werkelijk alle dingen doet die ze zegt hé
meisje zal ook wel een tv hebben, of misschien een oudere "stoere" zus, waar ze die verhalen vandaan haalt...
ja ik heb ene tv dus ?
nee ik heb geen oudere stoere zus ik heb een 13 jarige broer die zich gedraagt als een drie jarige homo heel chaggie en irritant
esmee_2001 schreef:Yellomofoon schreef:het is niet omdat ze ECHT 10 jaar is dat ze daarom werkelijk alle dingen doet die ze zegt hé
ja ik heb ene tv dus ?
nee ik heb geen oudere stoere zus ik heb een 13 jarige broer die zich gedraagt als een drie jarige homo heel chaggie en irritant
ja ik heb ene tv dus ?
Brittol schreef:esmee_2001 schreef:
het is niet omdat ze ECHT 10 jaar is dat ze daarom werkelijk alle dingen doet die ze zegt hé
ja ik heb ene tv dus ?
esmee_2001 schreef:hij doet super raar echt stom irri en afentoe wel leuk maar hij gedraagt zich als een 3 jarige een 3 jarige is nog volwassener dan hem en minder kinderachtig
MaritAriel schreef:esmee_2001 schreef:hij doet super raar echt stom irri en afentoe wel leuk maar hij gedraagt zich als een 3 jarige een 3 jarige is nog volwassener dan hem en minder kinderachtig
Ik zal je heel eerlijk vertellen dat ik liever een kinderachtig iemand zoals je broertje heb dan iemand zoals jij die zich zo 'stoer' gedraagt , met roken , zoenen enzovoort