Corientjuhh, wat jij gedaan hebt daar dromen kerels van, helaas nu bij de verkeerde.... gelukkig maar, want zo'n dwarrel die niet eens de moeite neemt om te zeggen dat ie het niet ziet zitten, is het toch niet waard... k wacht met spanning af of je nog een volgende stoere actie gaat ondernemen!
Ben benieuwd of die je misschien nog eens aanspreekt of toevoegt oid. Vind wel dat je echt een enorme leuke actie hebt uitgehaald haha, ik lag echt helemaal dubbel hier! En een dosis lef die ik niet heb hoor! (heb het ook niet nodig dus dat scheelt wel weer )
corientjuhh
Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-12 21:44
Oud topic Maar nog steeds niks van m gehoord Maar kwam m na de vakantie nog maar 1 keer tegen in de bus.... Verder helemaal nooit meer
Waarom zou je m annuleren. Lekker boeiend dat je m hebt toegevoegd.... ja toch... Moet jij toch weten. Laat je niet weerhouden door wat andere mensen zeggen hoor!
Ik wou net zeggen, waarom zou je er nog achteraan gaan? Als hij je leuk vond dat hij je eeeeeeeeeeeeeeecht al laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang gesmst.