Suffe, pijnlijke ongelukjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 15:53

mistid schreef:
Haar stylen, en nog zo denken: die tang mag niet op mijn vloerkleed belanden want dan smelt ie erin. Wat doe je dan? Je knijpt hem tussen je benen :x . Heb nu een litteken van 2 streepjes op een ietswat vreemde plek :+

:=

Ohja, had ooit ook een keer een lekker genant moment in een attractiepark. Er stond een enorme rij van die paaltjes, dus ik kwam op het lumineuze idee om daar zonder handen over "bokje" te springen. Helaas kan ik niet zo goed diepte inschatten en dus knalde ik er volop. Ik ben blij dat ik geen jongen ben, anders kon ik mijn nageslacht wel vergeten :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 18:41

loveshadow schreef:
mistid schreef:
Haar stylen, en nog zo denken: die tang mag niet op mijn vloerkleed belanden want dan smelt ie erin. Wat doe je dan? Je knijpt hem tussen je benen :x . Heb nu een litteken van 2 streepjes op een ietswat vreemde plek :+

:=

Ohja, had ooit ook een keer een lekker genant moment in een attractiepark. Er stond een enorme rij van die paaltjes, dus ik kwam op het lumineuze idee om daar zonder handen over "bokje" te springen. Helaas kan ik niet zo goed diepte inschatten en dus knalde ik er volop. Ik ben blij dat ik geen jongen ben, anders kon ik mijn nageslacht wel vergeten :+

Dag kinderbijslag! :wave:

Ik trok net m'n rijbroek uit en viel gewoon om, zo BOTS op de grond :')

paix

Re: Suffe, pijnlijke ongelukjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 20:34

Ik was laatst in het donker op zoek naar de kas die ergens voor mij moest staan. Dus ik stond op uit bed en deed twee handen voor mij uit en begon te lopen tot ik de kast deur vol in mijn smoel kreeg. Stond de deur open en had ik een arm aan de linker kant van de deur gehad en een arm aan de recht kant. Heb een paar dagen met een dik oog + wenkbrauw rond gelopen

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 21:13

Vol tegen een open keukenkastje lopen
Zo hard lachen dat je je hoofd achterover gooit, tegen een paal aan
In een rozenstruik vallen
Bukken om de hond te aaien, die enthousiast omhoog springt vol tegen m'n neus
Bijna met mijn hand in de frituurpan gevallen omdat ik struikelde (wist me gelukkig op tijd te bedenken, maar viel wel keihard op mijn gezicht)
Tot 4x toe mijn linker en rechter pink tussen de auto deur of voordeur klemmen. Ik kan mijn pinken niet meer recht doen, maar ze zijn wonderbaarlijk nooit gebroken :+
Karten met mijn vriend, ik reed voorop en remde (te hard) voor een bocht waardoor hij vol in de zijkant klapt. Heb 2 weken met een dikke knie gelopen en een pijnlijke rug en nek
En verdeer heeeel veel botsplinters in mijn voeten en knie omdat ik me misstap
En een keer heel stoer doen en met mijn vingers mijn tenen willen aanraken zonder knien te buigen. Miniscus verrekt, maanden niet normaal kunnen lopen
Oja, en mijn broek aandoen, struikelen en tegen het puntje van mijn nachtkastje vallen, auw...
Op de fiets, sleepje nemen van een scooter. Mijn stuur ging zwenken, klapt om gevolg... Wederom hele dikke knie en mijn hand lag helemaal open

Kukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 21:24

Haha, ik heb erg moeten lachen om die telefoon op de neus, omdat je moe wordt.
Heb ik ook gehad. Zooooo suf.

Ik had een poos geleden iets dat zo in een tekenfilm kwam. In de schemer zette ik mijn paardje in de stapmolen. Ik zag de hark staan en dacht: "Die moet ik verplaatsen, want ik stap straks nog op de harktanden en dan slaat die steel tegen mijn hoofd."

Dus: Ik verplaats die hark naar waar hij hoort. Stond er daar nog eentje. Waar ik op ging staan. KLOING!!! Zo die steel keihard tegen mijn hoofd. Ik moest meteen aan een tekenfilm denken.
Ik sloeg mijn hand tegen mijn voorhoofd, omdat het zo'n pijn deed. En écht... mijn had werd van mijn hoofd afgeduwd door de bult die op kwam zetten. Binnen een paar seconden had ik een enorm ei op mijn voorhoofd. Net iets rechts van het midden. En ik zag écht sterretjes.
Zoooo lüllig. Ik heb nog dagen met een bult en een blauw voorhoofd en een blauw oog gelopen.

Anonieempiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 21:33

ik denk altijd bij mezelf als ik mn haar ga stylen: ''Brand niet alweer je voorhoofd''.. en tsja.. Toch verbrand ik m bijna elke week wel 2x := Dat is pas dom :o

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 00:06

Ik heb met de krultang wel eens een vriendin haar oor tussen het ijzer gedaan. Vond ze niet zo leuk

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 00:48

auuuuwwwww inmiddels heb ik een bril wie weet dat het scheelt al stootte ik gister mn knokkel tegen het voetgangerslichtpaaltje (galgje) dat vond ik wel knap , zou mn montuur in de weg zitten. zucht

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 06:16

Dit topic is mij op het lijf geschreven. :D

Ben in de supermarkt een keer gestruikeld en in een reflex om mezelf op te vangen met mijn pink achter een schap blijven hangen. Resultaat was dat de binnenkant helemaal open lag, op de een of andere manier net zo dat er een peesje doorgehaald is en waardoor ik de pink niet meer kan strekken.

Heb laatst ook een handige actie gehad met een handbediende draaideur. Liep achter een vriendin aan naar binnen, dacht er nog wel bij te kunnen dus schoot er snel tussen. Zij had me alleen niet gezien en gaf die deur een enorme zwieper - veel harder dan ik verwacht had - dus ik lag meteen half onderuit tegen de achterkant en werd al struikelend vooruit geschoven.