Ben ik de enige autorijleskneus?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 16:32

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:03

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt

troi

Re: Ben ik de enige autorijleskneus?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:04

70lessen en de derde keer gehaald. Uiteindelijk komt iedereen er!

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 19:28

o man!! ik ben er na vandaag helemaal klaar mee!! mijn instructeur ging over op een andere tactiek, hij dacht als alles hier voor niet werkte dan ga ik maar vernederen!! bij alles wat ik deed zei hij vandaag hoe slecht het was en dat ik dat allemaal al lang moest kunnen, dat we dat al honderd keer gedaan hadden.
wat er in mijn hoofd om ging.... en het ging slechter en slechter!!!

IK heb er echt geen zin meer in!! STOMME AUTO!! ik stop er mee, ik ga geen 60 euro meer betalen om me zo te laten vernederen! ik snap best dat hij niet weet hoe hij het me moet leren, want niks helpt maar dit vind ik niet kunnen dit is gewoon gemeen!

Meino hoe gaat het nu met jou? heeft jou volle autoles week je goed gedaan?

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 20:01

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 20:08

nou dit was de eerste keer en voor mij misschien ook wel de laatste... ik snap wel waar hij heen wil, maar dit is niet de weg!

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 03:51

fryskhynders schreef:
o man!! ik ben er na vandaag helemaal klaar mee!! mijn instructeur ging over op een andere tactiek, hij dacht als alles hier voor niet werkte dan ga ik maar vernederen!! bij alles wat ik deed zei hij vandaag hoe slecht het was en dat ik dat allemaal al lang moest kunnen, dat we dat al honderd keer gedaan hadden.

IK heb er echt geen zin meer in!! STOMME AUTO!! ik stop er mee, ik ga geen 60 euro meer betalen om me zo te laten vernederen! ik snap best dat hij niet weet hoe hij het me moet leren, want niks helpt maar dit vind ik niet kunnen dit is gewoon gemeen!

meid zet door dit is gewoon tegniek het werkt echt let maar op
heeft die van mij ook gedaan en ej komt er echt zterker uit hoor let maar op

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 13:01

fryskhynders schreef:

nee, ik ben gezakt. Naar Australie gegaan. Daar 2 dagen geweest. Toen is mijn stiefvader overleden en nu ben ik weer terug in Nederland. :\
Wie weet kan ik nog een keer examen doen voor ik weer weg ga. Maar ik heb niet het idee dat ik op dit moment uberhaupt ergens toe in staat ben |( .... Dit is echt de meest verschrikkelijke week uit mijn leven.

zo'n norse instructeur maakt het idd alleen maar erger, dat is echt verschrikkelijk.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-02-12 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 13:06

ik ga binnenkort ook weer verder whahaha zit over de 100 lessen hoor

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 13:12

Volgensmij heb ik best gelukt gehad, 1ste keer bij 19 uur opgegaan en gezakt 2e keer bij 21 uur opgeweest en geslaagd *\o/*

InezFlip

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 13:14

Wees blij ik ben namelijk ook een rijleskneus heb zo weer om 3 uur theorie hopenlijk haal ik hem nu na de 2e curcus! En dan hopen dat ik echt nog maar 7 rijlessen hoef of dat ze toch zeggen dat ik er meer moet.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 13:40

19 uur??? Toen had ik net de auto onder controlle+aan bijzondere verichtingen.

Zo'n aanapak zou ook nisk voor mij zijn.. daar word ik alleen maar onzeker door waardoor alles slecht gaat.

_nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 13:45

Ik was ook een rijkneus, heb ook meer als 100 lessen gehad maar ben toen overgegaan naar automaat, toen vrij snel rijbewijs gehaald, veel gereden en anderhalf jaar later aantal lessen gehad voor schakel, stuk of 15, en mijn schakel gehaald. Ik wist wel wat en hoe ik het moest doen maar bij mij ging het fout als ik alles tegelijk moest doen en het wat drukker werd. Met automaat heb je net wat meer tijd om te kijken en hoef je je niet druk te maken om het schakelen. Na anderhalf jaar verkeers inzicht opdoen ging kijken makkelijker en kon ik me beter richten op schakelen. Misschien voor sommige hier ook een optie?

Ziviaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 13:51

shilady schreef:
ik ga binnenkort ook weer verder whahaha zit over de 100 lessen hoor

Meis, wat ben jij een doorzetter!! _/-\o_

Ziviaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 13:56

Nagano schreef:
fryskhynders schreef:

meid zet door dit is gewoon tegniek het werkt echt let maar op
heeft die van mij ook gedaan en ej komt er echt zterker uit hoor let maar op

Voor mij zou dat echt niet werken. Weet je wat helpt? Als instructeurs meer complimentjes zouden geven en niet alleen maar zeggen wat je allemaal wel niet verkeerd doet. Die van mij is geduldig, een rustige oude man, maar soms zit hij toch met zijn handen in het haar :D :D :D Maar als hij zo tegen me zou praten was ik echt zo weg.... Helaas doet hij niet veel aan complimentjes :o Ik doe liever een paar lessen extra zodat ik het beter kan, dan dat het er ingedrild wordt op deze manier...

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 13:57

Ik heb gister gebeld voor een afspraak, volgende week woensdag en dan automaat rijden.

@ _nina, ik denk dat ik het ook zo ga doen.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 14:01

Je bent echt niet de enige hoor, zijn zat mensen die er moeite mee hebben...
Ken iemand die 6x gezakt is en daarna staatsexamen (volgens mij ? Iig ander examen dan normaal) moest doen! :oo
Ik heb het zelf met 32 lessen in 1keer gehaald.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 14:08

Jockey_my schreef:
Volgensmij heb ik best gelukt gehad, 1ste keer bij 19 uur opgegaan en gezakt 2e keer bij 21 uur opgeweest en geslaagd *\o/*

Dit topic is bedoeld voor mensen die er moeite mee hebben, om elkaar te steunen. Niet voor succesverhalen,dat werkt imo alleen maar deprimerend.

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 14:12

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 14:15

Pff, volgens mij moet ik nog veel rijlessen volgen.. :=. Ik heb geen inzicht op wat ik moet doen ofzo zei de instructeur. Ik moet gewoon doen wat bij me opkomt (ook als is het fout) en niet wachten tot hij wat zegt..

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 18:06

Everytime schreef:
Pff, volgens mij moet ik nog veel rijlessen volgen.. :=. Ik heb geen inzicht op wat ik moet doen ofzo zei de instructeur. Ik moet gewoon doen wat bij me opkomt (ook als is het fout) en niet wachten tot hij wat zegt..

Dat heb ik ook!

We gingne inhalen oefenen op de snelweg, en dan ga ik de hele tijd zeggen wanneer ik naar recht en links ga. Hij zegt ga gewoon, je hoeft het niet meer te vragen.

Maar vandaag ging het best wel goed. Al blijfik een fan van weg proberen te rijden in z'n 2 :P

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 18:18

|( |( |( |( net proefexsamen gehad was een ramp makten stome fouten |( |( |(
maar heb nog even voor dat ik eind maart op mag :D :j

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 19:27

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 22:15, in het totaal 1 keer bewerkt

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:13

Menino schreef:
fryskhynders schreef:

nee, ik ben gezakt. Naar Australie gegaan. Daar 2 dagen geweest. Toen is mijn stiefvader overleden en nu ben ik weer terug in Nederland. :\
Wie weet kan ik nog een keer examen doen voor ik weer weg ga. Maar ik heb niet het idee dat ik op dit moment uberhaupt ergens toe in staat ben |( .... Dit is echt de meest verschrikkelijke week uit mijn leven.

zo'n norse instructeur maakt het idd alleen maar erger, dat is echt verschrikkelijk.

jeetje wat erg!! GECONDOLEERD!!
heel veel sterkte toegewenst in deze tijd!!
gewoon even je aandacht richten op overleven! de rest komt wel weer!!

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:14

Jockey_my schreef:

en wat heb ik hier aan :(