Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cyntje schreef:Niks mis met een TV met een kont, die werkt hier ook nog prima
germie schreef:Verder diverse keren thuisgebleven omdat iets opgehaald zou worden, en dan gebeurde het niet. Was er ineens toch geen interesse meer.
1 keer iets geruild met een bokker, althans, ikhad het opgestuurd, maar wat ik terug zou krijgen had ik niet ontvangen. pb's gestuurd, gemaild, geen reactie of van ja, het is opgestuurd. Uiteindelijk telefoonnr achterhaald, bleek het om een minderjarige bokker te gaan. Moeder wist van niets, maar zou het regelen. Dus het is goedgekomen, met een excuusbriefje. Soms is het heel moeilijk om aan taalgebruik de leeftijd te achterhalen.
Sammie schreef:LA_Woman schreef:http://www.waaromnogantwoorden.nl/2011/ ... bondolino/
Dit is ook een vorm van rare mensen op marktplaats maar ik vind ze zoooooooooooo geestig!
Er staan meer voorbeelden op http://www.waaromnogantwoorden.nl
Even humor tussendoor
Zijn dit echt gebeurde e-mailwisselingen
germie schreef:amyz schreef:Btw Germie, ik zou ook graag willen weten hoe een paard heet hoorMaar zou niet alleen daarvoor een mail sturen natuurlijk
Dat was de enige vraag in de mail.
Staat de naam je niet aan, dan noem je het dier toch anders?
germie schreef:amyz schreef:Btw Germie, ik zou ook graag willen weten hoe een paard heet hoorMaar zou niet alleen daarvoor een mail sturen natuurlijk
Dat was de enige vraag in de mail.
Staat de naam je niet aan, dan noem je het dier toch anders?
Sammie schreef:Ik moet je eerlijk zeggendat ik sowieso al niet begrijp waar je je op marktplaats aanbied als oppasser of bijrijder. Ik doe dat liever via via zodat je uiteindelijk bij bekenden uitkomt.
Ik zou nl. ook niet graag een onbekende uitnodigen om op m'n kind te komen passen (als ik die zou hebben).
Sammie schreef:Ik moet je eerlijk zeggendat ik sowieso al niet begrijp waar je je op marktplaats aanbied als oppasser of bijrijder. Ik doe dat liever via via zodat je uiteindelijk bij bekenden uitkomt.
Ik zou nl. ook niet graag een onbekende uitnodigen om op m'n kind te komen passen (als ik die zou hebben).