Poepen en scheten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Poepen en scheten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 00:08

Sterkte dan, Neej. :')

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 00:08

Zal mezelf ook nog even voor aap zetten. Ik ruik namelijk ook niet naar bloemetjes (wie wel?!)... Ik was met 2 vriendinnen in Brussel, waar we ook hebben overnacht. Als ik moet, dan moet ik en ga dat voor niemand ophouden hoor... Dus ik in hotelkamer naar de wc en daarna de badkamer deur dicht gedaan zodat de stank niet teveel de kamer zelf in zou trekken. Poosje later doet vriendin die deur weer open en ventilatie was blijkbaar nogal slecht, want geur hing er nog :') gingen ze de geur proberen weg te wapperen terwijl eentje dat aan het filmen was. Ik was dat allang vergeten, tot het filmpje een maand geleden aan een andere vriendin werd geshowd (zat er wel naast), had ze dat filmpje nog steeds op d'r telefoon :+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 00:13

Een wind laten in het zwembad is ook best komisch... Alleen de geur Blubt ook mee naar boven haha, oeps!

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 00:14

Zo zat ik eens romantisch met mijn vriend in bad, tijdens een weekendje weg. Werden we toch prompt getrakteerd op een bubbelbad _O-

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 00:15

O M G, ik heb me af en toe kapot gelachen!
Het valt me mee dat ik het topic uit heb voor half 1 :')

Ik hou van het oude cliche: Silent but violent :')

Ik weet dat family in Afrika de volgende regel had voor het doorspoelen:
Is it yellow leave it mellow.
Is it brown, flush it down..

:')

Verder vind ik nr 1 geen probleem, nr 2 doe ik toch echt liever thuis.. Of het moet langer als 3 dagen duren dan wordt het een quick flush & spray :')

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 00:15

quartel: Mag ik 't inlijsten? Elke keer als ik niet vrolijk ben hoef ik er dan alleen maar naar te kijken :')
De tranen rollen over m'n wangen, en dit keer niet van het huilen :))

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 00:19

Wat een ontzettend geniaal topic dit!

Doet me denken, n huisgenootje van me zei: Ja ik ga even naar de wc, maar wel naar mn eigen wc! Want van sigaretten ga je scheiten :P
Die zelfde huisgenoot op vakantie: Ineens midden in n gesprek loopt ie weg: ja ik moet ff scheiten hoor...

Echt, mannen...

Puchje

Optiwolk schreef:
Hahaha, we zijn gelijk een stelletje kleuters.
-scheet-
HAHAHAHA

:') :')
En nét als ik dit lees, laat vriendlief een harde knetter naast me en ik begin KEI hard te lachen.
Hij kijkt me verschrikt aan: 'Wat wat?!!'

:') Oh boy _O- _O-

Hier dus ook welbekend met de 'goeiemorgen', 'welterusten' en 'ikzaljehebben'- scheet :j
Laatst bijgewerkt door Puchje op 26-10-11 00:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Creatas

Ik had het drollenlijstje naar mijn broer gemaild:

Citaat:
Oke, je wilt niet weten waar ik dit vandaan heb :')
En bij doorsturen, of gebruik van deze weetjes... Je hebt dit NIET van mij!!

Antwoord:
Citaat:
Deze gaat geforward worden. Ik zal zorgen dat het mailtje niet naar jou terug te herleiden is ;-)

Verzonden vanaf Samsung Mobile

En nu maar hopen dat ie woord houd als ie dit naar zijn honderden vriendjes gaat forwarden

:')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 00:52

Geweeeeeldig topic! Ik heb me echt ziek zitten lachen, heb er pijn in mijn kaken en buik van. _O-

Knetteren hier ook welbekend. Mijn broertje kondigt het altijd aan: "Hee, weet je?"
"Wat?"
En dan komt er echt zo'n knetterscheet...

Ikzelf heb er wat meer moeite mee, soms durf ik hem in bijzijn van broertje ofzo nog wel laten schieten als het een stille is en hij me echt dwars zit.
Ik heb ook geen beste darmen dus kan mezelf er best mee in de weg zitten.

Heb nog nooit een vriend gehad, maar als ie op de wc zit moet ie mooi zijn deur dicht houden. Dat wil ik ook. Beetje privacy bij zoiets. ;)
Erover praten mag best... vind ik alleen maar grappig.

Weet wel dat ik er in het begin moeite mee ga hebben.
Vond het op campingtoiletjes ook altijd zo erg... ik kan niet eens rustig een nummer 1 doen als ik weet dat mensen het geklater gaan horen. Soms probeer ik me er expres overheen te zetten zo van "Niet piepen maar zeiken!" en dan lukt het wel.

Zal mezelf ook even voor schut zetten:
Ooit eens met diarree een avondje op een wc in Frankrijk op de camping gezeten. Mijn moeder er als bewaker voor omdat het echt heel zeer deed en ik moeilijk kon lopen. _O-
Ik was 14 ofzo dus nogal puberaal onzeker... :') Ooooh wat schaamde ik me.

Sanne_Relax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 01:09

Ik zit hier tijdens mijn nachtdienst verschrikkelijk mijn best te doen om mijn lach in te houden!! In het begin van mijn relatie durfde ik echt geen scheet te laten!! Na een jaar ofzo deed ik dat pas. Ook omdat hij misschien 30 scheten per dag laat :S Mijn vriend en ik kunnen nu altijd hartelijk lachen om scheten... Heel flauw! Mijn "schoonzus" liet de vorige keer een scheet op het liedje van pink- so what. tadadatatata prrrrrt. Hahahaha

Een collega van mijn cader had ook een keer iets leuks. Die zat in een open bootje en kreeg toen behoorlijke aandrang. Hij deed zijn werkpak (zo'n overall) omlaag en hing over de rand van het bootje, deed zijn pak weer aan. Later begon het behoorlijk te stinken. Bleek hij in zijn overall te hebben gepoept!!!

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 01:32

nouja, in het kader van jezelf voor schut zetten... :')

Ik liep eens op vakantie ergens in Oostenrijk op een berg.. We waren denk ik een goed halfuur onderweg toen ik ineens een flinke aanval van krampen kreeg. Echt helemaal uit het niets en echt heel heftig. Niet meer kunnen lopen / dat het zweet je aan alle kanten uitbreekt / bijna ervan moeten flauwvallen zo heftig. En natuurlijk geen toilet in de buurt.. Liep ook nog ns ergens middenin een alpenwei dus totaal geen beschutting... Was blij dat het die middag uitzonderlijk rustig was qua wandelaars :')

lovestobias_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 01:41

ik weet ook nog wel iets, was op vakantie met paar vriendinnen, ik dus lekker zitten poepen spoelt de wc niet meer door.. ik vriendinne geroepen wij met n emmer en de plee borstel de drol proberen weg te spoelen lukte dus niet.. iemand laten komen van het hotel.. vriendinne lagen op de grond van het lachen.. schaamde me echt dood.. snel de klep dicht gedaan..dus ik tegen die man gezegd op me beste engels : meneer dr is oliebol in the toilet... ze hebben de hele vakantie gezongen : er ligt een drol in de wcccccccccccccc lalalallala drol in de wcccccc :(

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 05:57

Ik had een keer een darm probleempje en ik had toen nog een verse relatie met mijn ex.
Ik dacht dus onopvallend naar de wc te gaan , ging ie drna na de badkamer en ging keihard lachend zeggen dat ik stinkie gedaan had -.-

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 06:30

Vriendlief had nog een mooi schijtverhaal uit Polen vorig jaar :')

Hij was met de Dresden-Breslau rally mee als monteur, en op een gegeven moment zijn ze verkeerd gereden. Op dat moment krijgt hij ontzettende buikkramp en moest na 3 dagen toch wel ontzettend poepen. Dus, hij loopt een stukje de bossen in, knoopt z'n broek los en nog voor hij kon gaan zitten liet hij een scheet en lag er een hoopje stront een meter verder de bossen in :') _O-

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 06:51

Dioxide, ik ben een beelddenker... Get the picture dus.

Mijn vriendje is trots als ie ze op zn werk pal naast een collega doet en kickt er dan op als diegene even snuift.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 07:11

Ik heb een poos best wel last van mijn darmen gehad. En dat vond ik best wel vervelend in ht bijzijn van vriendinnen en mensen die ik niet kende. Maar als ik naar het toillet moet dan moet ik gewoon.

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 07:22

Oh die verhalen hier :D Mijn vriend en ik laten ook gewoon scheten als we met zijn tweeen zijn :d en we hebben er meestal ook nog de grootste lol om :D
Heb zo ff snel geen komische voorbeelden, tis nog vroeg :')

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 07:22

Wowww wat een grappig topic dit,ik lig hier helemaal in een deuk,zo op de vroege ochtend!

Mijn vader maakt er een sport van,zo hard en stinkend mogelijk......pfff

ik durfde bij mijn ex vriend gewoon naar de wc hoor,alleen scheten laten,nah dat vind ik dan weer wat minder

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 07:25

Scheten laten liever niet, je hoeft elkaar niet alles te delen.
Maar soms zijn mijn darmen van streek en krijg ik alleen maar meer krampen als ik ze ophoud.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 07:45

In frankrijk ging ik poepen,zat heel onhandig.Vond het al vreemd,kreeg het maar niet weg geduwd.Wat bleek het was een bidet :o

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 07:53

ik zat eens op solicitatiegesprek.....ging een beetje raar en er werd me verteld dat ik op een tafel mocht gaan zitten.
Ik had al last van mijn buik en zat `m al een beetje te knijpen.......
Moet ik ineens niezen!!!!! :=
Nah...daar kwam die hoor.......HAAATTSSSIE. knetter knetter pang!!!!! :oo
De persoon waar ik dat gesprek mee had kreeg vervolgens de slappe lach....... :')
En ik stug een houding volhouden of er niks gebeurt was O:)

Nano05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 08:07

Whaha, geniaal topic dit :j

Okay, je bedrijft de liefde met elkaar, hij komt op het hoogtepunt en tegelijk op de maat knettert hij er (per ongeluk) op los... B-)

Ik heb echt helemaal dubbel gelegen :):)

Nano05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 08:08

quartel schreef:
ik zat eens op solicitatiegesprek.....ging een beetje raar en er werd me verteld dat ik op een tafel mocht gaan zitten.
Ik had al last van mijn buik en zat `m al een beetje te knijpen.......
Moet ik ineens niezen!!!!! :=
Nah...daar kwam die hoor.......HAAATTSSSIE. knetter knetter pang!!!!! :oo
De persoon waar ik dat gesprek mee had kreeg vervolgens de slappe lach....... :')
En ik stug een houding volhouden of er niks gebeurt was O:)

En dat zonder te verkleuren? :o .. whaha geweldig...

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 08:44

Waha wat erg zeg.