Vanmiddag klaart het weer op hoor. Er trekt nu even een regenfront over nederland,het waait stevig dus dat front is gauw over nederland heen. Je zal zien dat het tegen de middag droog word en af en toe de zon zien.
@Goyha, afgelopen winter heb ik veel gehad aan jouw voorspellingen. Die waren altijd zo optimistisch en nog belangrijker kloppend. Wat is jouw idee over aankomende winter? En hoe komt het dat je zoveel over het weer weet?
In het westen is het nu droog! Zie zelf het zonnetje al
Hier is het vanaf half 12 alweer droog,ook hier komt het zonnetje voorzichtig door.
@Sleeper Ik zie een zachte winter met ook wel sneeuw,en als die sneeuw valt zal het een flink pakje zijn. Veel [langdurig] sneeuw verwacht ik niet,ook geen hele lage temperaturen van -15 ofso. Hoe lang deze winter duurt? ik denk weer tot half januari,maar het is nu nog iets te vroeg om dat te zien. Ik heb bepaalde gave's,zo ook met het weer.Helaas zit ook ik er wel eens naast hoor.
Vandaag gaat me dochter naar Ponypark Slagharen,ze wilde het afzeggen vanwege de slechte voorspellingen v.h. weer [90 % regen].Ik heb gezegd dat ze gerust konden gaan,dat het vanmiddag mooi weer word en droog blijft.Dus zijn ze toch nog gegaan.
Het klinkt zéér raar maar soms lijk ik invloed te hebben op het weer.