Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Share schreef:Dank je. Ja ik heb besloten om hulp te zoeken met ondersteuning van stichting mee zodat ik niet weer de kans loop om in eentraject te komen dat niet goed aansluit op mijn problemen. Dit gaat zo niet langer.. Mn vriend heeft net vanuit zijn werk mijn afspraak verzet naar een dag dat hij met me mee kan. Vandaag had t niet goedgekomen.. Dus was net weer even brullen.. Van opluchting dat ik niet hoef maar ook omdat ik zo baal van die klote paniek en angst aanvallen! Ik ben benieuwd wanneer ik aan de gang kan met dat traject. Ik heb er zin in, zin om mezelf weer te hervatten zodat ik op een normale manier kan functioneren in de maatschappij.. Ik hoop echt voor jou, dat je ook weer grip op je leven, gevoelens en emoties krijg!! Dit is niks zo!
Hij is echt te gek
Dat zeg ik hem ook elke dag. Soms zeg ik zelfs sorry voor mijn huilbuien en chaotiek maar hij zegt altijd dat het goedkomt, ook al zie ik het soms even niet meer zitten. Joolien schreef:Volgens mij zitten wij aardig op een lijn ja. Werk je momenteel? Ik zit nu in de ziektewet en moet morgen voor het eerst langs de bedrijfsarts.
Ik ga naar de psychiatrische afdeling van het ziekenhuis. Ben benieuwd. In het begin dacht ik trouwens dat ik wel meeviel, maar nu ik alles toelaat lijkt het veel meer en ernstiger dan verwacht. Dat is wel eng.
Mijn vriend geeft me gelukkig het vertrouwen dat het goed komt, ook financieel etc. En hij wilt ook niemand anders. Heel fijn is dat, om die vastigheid te hebben. Niks is zeker bij mij, behalve hij.
Dank je Charlotte.
Dit is de reden dat ik vaak op bokt zit