Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 08:51

annewill schreef:
knollentuin schreef:
och, och, ik heb ook in de zorg gewerkt en er vreselijk veel poepincidenten meegemaakt, zo ooit s in de nachtdienst ,je doet dan de ronde met zn tweeen.. sta ik bij een meneer die duidelijk ontlasting heeft gehad,maar dus nergens die drol te vinden :? staat mn collega bij het bed ertegenover..en roept gevonden! had die patient zn drol dus gewoon naar de overkant gegooid,bij iemand anders in bed...

_/-\o_ :')
Ik rol bijna m'n bed uit.

Ik lag me rot hier zo vroeg in de ochtend :')

Annem84

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 11:22

haha, bij mij valt het wel mee. Toen mijn katten nog klein waren heeft er een keer eentje in mijn werkschoen gepist... Die ik dus de volgende ochtend gewoon aantrok en toen dacht, iew nat...

Maar goed ik weet nog wel het toppunt van ranzigheid van een vriendje van mijn broertje vroeger..

Toen we klein waren speelden we altijd op de boerderij tegenover ons huis. We gingen dan ook mee met de tractor het land op.
Toen werd er nog ouderwets gegierd (tegenwoordig injecteren ze het, maar toen sproeiden ze het nog ouderwets over het land)
Wij zaten in de tractor en op een gegeven moment zat de gierton verstopt. Dus het vriendje van mijn broertje ging erachter staan om te kijken waarom die verstopt zat.

En je raad het al op dat moment schiet iet los. Wat bleek... Op de boerderij is een van de kittens in de gierput gevallen en overleden. Nou die zat dus klein in de ton en schoot samen met liters koeienstront los over dat vriendje van mijn broertje heen...

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 11:26

Gatverdamme aaah ik denk echt dat ik van walging dood neer zou vallen :')

Elienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 11:55

ooh heb ook en vieze :')
we hadden een tijdje geleden een kat die al wat ouder was en vaak in huis haar behoefte deed...
op een gegeven moment kom ik thuis en zet ik me neer in de zetel, ligt er naast mij een dekentje en dacht .. ik zal dat maar eerst even checken voor ik het over me heen leg..
Kat had de gewoonte om het op dekentjes te doen en ze dan om te leggen zodat het 'bedekt' was.
Plooi ik dat dekentje open grijp ik recht met mijn hand in zijn kak!
Helemaal vies probeer ik de kak van mijn hand te schudden plets hij zo op mijn voet!
Ik wist niet hoe snel ik onder de douche kon staan :')

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 11:55

_O- Lekker :Y)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 12:01

Wij waren in Italiè uit eten, een vrouw at spaghettie maar zei ik zit vol.Ze ging naar de wc,komt ze terug ze ging zitten.En gaf een gil,ze stond op en riep iew wat is dat? Mijn vader zei heel droog, o daar is mijn plaatje met m,n tanden en stopte het zo weer terug in zijn mond.(had ze er in gedaan toen ze nar de wc ging)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 12:17

marleen_usar schreef:
Wij waren in Italiè uit eten, een vrouw at spaghettie maar zei ik zit vol.Ze ging naar de wc,komt ze terug ze ging zitten.En gaf een gil,ze stond op en riep iew wat is dat? Mijn vader zei heel droog, o daar is mijn plaatje met m,n tanden en stopte het zo weer terug in zijn mond.(had ze er in gedaan toen ze nar de wc ging)

Daar snap ik geen reet van.
Zij had zijn plaatje in haar spaghetti gedaan toen ze naar het toilet ging? :?

WenMLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 15:10

ja die laatste snap ik niet?
voor de rest, You make my day :')

kritegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 15:16

Op een manege waar ik vroeger veel kwam, hielp ik wel eens mee met de koeien. Er was 1 koe die te vroeg ging kalveren.
Dit verliep niet helemaal goed moesten de neus van kalfje vast pakken maar die schoot los en vloog door de lucht vlak voor mijn neus op de grond.
Het kalfje leefde al niet meer, omdat het te vroeg was maar toch ieeeel.

Vooral op (naakt)slakken staan is bah bah en nog een bah.
Ik vind snel dingen vies eigenlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 15:54

Ik krijg allemaal fobieen van dit topic :') . Heb zelfs net m'n blikje drinken maar in een bekertje gedaan.
M'n lunch goed geinspecteerd ( normaal kijk ik er niet ens naar )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 15:56

Merrie was net bevallen .:
Do leg jij eens ff een knoop in die nageboorte anders kan ze er op gaan staan niet aan trekken of iets hoor ..
succes en tot straks :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 15:58

Een vent die tegenover me in de trein zat en lekker met zichzelf bezig was :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 16:12

Jans schreef:
Een vent die tegenover me in de trein zat en lekker met zichzelf bezig was :=

Hahaha .. ik zou dan echt proberen te filmen om het aan me vrienden te laten zien ..
Althans als je bedoelt dat hij aan het ' handwerken' was :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 16:13

Ja daar was hij ook mee bezig.. ik ben zo snel als ik kon de coupe uitgerend. Ik vond het maar niets zo openbaar := straks vloog zn kwakkie nog richting mij :=

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 16:18

Jans schreef:
Ja daar was hij ook mee bezig.. ik ben zo snel als ik kon de coupe uitgerend. Ik vond het maar niets zo openbaar := straks vloog zn kwakkie nog richting mij :=

dan had je wel een uitstekend verhaal bij om hier te vertellen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 16:29

Hahahaha ja idd !! _O-

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 16:40

Haha iets gelijkaardigs als het jouwe TS :D

Ik ben al een paar x op een volgezogen teek gaan staan :')

Maar het meest gore was:

mijn hond lag bij me in de zetel met z'n snoet op m'n schoot (schotse collie).
Ik zie in zijn mondhoeken 2 witte 'wratjes' hangen en ik denk 'hmm c'est quoi ça?'

En ik trek eraan en zie 'draadjes'.

Opeens begonnen die draadjes te bewegen en toen viel mijn euro dat het een 'verse' teek was :oo

Heb m'n hond nog nooit zo onrespectvol behandeld als toen, arm beest vloog van de zetel, voor ie het wist had ik hem tussen m'n knieeën geklemd
en een half uur later had ik zo'n 40 teken van het arme beest gehaald!

Blijkbaar was manlief 2 dagen ervoor in de bossen gaan wandelen :(:)

Raki was toen behaldeld met een product voor teken... Straf dat die er dan zoveel had!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 17:24

Fiebie schreef:
Oke, mijn leven bestaat uit dit soort fijne uberranzige voorvalletjes....
Serieus story of my life

* vogelstront op mijn hoofd
* in de hondenstront stappen
* als kind in een koeievlaai gevallen
* spin in mijn gezicht
* Al trekkend een kruiwagen over de rand van de mesthoop-oprit proberen te trekken, de handvaten vliegen eraf en ik lig gestrekt in de mesthoop* Slakkenskiën doe ik hier regelmatig
* Bij Ambulante Zorg gewerkt (het waren 2 fantastische dagen :D ) en mevrouw had de hele boel ondergescheten en was al schijtend door haar huis aan het wandelen... oh bloody joy... :roll: (was geen vaste mest, detail :D)
* Paarden die écht recht in mijn gezicht een scheet laten, onder de noemer van 'ontspanning' *zucht*
* Uit een pak melk drinken, lees: Klontenpap.... Jottem

Verder schiet er even niks te binnen.... :D

Hier was ik bij en kan nog steeds huilen van het lachen als ik er aan terugdenk _O- :')

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 17:25

Oh de paardenscheet ken ik ook.... recht in m'n mond omdat ik net wat wilde zeggen :r :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 17:37

Ook best smerig: Ik kan de afgelopen dagen elke dag het steeds verder vorderde schimmel/rottingsproces van een pan tomatensoep aanschouwen :') Hij stond in de koelkast, dus voor hij er zelf uit zou lopen had ik hem maar bij de balkondeur gezet, en daar staat hij nu nog steeds... (studentenhuis ;))

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 17:38

Ik heb bij een varkensboer gewerkt en ik ben eens in de mestput gevallen := Lekker warm hoor, zo'n 10.000 liter varkensstront tot je nek :))

Maar het goorste vond ik daar toch een volwassen varken dat was overleden, ze hadden het alleen niet gezien... Dus een week later willen ze met de trekker dat varken naar buiten trekken en de voorkant bleef gewoon liggen, allemaal darmen en rommel door heel de gang heen en raad eens wie het op mocht ruimen.
Laatst bijgewerkt door bromfiets op 23-09-11 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 17:41

Bromfiets ieeeeek omg dat is echt ranzig :=

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 17:42

Oh ik heb er nog 1, mijn moeder sneed een keer een bloemkool door midden, incl maden :') _O- Eetsmakelijk :))

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 17:45

bromfiets schreef:
Ik heb bij een varkensboer gewerkt en ik ben eens in de mestput gevallen := Lekker warm hoor, zo'n 10.000 liter varkensstront tot je nek :))

Dat is ook echt levensgevaarlijk hoor. :oo

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 17:48

Vroeger bleef ik een keer slapen bij kennissen. Ik moest 's nachts even een plasje doen op het toitlet - wat ik normaal echt nooit hoef 's nachts - Dus ik loop zo hun gang op, en ik dacht nog: ''Hmm wat ligt daar toch op de grond?'' :Y) Dus ik met mijn sok er in gestaan en er lekker in gedraaid met me voet - :') - Kom ik terug en ik vond het al enorm walgelijk meuren. Dus volgende dag hoor ik dat het kots was van de hond. En daarmee heb ik lekker in zitten draaien met me voet, en lekker met die sok in me bed gelegen. Nou ik kan niets lekkerders voorstellen }>