Goedemorgen! Hier begint de dag droog, het ziet er goed uit maar er is wordt weer veel regen voorspeld!
quartel
Geplaatst: 25-08-11 07:53
Nog meer regen???......bah
Hier is het wel bewolkt maar toch kan ik daar dat vliegtuigje zien vliegen tussen de wolken door. Hier en daar een stukje blauw met het gevoel dat de zon er zo door kan gaan komen. Ik wilde vandaag eigenlijk even met mijn biggetje naar buiten gaan. Maar even zien of dat ook gaat lukken.
Vrijdag is er vooral in de oostelijke helft van het land nog wat zon. In de loop van de ochtend neemt van het zuidwesten uit de bewolking toe en ook de kans op enkele pittige regen- en onweersbuien. Daarbij zijn dan ook hagel en zware windstoten mogelijk. De maximumtemperatuur loopt uiteen van 20 graden in het zuidwesten tot 26 graden in het oosten van het land. De matige oostenwind draait in de middag naar zuidwest en neemt daarbij vooral langs de kust toe naar vrij krachtig tot krachtig, 5 tot 6 Bft. (Bron: KNMI)
Stralend, maar inderdaad voor mij ook iets te warm . Maar durf het niet goed hardop te zeggen. Wat een rampen-verwachting voor morgen nou weer .
Kan het niet gewoon droog en niet te warm worden?
iefke
Geplaatst: 25-08-11 14:20
Heerlijk weertje hier 24 graden, zonnetje. Ik hou er wel van
quartel
Geplaatst: 25-08-11 14:39
yeeejjj.....lekker een buitenrit gemaakt vandaag Beetje jammer dat pown heeeeel veel spoken zag en mieren en trollen en de ene harverzakking na de andere kreeg. Lekker scheef trok in de galop en overal zijn nek over brak
maar ach....de zon scheen en de temp. was ook heerlijk....wat wil je nog meer toch?
Morgen weer kans op onweer! Dat buitje in Zwolle was mooi, alleen wel wat minder dat ik op het station op een ijzeren bank zat onder een ijzeren afdak...
Hier net een flinke harde bui snel de was binnen gehaald, en helaas ligt er nog gemaaid gras op het land en ik zie dat mijn zwager nu zelf maar aan het binnenhalen is ( die slimmerd dacht dat het een paar dagen droog zou blijven)...verder is het warm...( zw.prov.utr)
Hiraeth
Geplaatst: 25-08-11 15:34
Joolien schreef:
Ik wil ook onweer Ga ik stormjagen
Ik ook! Al zijn ze laatst vertrokken zonder iets tegen mij te zeggen. Gelukkig *gemeen* hadden ze ook niks.
Anoniem
Geplaatst: 25-08-11 15:35
Nimuz_ schreef:
Joolien schreef:
Ik wil ook onweer Ga ik stormjagen
Ik ook! Al zijn ze laatst vertrokken zonder iets tegen mij te zeggen. Gelukkig *gemeen* hadden ze ook niks.
Nohhhh! Jammer dat je net te ver weg woont anders had ik je opgehaald.
Leliaardje
Geplaatst: 25-08-11 15:37
Quartel: zo te zien komt er een pittig buitje over jullie heen, of niet?