Ik heb ook gestemd! (zag dat je al bovenaan stond!) Wat ontzettend gaaf voor je zeg, ik gun je het van harte om bruid van de show te worden Veel succes!
Bedankt voor het stemmen Kan iemand me misschien vertellen of stemmen nog mogenlijk is ? Ik heb hier op alle pc's/telefoons al gestemd.De site is namelijk een beetje veranderd.. dus vraag me af of het stemmen is afgelopen
Ik heb ook op je gestemd! Je gaat sowieso winnen, je hebt minstens 1000 stemmen meer als de andere meiden! Ik vind jou ook 1 van de knapste trouwens, een paar meiden hebben echt een raar gezicht.
Fred_Kroket
Geplaatst: 05-08-11 19:07
Jeetje wat gaaf zeg!! En je bent echt heel knap! Heel veel succes!!!
Dank jullie Dat ik bovenaan sta met de stemmen betekend niet dat ik win he De 10 met de meeste stemmen mogen een show lopen in Amsterdam.. en daar kiest Mart zelf zijn bruid
Ik heb ook op je gestemd! vind je op de groepsfoto ook zeker wel de mooiste van alles. Succes!
lovehorses7
Geplaatst: 05-08-11 19:17
Je hebt de meeste stemmen zag ik (als ik de goeie voor ogen heb )
Sodeletuut
Geplaatst: 05-08-11 19:29
Wishper schreef:
Dank jullie Dat ik bovenaan sta met de stemmen betekend niet dat ik win he De 10 met de meeste stemmen mogen een show lopen in Amsterdam.. en daar kiest Mart zelf zijn bruid
En als hij een beetje goede ogen heeft kies hij jou!
Wishper
Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-11 20:26
Ahhh haha Ik hoop dat hij mij kiest !! Kans van 1 op 10 als het goed is !
pmarena
Geplaatst: 05-08-11 20:52
Joh , volgens mij zie ik hem op die foto in je openingspost al denken van : grijns , die lange blonde is van mij *gna* haha
Wishper
Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-11 21:05
Hahahaha Ik moet eerlijk toegeven, ik heb alle foto's van de meiden samen met Mart Visser zitten bekijken.. om te vergelijken bij welke hij het meest vrolijk lacht
Ik vind hem er op jouw foto echt bij staan alsof hij een homo-huppeltje (van enthousiasme) moet onderdrukken , hihi , volgens mij ben je echt een vondst hoor
Je bent een hele mooie meid zonder dat je een huppeltutjes-uitstraling hebt , straalt wel wat karakter uit , komt heel aardig over , niet uit de hoogte ofzo , en dat is gewoon hartstikke leuk