Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:21

Hahahahaha ik heb me echt dood gelachen om sommige bloopers, er staan echt geweldige tussen.

Ik heb ook genoeg bloopers. Zal er eentje noemen :P
Elk jaar is er hier in de buurt schuurfeest, voor een bepaald bedrag kan je onbeperkt drinken.
Zodra het drankje op is dus gelijk weer nieuwe halen, en op een gegeven moment was ik onwijs van de kaart. Ik was er met me vriend(nu me ex)en nog meer mensen maar ging tegen andere ook aan leunen en aahankelijk doen en ik viel alleen maar om. Me ex en een vriend hebben me heel de avond alleen maar opgetild aan een stuk door, en ben in de jacuzi gegooit zonder dat ik het zelf wist, is van horen zeggen wist alleen dat ik het koud had op de terug weg naar huis. en omdat ik zover heen was stond ik in me bh te dansen, jurkje was zijknat en omhoog gekropen door schuim en jacuzi. Het enige wat ik van die avond weet is dat ik het koud had op de terug weg em op de terug weg alleen maar ben wezen janken en schreeuwen en schelden tegen me ex, hij mocht me niet thuis brengen en moest op rotten en liep toen aan me bagage drager klemmend terwijl me zus met twee fietsen liep.

En een keer bij een apreski feest, ik was er met een gozer waar me buurmeisje mee zat, me buurmeisje en zus heen gegaan en nog paar gasten waren er ook die die gozer kenden. Ik stond aan iedereen drankjes te bedelen en er was een meisje die me ex goed kenden, die zij tegen me jij was toch ook op .... zijn verjaardag en zij nog meer dingen. Ik vond het maar een raar mens en het was al over met me ex waar ze ook over ging beginnen toen heb ik haar schijnbaar keihard in het gezicht geslagen en vervlgens liep ik naar die gozer waar we mee waren en zei ik weet je wat ik bij die domme blonde griet heb gedaan, en ik deed het zo voor bij hem. Was die niet blij mee sloeg hem dus ook hard in het gezicht.

Ook op apreski feest voor de ogen van het barpersoneel twee glazen uit me handen laten vallen, had echt geen kracht meer. Om vervolgens keihard hun uit te lachen toen ze het aan het opruimen waren. En ze hadden daar allerlei rare mutsen/hoeden etc en daarvan heb ik er heel veel meegepikt. :$

Elk jaar is er in Schipluiden een week lang zomerfeesten, en ben ik ook altijd van de kaart.
Weet nooit meer hoe ik thuis kom of wat er op de terug weg is geberud maar mensen zeggen de volgende dag altijd dat ze zich dood schaamden en dat voorbijgangers elke keer stopten om te vragen of het wel goed met me ging. Als ze dan zeiden dat ik teveel op had zeiden ze ik zou me schamen als ik haar was en morgenochtend wakker wordt. Ik val dan alleen maar elke meter van me fiets af en is een heleeee lange boere weg, en lig dan elke keer bijna in de sloot of met me benen in me spaken van me fiets. Ook omhels ik me fiets dan regelmatig en wordt ik elke keer boos als iemand er wat van zeg of lig ik midden o pde weg en komt er vervolgens een auto aan.

Hmm wel weer genoeg blunders van mijn kant. :P

Ann_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:46

ElineS schreef:
Ik heb ook nog wel een hilarische foto, maar durf die niet zo goed te delen :o .

zieeeeeeeeeeeeen :):) :):)

Marlis

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:47

Plaats de foto's maar, kunnen we lachen haha.
Foto's als je dronken ben kunnen hilarisch zijn.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:48

Ik kom dan later op de site van de fotograaf foto's tegen waarvan ik denk
Huh, was ik daar?
Wanneer is dat getrokken?
:')

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:49

Hahaha.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:50

Ann_e schreef:
ElineS schreef:
Ik heb ook nog wel een hilarische foto, maar durf die niet zo goed te delen :o .

zieeeeeeeeeeeeen :):) :):)

Zeker zien!!!!

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:50

@marlis:ik vind het niet zulke grappige bloopers eigenlijk... Mensen in het gezicht slaan e.d :n

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:51

ElineS schreef:
Och ik herinner me er ook één. We waren in een tent en die ging sluiten. We moesten nog wel even snel naar boven, naar de WC. Dus wij met zijn drie naar boven, dikke lol, want er staat allemaal spul. Zien we ineens een wasmachine. Dat was me toch kei interessant. Na wat gerollebol over de vloer hebben we daar twee vaatdoeken uit gestolen :') . Snel naar beneden, de deur uit. De barkeepster keek ons toch raar aan. Hup de straat op met die dingen, superleuk. We draaiden ze de hele tijd en gingen er mensen mee op de kont meppen op straat. Werd niet zo gewaardeerd.

Volgende dag werd ik wakker, draai me nog even lekker om en geraak met mijn neus in één van die stinkdoeken die we hadden meegenomen. Dat ding stonk! Het heeft me even geduurd voordat ik begreep waarom ik een vaatdoek bij me in bed had...

ZIEN!!!!!!!!!!! :j

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:57

Ik had laatst op de zwarte cross dat mijn biertje niet helemaal lekker viel, waardoor ik me bedacht dat ik beter even wat kon eten. Ik met de hele groep terug naar de tent gelopen, ondertussen iedereen verloren, dus ik kom alleen aan bij de tent om mijn muntjes te pakken, sta voor die flappen en zeg ook serieus hard op "Kút, ik heb de sleutel niet bij me... "

Toen kwam mijn buurman maar vertellen dat de tent geen sleutel heeft en dat ik beter de rits open kon doen _O- _O-

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 23:09

Oja, onze buurman van de tent was ook nog verdwaald op de weg van zijn tent naar onze tent, zn vriend belde m toen die er wel erg lang over deed om de drank te halen :+

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 23:09

x_Rebecca schreef:
Ik had laatst op de zwarte cross dat mijn biertje niet helemaal lekker viel, waardoor ik me bedacht dat ik beter even wat kon eten. Ik met de hele groep terug naar de tent gelopen, ondertussen iedereen verloren, dus ik kom alleen aan bij de tent om mijn muntjes te pakken, sta voor die flappen en zeg ook serieus hard op "Kút, ik heb de sleutel niet bij me... "

Toen kwam mijn buurman maar vertellen dat de tent geen sleutel heeft en dat ik beter de rits open kon doen _O- _O-

Zou ook echt wat voor mij zijn :+
Ben ook bijna de tent in en uitgevallen elke keer, omdat we de onderkant vast hadden :+ Probeer dat maar eens open te krijgen als je veel op hebt :+

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 23:17

Op een feest van een vriendin stonden een andere vriendin en ik 'gezellig' te praten tegen een man die daar ook was, waren nogal aangeschoten/dronken en kraamde dus nogal onzin uit.
Later besefte ik dat we in 'gesprek' waren met Bert van Leeuwen (van That's the question/familiediner)... :')

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 23:24

x_Rebecca schreef:

:') hahahahaha die vind ik echt mooi!!!!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 13:37

Tesz_2208 schreef:
x_Rebecca schreef:

:') hahahahaha die vind ik echt mooi!!!!

Zie het mezelf nog wel doen!

Una

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 13:57

Ik weet nog eentje! Toen gingen we uit, en waren we op de terugweg met de taxi. We reden net mijn straat binnen.
Taxichaffeur : Welk huis ?
Ik : De laatste foto
Taxichaffeur : Bedoel je niet huis ?
Ik : Oh ja, het laatste hotel!
Taxichaffeur : Huis!
Ik : Foto! :D

En ik dacht toch echt dat ik elke keer huis zei..

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 14:18

Ik had afgelopen zaterdag ook ietsjes teveel op... mijn ontbijt (lees lunch) begon al met malibu-cola :')
De rest van de dag natuurlijk flink doorgedronken, stond nogal te wankelen op mijn benen gelukkig dat het zo druk was en andere mensen mij (onbewust) opvingen. Mijn vriend en ik waren weer thuis en ik zo even gaan omkleden. Ben toen op bed gaan liggen en blijkbaar in slaap gevallen (wat best knap was aangezien de kamer helemaal draaide), mn vriend is toen na een kwartiertje naar boven gekomen omdat het opeens zo stil was. Blijkbaar heb ik toen hele verhalen tegen hem zitten vertellen en op zijn antwoorden gereageerd etc terwijl ik me daar even later niks meer van kon herinneren, haha. Heb op feest zelf ook zoveel foto's gemaakt van mensen die ik niet kende. Ook bij vrienden de hele tijd vragen of 'wij' al op de foto stonden en zo nee dat we dat dan maar eens even moesten doen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 16:08

Ohja nog 1 van de vakantie:

We hadden 's middags lekker een best grote cocktail gedronken, waarna m'n zus al meteen wankelend naar het hotel liep. Maar ik voelde echt helemaal niks, leek voor mij gewoon alsof ik limonade had gedronken :') Maar toen we in het hotel ff op bed lagen kwam de cocktail bij mij ineens binnen met vertraging :+ Ik probeerde wat te zeggen, maar er kwam alleen maar gebrabbel uit :') Zegt m'n zus zo: 'Probeer je russisch te praten of communiceer je met aliens?' ghehe :o

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:38

Juul schreef:

We hadden 's middags lekker een best grote cocktail gedronken, waarna m'n zus al meteen wankelend naar het hotel liep. Maar ik voelde echt helemaal niks, leek voor mij gewoon alsof ik limonade had gedronken :') Maar toen we in het hotel ff op bed lagen kwam de cocktail bij mij ineens binnen met vertraging :+ Ik probeerde wat te zeggen, maar er kwam alleen maar gebrabbel uit :') Zegt m'n zus zo: 'Probeer je russisch te praten of communiceer je met aliens?' ghehe :o

_O-

Heb ik ook wel eens gehad met een Margherita, mijn vriendinK: 'zo die is sterk' Joyce: 'Ik voel niks'
Nee dat duurde een half uurtje, godsamme :Y)

Was ook meer een vissenkom dan een normaal glas haha.

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:56

Hackie schreef:
Juul schreef:

_O-

Heb ik ook wel eens gehad met een Margherita, mijn vriendinK: 'zo die is sterk' Joyce: 'Ik voel niks'
Nee dat duurde een half uurtje, godsamme :Y)

Was ook meer een vissenkom dan een normaal glas haha.

Oh dat heb ik ook eens gehad na een dikke fles wijn. Echt hele avond niks aan de hand, maar op het moment dat ik mijn (lucht)bedje instapte voelde ik hem opeens behoorlijk hangen *oeps*.

Verder geniaaal topic, het enige wat ik van mezelf kan bedenken is van me fiets vallen. Was de dag dat we allemaal geslaagd waren op vmbo hier, wij 's avonds met de klas op stap en was echt supersuper dronken(was ook 1x en nooit meer, dat vond ik echt niet grappig). En ik wilde van de kroeg naar huis fietsen, toen oud klasgenootje mij aanhield "Anne je moet ook nog mee naar het boothuis". Ik van fiets afstappen en boem, daar lag Anne. Ben maar doorgegaan naar huis, ipv weer kroeg in :') . Thuis nog een keer bijna de heg in gefietst, ik werd thuis gebracht die avond door stalgenootje en die zei bij het laatste stukje "dit red je wel toch?" en boem ik lag in de heg.

Verder ben ik wel als ik op stap ga behoorlijk aangeschoten en dan ga ik wat wankel op m'n hakken staan(ik loop ook nooit op hakken buiten stappen om, dus dat zal wel meespelen), echt vallen doe ik niet maar ik vind een steuntje op den duur toch wel aangenaam dan.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 00:48

Dat heb ik ook zooo vaak, dat ik echt niks voel, dus dan nog maar een paar drankjes neem en dan ineens BAM is het er en heb ik spijt van die laatste paar drankjes :')

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 01:16

Jeeeeeeeeeeeeetje :') ! Wat zijn jullie gek hahaha! Heb echt het hele topic gelezen hahahaha :')

Die de politie liet schrikken :') _O- ! En die met de stoeprand.. HAHAHA :') ! Sukkels :') ! Hahaha! Ik heb serieus een half uur dubbel gelegen hier :') ..

Ik kan nu even niks verzinnen..

Alleen dat wij met CV naar Brabant waren gegaan, en daarna hier in Arnhem nog wat gingen drinken. Beetje jammer dat het hier nog geen CV Was :') .. Ik had een bananenpak geleend van iemand in Brabant maar vergeten uit te doen :') . Dus ik met een politie pakje en een bananenpak erover heen hier in Arnhem wat drinken. Iedereen wilde met mij op de foto.. Heb met iedereen staan knuffelen :') ..

Kwamen 2 politie agenten tegen en toen ging ik strippen :? .. Dat bananenpak uittrekken zodat ik in mijn politie pakje stond.. 'HALT! POLITIE! HALT HALT HALT! OOOH WILDPLASSEN 90 EURO! Mag ik je paard lenen?!' * Pakt dat paard bij de teugels en neemt hem mee.. 'Kom maar schatje, kom dan!'

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 02:56

:D Mijn buurmeisje en ik gingen altijd samen stappen met 1 fiets. De heenweg had zij gefietst, de terugweg fietste ik. Alleen heb ik nooit gemerkt dat ze onderweg eraf gevallen was. Vond ze niet leuk...

Op het fietspad staan en maar niet kunnen beslissen welke van de 7 strepen je moet volgen om thuis te komen en dat aan iedereen gaan vragen....

Een overstekende vijver niet kunnen ontwijken en daar ineens middenin staan hartje winter was ook niet zo prettig.

De spoorsloot in fietsen is ook geen goed idee weet ik uit ervaring.

De trap niet op kunnen komen en op de grond voor de trap in slaap vallen ken ik ook.

Sateh bestellen en je vlees door de gestoorde motoriek van de drank door de hele snackbar katapulteren is ook niet iets wat je in dank wordt afgenomen...

Genantste voorval: een klapband krijgen met de fiets in een tunnel en zelf wegduiken en iedereen waarschuwen dat ze aan het schieten zijn....

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 03:39

Anne_GTI schreef:
:D Mijn buurmeisje en ik gingen altijd samen stappen met 1 fiets. De heenweg had zij gefietst, de terugweg fietste ik. Alleen heb ik nooit gemerkt dat ze onderweg eraf gevallen was. Vond ze niet leuk...

Op het fietspad staan en maar niet kunnen beslissen welke van de 7 strepen je moet volgen om thuis te komen en dat aan iedereen gaan vragen....

Een overstekende vijver niet kunnen ontwijken en daar ineens middenin staan hartje winter was ook niet zo prettig.

De spoorsloot in fietsen is ook geen goed idee weet ik uit ervaring.

De trap niet op kunnen komen en op de grond voor de trap in slaap vallen ken ik ook.

Sateh bestellen en je vlees door de gestoorde motoriek van de drank door de hele snackbar katapulteren is ook niet iets wat je in dank wordt afgenomen...

Genantste voorval: een klapband krijgen met de fiets in een tunnel en zelf wegduiken en iedereen waarschuwen dat ze aan het schieten zijn....

SHOAAARMAAAAA, TWEE witte sausen... Konijn?? Hey Chicky

Haha doet me denken aan Najib...

Joets

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 13:34

Verder dan ' :') ' kom ik niet...

Mijn bijdrage komt nog.... :+

Roos_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 20:11

ik ben over precies een week in Chersonissos, dus mijn bijdrage komt nog;)