Ik heb ook genoeg bloopers. Zal er eentje noemen

Elk jaar is er hier in de buurt schuurfeest, voor een bepaald bedrag kan je onbeperkt drinken.
Zodra het drankje op is dus gelijk weer nieuwe halen, en op een gegeven moment was ik onwijs van de kaart. Ik was er met me vriend(nu me ex)en nog meer mensen maar ging tegen andere ook aan leunen en aahankelijk doen en ik viel alleen maar om. Me ex en een vriend hebben me heel de avond alleen maar opgetild aan een stuk door, en ben in de jacuzi gegooit zonder dat ik het zelf wist, is van horen zeggen wist alleen dat ik het koud had op de terug weg naar huis. en omdat ik zover heen was stond ik in me bh te dansen, jurkje was zijknat en omhoog gekropen door schuim en jacuzi. Het enige wat ik van die avond weet is dat ik het koud had op de terug weg em op de terug weg alleen maar ben wezen janken en schreeuwen en schelden tegen me ex, hij mocht me niet thuis brengen en moest op rotten en liep toen aan me bagage drager klemmend terwijl me zus met twee fietsen liep.
En een keer bij een apreski feest, ik was er met een gozer waar me buurmeisje mee zat, me buurmeisje en zus heen gegaan en nog paar gasten waren er ook die die gozer kenden. Ik stond aan iedereen drankjes te bedelen en er was een meisje die me ex goed kenden, die zij tegen me jij was toch ook op .... zijn verjaardag en zij nog meer dingen. Ik vond het maar een raar mens en het was al over met me ex waar ze ook over ging beginnen toen heb ik haar schijnbaar keihard in het gezicht geslagen en vervlgens liep ik naar die gozer waar we mee waren en zei ik weet je wat ik bij die domme blonde griet heb gedaan, en ik deed het zo voor bij hem. Was die niet blij mee sloeg hem dus ook hard in het gezicht.
Ook op apreski feest voor de ogen van het barpersoneel twee glazen uit me handen laten vallen, had echt geen kracht meer. Om vervolgens keihard hun uit te lachen toen ze het aan het opruimen waren. En ze hadden daar allerlei rare mutsen/hoeden etc en daarvan heb ik er heel veel meegepikt.

Elk jaar is er in Schipluiden een week lang zomerfeesten, en ben ik ook altijd van de kaart.
Weet nooit meer hoe ik thuis kom of wat er op de terug weg is geberud maar mensen zeggen de volgende dag altijd dat ze zich dood schaamden en dat voorbijgangers elke keer stopten om te vragen of het wel goed met me ging. Als ze dan zeiden dat ik teveel op had zeiden ze ik zou me schamen als ik haar was en morgenochtend wakker wordt. Ik val dan alleen maar elke meter van me fiets af en is een heleeee lange boere weg, en lig dan elke keer bijna in de sloot of met me benen in me spaken van me fiets. Ook omhels ik me fiets dan regelmatig en wordt ik elke keer boos als iemand er wat van zeg of lig ik midden o pde weg en komt er vervolgens een auto aan.
Hmm wel weer genoeg blunders van mijn kant.
.

.. Dat bananenpak uittrekken zodat ik in mijn politie pakje stond.. 'HALT! POLITIE! HALT HALT HALT! OOOH WILDPLASSEN 90 EURO! Mag ik je paard lenen?!' * Pakt dat paard bij de teugels en neemt hem mee.. 'Kom maar schatje, kom dan!'