Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerte schreef:Daar ben ik het niet mee eens ik vind dat als je een leuke legging hebt met leuke print kan het ook afkleden.
Je hebt natuurlijk een paar die staan echt vreselijk als je geen model benen hebt maar sommige kunnen juist leuk afkleden.
Naomi_Haffie schreef:Aangezien mijn topic gesloten is en ik werd doorgelinkt naar jullie,
Weten jullie waar je een jack kan halen het liefst bruin en een leer/ nepleer achtige stof
met een muts met bontkraag er aan?
Mereltje schreef:Ik zou juist een zwarte panty kiezen! Een niet te dikke zodat hij nog iets doorschijnt. Vind dat super chique.
Huidskleurige panty's vind ik persoonlijk not done.
En dan een rood tasje er bij of iets. Tailleriempje zou ik niet snel voor kiezen als je iets steviger bent. Weet niet hoe je figuur is?
Maar helemaal zwart vind ik ook mooi! Kan prima (ligt wel aan de kledingstukken, maar het kan heel mooi zijn)
Hvelreki schreef:_mexx_lady_ schreef:Ik ben donderdag wezen shoppen en heb in de Zara toen een prachtige kersenrode blazer gezien ( denk ik toch ).
Geen rood en ook geen roze maar eerder een mix.
Jammer genoeg hadden ze hem niet meer in mijn maat maar ik wil dus nog wel een blazertje in deze kleur.
Kan hem op de site ook niet vinden..
Weet iemand waar je zo eentje kan kopen of bestellen?
Je kan het in de winkel navragen, of ze je maat kunnen bestellen of uit een andere winkel laten overkomen. Veel winkels doen dat nl wel, geen idee of Zara het ook doet (ik kom er zelf nooit). Maar het proberen waard
JuliaaahX schreef:Pff, ik vind de collecties allemaal heel erg tegenvallenIk ben even gaan winkelen in de Kalverstraat, H&M, Vero Moda, Only, WE enz enz enz, maar er was hélemaal niets te vinden. Hoop snel dat er iets leukers komt.. Iemand een leuke winkel waar wat leukere dingen te krijgen zijn?
JuliaaahX schreef:Pff, ik vind de collecties allemaal heel erg tegenvallenIk ben even gaan winkelen in de Kalverstraat, H&M, Vero Moda, Only, WE enz enz enz, maar er was hélemaal niets te vinden. Hoop snel dat er iets leukers komt.. Iemand een leuke winkel waar wat leukere dingen te krijgen zijn?