[CENTRAAL] Het Kleding Topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

geerte

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 14:21

Ik zou hem huidkleurig doen want anders wordt het allemaal erg donker.

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 19:54

ik zou niet zo'n hele dikke kiezen, dan krijg je zo'n oma's steunkous idee, ik weet eigenlijk nooit precies welke dikte ik heb

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 20:21

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 20:37

ik vind dat nog veel erger, zelfde als die bloemen dingen en alles, als je niet zo blij met je benen bent, moet je die subtiel afkleden ( in dit geval met een neutrale panty, huidskleur zodat het niet te zwart wordt ) en de aandacht vestigen op andere dingen zoals sierraden make-up kapsel ed.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 20:57

Daar ben ik het niet mee eens ik vind dat als je een leuke legging hebt met leuke print kan het ook afkleden.
Je hebt natuurlijk een paar die staan echt vreselijk als je geen model benen hebt maar sommige kunnen juist leuk afkleden.

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 21:18

Ik zou juist een zwarte panty kiezen! Een niet te dikke zodat hij nog iets doorschijnt. Vind dat super chique.
Huidskleurige panty's vind ik persoonlijk not done.

En dan een rood tasje er bij of iets. Tailleriempje zou ik niet snel voor kiezen als je iets steviger bent. Weet niet hoe je figuur is?
Maar helemaal zwart vind ik ook mooi! Kan prima (ligt wel aan de kledingstukken, maar het kan heel mooi zijn)

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 22:34

Aangezien mijn topic gesloten is en ik werd doorgelinkt naar jullie,

Weten jullie waar je een jack kan halen het liefst bruin en een leer/ nepleer achtige stof
met een muts met bontkraag er aan :) ?

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 09:17

geerte schreef:
Daar ben ik het niet mee eens ik vind dat als je een leuke legging hebt met leuke print kan het ook afkleden.
Je hebt natuurlijk een paar die staan echt vreselijk als je geen model benen hebt maar sommige kunnen juist leuk afkleden.

dat mag gelukkig is mode een mening en geen feit :) ik zou het alleen persoonlijk niet doen

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 09:18

Naomi_Haffie schreef:
Aangezien mijn topic gesloten is en ik werd doorgelinkt naar jullie,

Weten jullie waar je een jack kan halen het liefst bruin en een leer/ nepleer achtige stof
met een muts met bontkraag er aan :) ?

overal vind je nu wel leren jasjes met en zonder bont, die van mij komen meestal uit van die buitenlandse winkeltjes ( niet van die wibra dingen hoor :P )

xCarien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 10:45

Mereltje schreef:
Ik zou juist een zwarte panty kiezen! Een niet te dikke zodat hij nog iets doorschijnt. Vind dat super chique.
Huidskleurige panty's vind ik persoonlijk not done.

En dan een rood tasje er bij of iets. Tailleriempje zou ik niet snel voor kiezen als je iets steviger bent. Weet niet hoe je figuur is?
Maar helemaal zwart vind ik ook mooi! Kan prima (ligt wel aan de kledingstukken, maar het kan heel mooi zijn)

Ik denk dat het gewoon heel erg verschild wát voor zwart jurkje het is..
met taille riem, maar ook met panty
is het ene meer strakker jurkje zou ik er inderdaad een panty ondergooien, een zwarte met 15 deniere
is het meer een 'zwierig' jurkje dan zou ik er een huidskleurige panty ondergooien met zwarte killerheels en wat accesoires.. persoonlijk heb ik het niet zo met als dat rood/zwart maar dat is waarschijnlijk smaak :')

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 13:18

Ja, alles met kleding is een kwestie van smaak! ;)
Het hoeft van mij ook geen rood te zijn, kan ook een andere kleur. Het idee is om de hele zwarte outfit wat te breken.
Maar zoals ik al zei vind ik een hele zwarte outfit ook mooi! Maar kan me voorstellen dat andere mensen dat te donker vinden.

Ipv een huidskleurige panty zou ik dan voor blote benen gaan. Is het daar het weer niet voor/heb je daar de benen niet voor, dan staat een huidskleurige panty imo ook niet. Als je blauwe plekken en witte benen er mee wil verbergen moet de panty aardig dik en donker zijn, ziet er niet uit!
Sowieso zie je die dingen altijd zitten en naja, ik ben er gewoon allergisch voor :=
Ook een kwestie van smaak ;)

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 17:03

@ Mikster, Ik zou toch gaan voor een 40 of 60 denier zwarte panty. Een legging vind ik verschrikkelijk onder een jurkje. Helemaal een driekwart legging is een no go. Een tailleriem zou ik zeker achterwege laten. Dat doet je figuur meestal geen goed.

mikster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 17:51

Iedereen bedankt voor het antwoorden.
Een legging wordt het sowieso niet, en al helemaal geen driekwart.
Opzich ben ik met de vorm van mijn benen wel blij, ze zijn opzich wel stevig, maar qua vorm wel ok. Jammer dat ze zo wit zijn. Ik ga gewoon een doorschijnende zwarte panty passen en een ook even een huidskleurige. Ik kijk gewoon waar ik me het prettigst in voel.
Het is een vrij zwierig jurkje en ik wilde dan een riempje net onder mijn borsten doen, dus niet in mijn taille. Dat riempje kan zwart zijn of misschien rood of een andere kleur. Ik heb ook een riempje in mijn taille geprobeerd maar dat was idd niet erg geslaagd. Ik ben stevig maar ook met de vorm van mijn figuur ben ik niet ontevreden het zit allemaal redelijk verdeeld. Ik heb zelf het idee dat een riempje onder mijn borsten wel kan. Of is dat heel erg not done?? Wat jurkjes betreft ben ik echt een noooob namelijk.
En iemand sprak over killerheels, I WISH, lijkt me geweldig, maar echt daar kan ik niet op lopen en ...auw mijn voeten.

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 18:56

Ligt erg aan je figuur. Als je grote borsten hebt vind ik het niet mooi!
Ze lijken dan alleen nog maar groter met zo'n riem onder je borsten en dan lijk je weer snel propperig.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 13:05

Hvelreki schreef:
_mexx_lady_ schreef:
Ik ben donderdag wezen shoppen en heb in de Zara toen een prachtige kersenrode blazer gezien ( denk ik toch ).
Geen rood en ook geen roze maar eerder een mix.
Jammer genoeg hadden ze hem niet meer in mijn maat maar ik wil dus nog wel een blazertje in deze kleur.
Kan hem op de site ook niet vinden..

Weet iemand waar je zo eentje kan kopen of bestellen?

Je kan het in de winkel navragen, of ze je maat kunnen bestellen of uit een andere winkel laten overkomen. Veel winkels doen dat nl wel, geen idee of Zara het ook doet (ik kom er zelf nooit). Maar het proberen waard :)

Wou hem dan via de site bestellen maar ik vind hem daar nergens meer terug dus kan niet bestellen en om nou terug een uur op de bus te zitten om naar de korstbijzijnde winkel te gaan vind ik een beetje gekkenwerk

JuliaaahX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 12:39

Pff, ik vind de collecties allemaal heel erg tegenvallen :( Ik ben even gaan winkelen in de Kalverstraat, H&M, Vero Moda, Only, WE enz enz enz, maar er was hélemaal niets te vinden. Hoop snel dat er iets leukers komt.. Iemand een leuke winkel waar wat leukere dingen te krijgen zijn?

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 12:47

JuliaaahX schreef:
Pff, ik vind de collecties allemaal heel erg tegenvallen :( Ik ben even gaan winkelen in de Kalverstraat, H&M, Vero Moda, Only, WE enz enz enz, maar er was hélemaal niets te vinden. Hoop snel dat er iets leukers komt.. Iemand een leuke winkel waar wat leukere dingen te krijgen zijn?

Dat ligt er natuurlijk aan wat je stijl is ;) Deze winter ga je weer heel veel blazers zien, ik vind dat echt superleuk, maar als je er niet van houdt dan bespaar je hoop geld deze winter :+

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 13:54

JuliaaahX schreef:

Het ligt er maar net aan wat je leuker vindt. Ik winkel mezelf juist helemaal suf de laatste tijd, omdat ik helaas heel veel leuke dingen zie :=

Maar misschien als je vertelt waar je van houdt, dat iemand je tips kan geven?

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 14:22

Mereltje schreef:
Het ligt er maar net aan wat je leuker vindt. Ik winkel mezelf juist helemaal suf de laatste tijd, omdat ik helaas heel veel leuke dingen zie :=

Maar misschien als je vertelt waar je van houdt, dat iemand je tips kan geven?

hoe herkenbaar :')

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 14:23

JuliaaahX schreef:

anders kijk je is op bepaalde online shops ? winkelen en steeds met niks leuks thuis komen is ook niet leuk, via inet kun je mooi kijken. al is bij de zara geweest ?

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 18:20

Hmmm, denk dat ik mijn winterjas voor dit jaar gevonden heb, wat denken jullie?
Afbeelding

destiny88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 18:21

Wat een gave jas!!!!

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 19:28

Vraagje voor de panty-kenners onder ons:

Waar kan ik goede panty's vinden voor enorm lange benen? :o Ben ongeveer 1.85 en het kruis zit altijd tot halvewege mijn benen.. ;(

JuliaaahX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 20:29

@Samir: je kan Wolford proberen, wel een stuk duurder, maar ik denk dat ze die wel in verschillende maten hebben.
@danieke: Ja, ik heb bij de Zara gekeken, maar dat vond ik net te chique en te zakelijk voor mij :')

Ik zet hier een paar linkjes neer, met wat ik leuk vind :D
Jurkje
Jurkje
Jurkje + vest
Jurkje
Winterkleren

Het zijn vooral zomerjurkjes, maar het geeft iig een beeld. Mijn Tumblr geeft ook wel een beetje dat beeld :')

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 20:32

Superleuk JuliaaahX :D Weet je toevallig ook waar je (een van) die jurkjes kunt krijgen?