Hier in Vlaardingen al vanaf een uur of twee harde regen.
_Dune_
Geplaatst: 16-07-11 19:04
Midden Brabant: vanochtend een buitje gehad, in de middag ook af en toe wat regen gehad en nu regent het weer flink door Morgen wordt ook al niet al te best
Iris82
Geplaatst: 16-07-11 19:10
Regent hier ook al de hele dag. Net op buienrader gekeken. Slecht idee.
_Dune_
Geplaatst: 16-07-11 19:12
Iris82 schreef:
Regent hier ook al de hele dag. Net op buienrader gekeken. Slecht idee.
Heb jij echt de hele dag regen gehad? Ik zal niet meer dan een paar km bij je vandaan zitten, maar ik heb een droge buitenrit van ruim 2 uur gemaakt hoor
Brr heb het echt koud hier in huis. Zit hier met een dikke trui aan.
gohya
Geplaatst: 16-07-11 19:35
Het zou vanavond even droog worden en daarna [in de nacht] weer nieuwe pittige regenbuien en kans op onweer.Maar morgen weer een redelijke dag.Volgende week word slecht volgens de weerman op RTL 4.Hele week alleen maar regen! Nou dacht het mooi niet,vanaf woensdag verwacht ik beter weer op komst.[mét de zon].
@Pasamba Heb jij het zo koud?ik vind het eerder warm dan koud.[wel nat mja das buiten].
goh, alweer een nieuw topic. ik loop echt achter. maar hier ook weer regen. had vorige week wel regen besteld voor het nieuwe grasland maar nu is het toch echt wel ff ruim voldoende. als de zon nu komt, kan ik misschien eind augustus nog gras winnen.
Het is hier indd ook droog.. voordat er 90% kans is op regen. Maar het zal straks nog wel komen, het zonnetje probeert er zelf af en toe doorheen te komen..
quartel
Geplaatst: 17-07-11 08:10
volgens BR blijft het tot 14 uur redelijk droog, dus ik waag het er gewoon op. Regenjas mee in de zadeltas en fort met de geit.