En? Wat was het? Je weet de aandacht wel te trekken, met 13 pagina's vol met nieuwschierige bokkers...
NathalietjeB
Geplaatst: 17-06-11 11:28
hahaha ik ben heel nieuwschierig wat heb je gekregen is t meegevalle? of zwaar tegen?? of ze heeft een opblaaspaard gekregen met daarbij natuurlijk een hele set met stang en trens hoofdstel dressuurzadel 100deden shabrakjes bijpassende beenbescherming natuurlijk..
Een sterk mummiepak, een kater, zo'n groot cadeau dat ze het nog steeds niet heeft uitgepakt en verstrikt zit in de linten, dat ze in de fik werd gezet en dat, dat een belabberd cadeau zou zijn haha
Laatst bijgewerkt door Carliijn op 17-06-11 11:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Lau
Geplaatst: 17-06-11 11:34
Ik denk dat ze nog aan het slapen is, Of het viel indd zo erg tegen dat ze niks durft te zeggen.
Oei nee dat hoop ik niet, dat zou echt zo erg zijn!
goiis
Geplaatst: 17-06-11 11:37
ik zag dit topic voorbij komen en dacht goh laat ik eens kijken.. gelezen tot pagina 7 dus dacht dan zal er wel een ontknoping komen.. maar zelfs nu nog niet!! Ben wel heel benieuwd hoor!! TS echt van harte gefeliciteerd en hoop dat je ook echt een leuke verrassing hebt gehad en niet daadwerkelijk bent ver-ast.. want dan is het logisch dat ze niet post hoe het was
Ik zag de bui al hangen dus had op 'geplaatst door de topicstarter' geklikt Ben wel goed, maar ben niet zo gek om 13 pagina's hyperende bokkers door te gaan lezen
oeh spannend, ben nu wel benieuwd wat de verassing is. misschien kon de stoppenkast het echt niet aan en is huisje foetsie?
Polivy
Geplaatst: 17-06-11 11:40
Rock schreef:
Ik zag de bui al hangen dus had op 'geplaatst door de topicstarter' geklikt Ben wel goed, maar ben niet zo gek om 13 pagina's hyperende bokkers door te gaan lezen
Dat had ik dus ook. Gelukkig.
jorretje
Geplaatst: 17-06-11 11:41
nou zeg! Naja ga er maar van uit dat de ts zo in de wolken is na haar verrassing dat het nog niet gelukt is om de voeten op de grond te krijgen om ons op de hoogte te stellen. Of zou ze ten huwelijk zijn gevraagd? Ergens in een vliegtuig zitten op weg naar een of andere tropische bestemming? haar koffer aan het inpakken zijn? Het kado aan het uitproberen? opruimen van de rotzooi? uitslapen, want de nacht was zo lang? ....
Maydine
Geplaatst: 17-06-11 11:42
Rock schreef:
Hihi same here, maar helaas, nog geen update.. Die is vast een lekker weekendje weg joh!
mondriaan
Geplaatst: 17-06-11 11:46
Nou of het cadeau moet HEEL leuk zijn dat ze geen tijd meer heeft voor Bokt. Of ze schaamt zich zo dat ze niet meer durft terug te komen! Hahaha!!!
misschien dronken gevoerd dat ze er niks meer van weet?
sterremaan
Geplaatst: 17-06-11 12:26
Als ik mijn eerste paard zou krijgen van mijn vriend, ook al lag ik pas om 6 uur in bed, dan was ik toch echt al wakker geweest hoor en zou t van de daken schreeuwen. Dus dan zou er al lang een bericht zijn geweest . Misschien toch geen paard. Wil je toch zelf uitkiezen lijkt me