Maaikee43 schreef:Ik heb iemand gevonden die met me mee wilt. Moeder geloofd me niet, dan maar zo.
Ik vind het wel eng, want dan gaat iedereen me zo raar aankijken van ; zo loopt met iemand anders enzo.
Mooi zo..
Ik wilde net vragen of er niet iemand van Bokt uit Katwijk met je mee kon.. 
Beetje vreemde reactie van je moeder..
Heeft ze gelijk in datgene wat ze heeft gezegd?
Of juist helemaal niet?
Niet elke moeder (of vader) is hetzelfde..
Als ik in jouw situatie had gezeten en zelf dus ook 12 jaar was, en ik zou dit tegen mijn moeder hebben gezegd, had ze absoluut niet zo gereageerd..
Het komt een beetje op me over dat jouw moeder je niet helemaal serieus neemt.
Maar we zitten allemaal maar achter een computerschermpje, dus daar kan ik eigenlijk helemaal niet over oordelen..
Heel veel sterkte morgen.. 
En ook ik sluit me helemaal aan bij de reactie van Abeltje;
abeltje_xx schreef:Ik kan je niet persoonlijk helpen, maar ik kan je wel zeggen het nooit, NOOIT aan jou ligt!!
het kan me geen reet schelen in wat voor kleren jij naar school komt, al was je naakt, NIEMAND heeft het recht je dit aan te doen.
JIJ bent GEWELDIG! JIJ bent zo BIJZONDER en zo SPECIAAL!! en het is verschrikkelijk dat je me nu niet gelooft terwijl ik dit zeg, want het is de enige waarheid.
JIJ ben een PRACHTMENS en weet je wat, er bestaan nog meer mensen zoals jij en zij houden allemaal van je. en voor hen ben jij schitterend, zij zien je als de ster die je bent.
ga naar hen toe, omring je met hen en laat hen van je houden, want dat is wat JIJ verdient!