Kindergeheimen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 12:49

Vroeger had ik met twee vriendinnetjes uit de buurt een geheime club :+ We hadden een heel clubhuis (een hut in mijn achtertuin die ik ooit met mijn vader gebouwd had), clubregels een clublied etc. _O- Was heel leuk, vooral omdat niemand mocht weten dat we een club hadden, terwijl we eigenlijk helemaal niks bijzonders deden :)) (Behalve de T-shirts van mijn vader beschilderen trouwens, zo dat ze van die Teletubby-vakjes op hun buik kregen, weet je wel? :+)

En hier in de buurt was vroeger een stukje land waar geloof ik een of twee schuren op stonden en wat er verder nogal verwaarloosd uitzag. En er stond een hek omheen. Nou, als ergens een hek omheen staat, dan moet je er natuurlijk naartoe, dus wij gingen 'op avontuur' :') Hoe we ooit over dat hek gekomen zijn, is mij een raadsel, want het was volgens mij echt vrij hoog en met van die scherpe randen bovenop.. Daar heb ik toen mijn favoriete broek nog kapot aan gescheurd :+ Hoe dan ook, wij dat terrein op, overal stiekem rondgeneusd etc. (En doodsbang dat de hond van het huis er achter ons zou verraden :))) En in een van die schuurtjes vonden we dus een hele hoop afgedekt wit poeder, we waren er van overtuigd dat het cocaïne was... Dus wij namen dat spul mee en hebben 't in een vriendinnetje haar tuin verstopt onder een hoop stenen, om het later 'te testen' (in ons imaginaire lab :P) en als het inderdaad drugs waren de politie te bellen _O-

Toen er op diezelfde plek huizen gebouwd werden, was dat natuurlijk vreselijk aangezien we onze geheime plek kwijtraakten... Maar voordat ze af waren hebben we die huizen nog helemaal verkend.. Eerst goed kijken of er op dat moment niemand in dat huis was en vervolgens snel via de garageklep naar binnen en dan het hele (half af gebouwde) huis door. We wisten verdomde goed dat 't hartstikke gevaarlijk was en dat we ongelofelijk op onze kop zouden krijgen als we betrapt zouden worden, maar o, wat was het leuk :+ Vooral verstoppertje spelen in die huizen was geslaagd, en dan kijken wie het verst er in durfde. 't Was dan vooral belangrijk dat je snel weg kon als er iemand van de bouwvakkers toch kwam :')

Edit;
Ik bedenk me er net nog een.. Lange post wordt dit :+

Ik had vroeger een vriendinnetje dat in 't AZC woonde en wij vonden het echt geweldig om het telefoonboek erbij te pakken en random mensen op te gaan bellen. Vervolgens hielden we dan een heel verhaal, dat we van een of ander goed doel waren voor vluchtelingen ('t AZC = asiel zoekers centrum, trouwens). En wel meer van dat soort onzin verhalen.. Of dan pakten we de lijst met nummers van leerlingen van onze basisschool erbij, maar als er dan een van de kinderen opnam, legden we de haak er natuurlijk op :')

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 13:17

citroen schreef:
@yellowcap haha die is ook goed!

Moet bekennen dat ik zelf net de dierenbescherming heb gemailt.... Bij de c1000 waar ik werk/werkte (zaterdag laatste dag) hebben van die lijmplanken waar muizen op gaan zitten... Ze knagen gewoon hun eigen pootjes door! ;( (of ze stikken/verhongeren enz.)
En er worden er echt heel veel neer gelegt en gevangen...

Nu weet de dierenbescherming er van en komen ze inspectie doen! :o
Alleen niemand hoeft te weten dat t van mij komt :+

Snap ook dat je geen muizen kan hebben in je winkel... Maar dit is zielig...

Even offtopic, sorry.

Maar dat is echt verschrikkelijk. :n Wat dapper en goed van je dat je de dierenbescherming hebt gebeld! Hopelijk gaan ze inderdaad inspectie doen. *thumbs up!

sans6

Re: Kindergeheimen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 15:48

Mijn broertje en ik probeerden vroeger altijd te verdwalen :roll:
Gingen we een stuk lopen en dan maar hopen dat we ergens uitkwamen waar we de weg niet meer wisten.. Leek on zó leujk op één of andere manier 8)7
Maar waar we ook liepen, we kwamen nooit zo ver dat we echt niet meer wisten hoe we terug moesten :n

En flatgebouwen ingaan en dan tikkertje/verstoppertje spelen over de galerijen/trappenhuizen

ravado

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 16:16

Doktertje spelen op de knuffels: de verbandtrommel leegroven en dan aan de slag :P Hele hoofden ingewikkeld en 16 pleisters op 1 knuffel en mn vader raar opkijken, waar zijn al die pleisters nou? :')
Oja en 'paardjerijjun!' :D Ik was paard, vriendinnetje op mn rug (met zweep en al) en dan moest ik galoperen, gaf ze dus echt 'been' en als ik stopte met galoperen kreeg ik echt een klap met de zweep :o Best wel erg :P Ik speelde daarom ook heel vaak een vervelend paard, ging ik net zo lang alle kanten op springen (zij boos en met de zweep uiteraard :P) tot ze losliet, dat ik dat pikte zeg.. :') Heb et ook nooit verteld, echt beschamend zeg :o

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 16:25

ik maakte ook in potjes waar augurken in hadden een hotel voor pissenbedden :')
inclusief de receptie in het begin van het potje natuurlijk waar ze naar binnen moesten :')

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 16:34

Wat een geweldige dingen komen hier voorbij zeg _O-
En de bloemparfums, ja dat heb ik ook gedaan, ik dacht dat ik origineel was, haha.

_brunette schreef:
Ik had vroeger een geheimpje met mijn vader. Wij waren stiekem verliefd op elkaar. Dat mocht mama natuurlijk absoluut niet weten. Haha, schaam er wel een beetje voor als ik er aan terug denk. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer schattig. :)

Was je toen een jaar of 5? Dan is het heel normaal dat je 'verliefd' bent op je papa hoor :))

Ik weet nog wel dat ik met een 'vriendin' hier in de buurt de schors van een boom eraf aan het trekken was. Komt de bewoner van het huis waar de boom voorstaat ineens naar buiten :oo
Hij vroeg of wij wisten wie de schors van de boom getrokken had (hij had ons natuurlijk allang gezien vanuit z'n raam). En wij maar glashard ontkennen dat wij het écht niet gedaan hadden, het waren vast de grote jongens uit de buurt.. :+

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 16:35

Ohja, en ik had een slakkenfokkerij met mijn neefje :j
Ze heetten allemaal Japie, dat vonden we wel makkelijk want we konden ze niet uit elkaar houden.

Dus zo hadden we een slakken Japie fokkerij, en die wilden we dan verkopen aan mensen die een slak wilden als huisdier.. :')

XNienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 16:44

nou ik doe het nogsteeds, bij een logeerparty een geheel onbekend nummer bellen.
en als er iemand opneemt midden in de nacht, dan ga je wat vertellen enzo.

of iemand die je kent bellen, haha soms nog leuker

laatst was ik bij een slaapfeest en jahoor we gingen weer bellen :))
het was 2 uur ofzo en we belde een onbekend nummer, een man nam op: hallo?
toen zei iemand anders zovan heee, ik ben mijn sting bij je vergeten.. :o
en die man zei: huh -naam die ik vergeten ben- , ben jij dat??

wij ophangen en keihard lachen _O-

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 17:04

Ik ging vroeger trouwens ook altijd stiekem zoenen met het beste vriendje van mijn broer :Y) En als we dan klaar waren heel hard roepen dat het heel vies was enzo (om het dan vervolgens de week daarna weer te doen :'))

En we hebben een keer een boot gejat :o

Toen gingen we naar een "verlaten" huis een stuk van het huis van mijn ouders vandaan en daar lag een boot van metaal. Hebben we die boot gewoon meegenomen om over de sloot te gaan varen :') Was nog een heel gesjouw met zo'n zwaar kloteding als 10,11 en 13jarige guppies.. Alleen na een paar weken begon hij ineens te zinken.. Helaas! We hebben een hoop plezier gehad met dat ding :P

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 17:08

Ohja, in het kader van kinderen en dieren, mijn beste vriendinnetje van vroeger heeft haar hamster eens door de wc gespoeld :o _O- Zo erg dat ik er nu om lach, arm beestje!

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 17:11

Aranel schreef:
Ohja, in het kader van kinderen en dieren, mijn beste vriendinnetje van vroeger heeft haar hamster eens door de wc gespoeld :o _O- Zo erg dat ik er nu om lach, arm beestje!

:oo Dat heeft een vriendinnetje van mij ook gedaan! Die nam der hamster altijd overal mee naar toe, dus ook naar de wc. Had ze hem op die spoelkast?(geen idee of het zo heet) gezet en toen is die dus zonder dat ze het door had de wc ingegleden. Ze had het pas door toen ze hem zag weg spoelen. Arm dier! :(:)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 17:29

Wij gingen altijd met lange stokken in hondendrollen prikken en er mee gooien.
:o

Tot dat ik het een keertje in mn haar kreeg.
Nooooit meer gedaan :')

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 17:53

kurida1 schreef:
Geweldig om dit te lezen :')
Zoals een hoop kinderen ging ik vroeger ook samen met m'n zusje en haar vriendinnetje lieveheersbeestjes zoeken. En die deden we dan in een plastic doosje, het vriendinnetje haalde dan altijd de vleugeltje weg zo dat ze niet weg konden, ik had dat ook een keer gedaan en man wat had ik daar een spijt van zeg achteraf.

Ik vond lieveheers beestjes altijd vreselijk.
Want ze pieste altijd op mijn hand.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 17:56

takkie_muis schreef:
ik gooide ook weleens steentjes naar auto's en dan als ze stopten keihard weg rennen

Wij gingen altijd naar de trein zwaaien :P
Als ze niet terug zwaaide. Stenen gooien :=

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 17:58

Haha wij hebben een keer (waren we 13) met de losse flitservan mijn spiegelreflex in het hoge gras gaan liggen.. bij een flitspaal van een 80 weg. en dan gewoon mensen die netjes 80 reden de flitser indrukken..

Tot er 1 uitstapte..
Gerend voor mijn leven

ravado

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 18:00

aaah wat een dierenmishandeling zit hiertussen zeg :P
Mag je niet om lachen
Susyb wat ben jij erg zeg! _O-

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 18:10

ravado schreef:
aaah wat een dierenmishandeling zit hiertussen zeg :P
Mag je niet om lachen
Susyb wat ben jij erg zeg! _O-

Ben nu net zo.. alleen op een andere manier..
Zo werd ik enkele weken geleden wakker met vriendlief (had toen pas net wat.. waren aan het daten zeg maar) in het bed van de ouders van een vriendin waar we bleven slapen :')

Desolate

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 18:11

anniek_uc schreef:
Aranel schreef:

:oo Dat heeft een vriendinnetje van mij ook gedaan! Die nam der hamster altijd overal mee naar toe, dus ook naar de wc. Had ze hem op die spoelkast?(geen idee of het zo heet) gezet en toen is die dus zonder dat ze het door had de wc ingegleden. Ze had het pas door toen ze hem zag weg spoelen. Arm dier! :(:)

Zo heb ik eens (jaar of 5/6 denk ik) mijn hamster in de magnetron gedaan, omdat ik dacht dat 'ie het koud had. Hij bibberde echt hoor! Op een gegeven moment ontplofde mijn Knabbeltje en ben ik huilend weggerend. :o

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 18:18

:oo Ontplofte hamster!!

Arm beestje... :')

Momo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 18:19

Arme hamster :(:)
:')

ravado

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 18:23

Ahhh die hamster... Arm beest :') Maarja wisten wij veel? :o
EN Susyb? Hoe ist nog afgelopen? :P

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 18:24

Het paardje spelen is hier ook bekend...

En toen ik een jaar of 8,9 was heb ik weleens met wat vriendinnetjes de hunkemuller gebeld om te zeggen: mag ik een bh? En dan lachend op te hangen...

ravado

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 18:27

Tja op die leeftijd waren BH's nog grappig haha :P
Tja dat paardjespelen was regelrecht (onderlinge) kindermishandeling :j
Dat meisje was ook al snel mn vriendinnetje niet meer! :D

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 18:35

Lisann__ schreef:
Ik moest vroeger bij het ontbijt altijd 2 super vieze visolie pilletjes innemen.
Ik smokkelde die altijd weg in mn broekzak en als ik dan naar school fietste dumpte ik ze. Tot dat ik ze een paar ik was vergeten te dumpen en die visolie pilletjes met mijn broek mee de was in gingen. :D Je wil niet weten wat voor een lucht er aan die kleren hing. :') Toen was het over, en moest ik ze voortaan iedere ochtend voor het oog van mijn moeder innemen.. BAH

Haha zoiets deed ik ook maar dan met rijst..

Ik vond rijst altijd heel vies, maar had ook hele dikke wangen..
Dus het viel totaal niet op als ik alles in mijn wangen stopte, en daarna 'neus ging snuiten'. Alles in een zakdoek spugen dus. :Y)

Heeft jaren gewerkt totdat mijn vader me perongeluk in de wang duwde en alles eruit kwam :D

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 18:36

ravado schreef:
Ahhh die hamster... Arm beest :') Maarja wisten wij veel? :o
EN Susyb? Hoe ist nog afgelopen? :P

welk verhaal ?:P
Ik heb ook een keer de ramen van de buurvrouw dichtgestikkerd met maandverband :P