We hadden een heel clubhuis (een hut in mijn achtertuin die ik ooit met mijn vader gebouwd had), clubregels een clublied etc.
Was heel leuk, vooral omdat niemand mocht weten dat we een club hadden, terwijl we eigenlijk helemaal niks bijzonders deden
(Behalve de T-shirts van mijn vader beschilderen trouwens, zo dat ze van die Teletubby-vakjes op hun buik kregen, weet je wel?
)En hier in de buurt was vroeger een stukje land waar geloof ik een of twee schuren op stonden en wat er verder nogal verwaarloosd uitzag. En er stond een hek omheen. Nou, als ergens een hek omheen staat, dan moet je er natuurlijk naartoe, dus wij gingen 'op avontuur'
Hoe we ooit over dat hek gekomen zijn, is mij een raadsel, want het was volgens mij echt vrij hoog en met van die scherpe randen bovenop.. Daar heb ik toen mijn favoriete broek nog kapot aan gescheurd
Hoe dan ook, wij dat terrein op, overal stiekem rondgeneusd etc. (En doodsbang dat de hond van het huis er achter ons zou verraden
) En in een van die schuurtjes vonden we dus een hele hoop afgedekt wit poeder, we waren er van overtuigd dat het cocaïne was... Dus wij namen dat spul mee en hebben 't in een vriendinnetje haar tuin verstopt onder een hoop stenen, om het later 'te testen' (in ons imaginaire lab
) en als het inderdaad drugs waren de politie te bellen 
Toen er op diezelfde plek huizen gebouwd werden, was dat natuurlijk vreselijk aangezien we onze geheime plek kwijtraakten... Maar voordat ze af waren hebben we die huizen nog helemaal verkend.. Eerst goed kijken of er op dat moment niemand in dat huis was en vervolgens snel via de garageklep naar binnen en dan het hele (half af gebouwde) huis door. We wisten verdomde goed dat 't hartstikke gevaarlijk was en dat we ongelofelijk op onze kop zouden krijgen als we betrapt zouden worden, maar o, wat was het leuk
Vooral verstoppertje spelen in die huizen was geslaagd, en dan kijken wie het verst er in durfde. 't Was dan vooral belangrijk dat je snel weg kon als er iemand van de bouwvakkers toch kwam 
Edit;
Ik bedenk me er net nog een.. Lange post wordt dit

Ik had vroeger een vriendinnetje dat in 't AZC woonde en wij vonden het echt geweldig om het telefoonboek erbij te pakken en random mensen op te gaan bellen. Vervolgens hielden we dan een heel verhaal, dat we van een of ander goed doel waren voor vluchtelingen ('t AZC = asiel zoekers centrum, trouwens). En wel meer van dat soort onzin verhalen.. Of dan pakten we de lijst met nummers van leerlingen van onze basisschool erbij, maar als er dan een van de kinderen opnam, legden we de haak er natuurlijk op
(of ze stikken/verhongeren enz.)
Wat dapper en goed van je dat je de dierenbescherming hebt gebeld! Hopelijk gaan ze inderdaad inspectie doen. *thumbs up!
Ik was paard, vriendinnetje op mn rug (met zweep en al) en dan moest ik galoperen, gaf ze dus echt 'been' en als ik stopte met galoperen kreeg ik echt een klap met de zweep 

En als we dan klaar waren heel hard roepen dat het heel vies was enzo (om het dan vervolgens de week daarna weer te doen